Gå til innhold

Martemeomamma.blogg.no


Tuppemor90

Anbefalte innlegg

Hva er greia her? Sånn m tanke på at utlevering av små er et hett tema ang bloggere om dagen..riktignok ingen toppblogger, men utleveringene er drøye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jo også forsåvidt legge til at hun er sammen med sønnen til Ørjan burøe 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun Marte Meo-terapaut, eller har hun barn som trenger behandling med metoden? Jfr bloggnavnet. Nei, gidder ikke klikke meg inn å sjekke, så spør her

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
14 minutter siden, Pinkee skrev:

Er hun Marte Meo-terapaut, eller har hun barn som trenger behandling med metoden? Jfr bloggnavnet. Nei, gidder ikke klikke meg inn å sjekke, så spør her

Tror hun bruker metoden på barna 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun bruker metoden på barna, Dvs de er med på filming i regi av martemeo prosjekt. Denne bloggen omhandler henne, hennes diagnoser og psykiske lidelser, noe som forsåvidt er likegyldig. 

Det jeg har reagert på er all utlevering av de små barna hennes og veldig personlige detaljer som blir lagt ut.. den eldste blir skjermet da hun selv ikke vil bli skrevet om...........,

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ricecrispies
5 timer siden, Tuppemor90 skrev:

Ja hun bruker metoden på barna, Dvs de er med på filming i regi av martemeo prosjekt. Denne bloggen omhandler henne, hennes diagnoser og psykiske lidelser, noe som forsåvidt er likegyldig. 

Det jeg har reagert på er all utlevering av de små barna hennes og veldig personlige detaljer som blir lagt ut.. den eldste blir skjermet da hun selv ikke vil bli skrevet om...........,

Marte Meo i seg selv er flott.

At hun utleverer barna så til de grader- det er ikke flott! Hun er ekstrem. 👎🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun er helt ekstrem.. kan ikke forstå hva hun får ut av og dele barnas privatliv til de grader.. vil si hun overgår de fleste toppbloggere som det er så mye prat om ang utlevering og eksponering på SOme 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt innlegg på bloggen igjen, nå revner livmoren hennes å😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...