Gå til innhold

Sommerfugler - betydning for dere?


Minlillesky

Anbefalte innlegg

Vet ikke hvilken kategori denne tilhører. Flytt den gjerne til riktig plass :)
Tidligere i dag skjedde det noe som bare har skjedd en gang før, da jeg var liten. Jeg satt ute med en kopp kaffe og pratet, da en sommerfugl kom flyvende, og landet på fingeren min. Jeg hadde kaffekoppen ganske nærme ansiktet, så den landet veldig nærme meg. Den kikket på meg (så sånn ut), før den snudde seg rundt, så den stod med ryggen mot meg. Viftet litt opp/ned med vingene sine og vasket seg tror jeg :) Så fløy den igjen, men landet på meg 3 ganger til. Alle de gangene stod sommerfuglen rolig og stille på meg. Enten kikket den på meg, eller så beveget den på vingene sine og/eller vasket seg på beina sine. Om den vasket seg vet jeg ikke, så bare sånn ut. 

Sommerfuglen var stor og hadde nydelige mønstre på de papirtynne vingene sine. Nydelige farger. Har alltid vært glad i sommerfugler, og jeg følte meg rolig og lykkelig. 

Noen sier sommerfugler som lander på en, betyr lykke. Jeg følte det var lykke, samtidig som jeg følte det var en "annen". En bikkje jeg vokste opp med, som gikk vekk for noen år siden pga sykdom. Føltes så ekte.. vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Jeg har og vært gjennom en forandring i livet, til det bedre. Kanskje dette betyr forandring? Annet..ikke vet jeg..  Hva betyr det for deg, når en sommerfugl lander på deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Donniedarko

Så fin opplevelse :) Betyr transformasjon for meg. Døde dyr kan visst også gi beskjeder gjennom andre dyr. Opplevde det en gang etter hunden min var død, da en annen hund virket som den "var henne" i fem minutter eller sånn og gjorde akkurat de tingene som hun pleide å gjøre. Det har ikke den hunden gjort hverken før eller siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerfugler bringer lykke! :)

De har også gjentatte ganger vist seg på spesielle måter ulike i situasjoner. Med slike hendlelser, har jeg og andre har fått tanke for at det er hilsen fra noen i himnelriket. 

Sommerfugler er uansett vakre skapninger! Blir glad av å se de! Derfor har jeg i mange år hatt sommerfuglhus, og  har alltid massive blomstergrupper som de trekkes til! :)

 

Anonymkode: d87d8...868

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...