Gå til innhold

Ønsker gode venn(inn)er i Rælingen/Lillestrøm-området (40-ish)


remora

Anbefalte innlegg

Hei!! :)

Har bikka 40, men kjenner heldigvis ikke på noen krise! ;) Det eneste er at jeg etter hvert kjenner mer og mer på "alene"-følelsen. Har vært "utprega" sosial og har hatt mange venner, men de fleste av dem er nå opptatt med familie, eller bor andre steder i landet. Jeg blir mer og mer "glemt" - og er litt lei av å være den som alltid tar kontakt. Savner piping av meldinger, morsomme "delinger" på FB og internt fjas, andre som har lyst til å dele ting med meg og spørre hvordan JEG har det! :) 

Jeg har verken mann eller barn, men har verdens nydeligste hund! <3 
Veldig koselig om du også har hund, så kan vi gjøre "hundeting" sammen?! Men jeg savner å gjøre mennesketing, også - særlig det som er vanskelig / kjedelig å gjøre alene. Og det er her DU kommer inn i bildet! :nori: Er ikke så viktig HVA vi gjør, men at vi er på nett (selv offline!) og kan skravle og le sammen! :alice: 

Gleder meg - og ønsker deg uansett en strålende dag videre!

Endret av remora
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg er halvparten din alder hehehe, men for et spennende positivt innlegg! :D Hvor kommer du fra og hvor bor du? 

Endret av IncaTinca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei bor på Skedsmokorset bikker 40 til høsten :) Er på utkikk etter mye av det du skriver. Ingen hund, ingen mann og ingen barn. Tar gjerne en prat! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...