Gå til innhold

Har eksen følelser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det var han som gjorde det slutt med meg. Vi hadde ikke kontakt på et halvt år. Han hatet meg etter bruddet sa at jeg bare skulle forsvinne fra livet hans.

nå derimot er vi hele tiden sammen, han har kalt meg vennen, ser på meg hele tiden, snakket om at bruddet var utrolig vondt for han, han har også sagt at jeg bare kan sove hos han og være hos han når jeg vil, vi har lange kjøreturer sammen og han henter meg overalt. Han sier også at han er glad i meg, kysser meg hele tiden. Spør hele tiden om jeg har det bra.

På starten når vi møttes etter bruddet var han egentlig ganske kald mot meg og vi hadde sex også villa han at jeg skulle gå. Det var egentlig ganske greit for jeg hadde ingen følelser for han da. Men nå derimot vil han at jeg skal være der hele tiden. Han snakker om følelser, om familien sin, og vennene hans og er plutselig veldig åpen og snill mot meg. Han har også nevnt at jeg bare kan ringe han om jeg er keen på å ha en å snakke med når jeg lei meg eller føler meg ensom.

Blir veldig usikker 

Anonymkode: dd35d...fef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor ble det slutt? Høres ut som at du såra han. 

Vet han at du ikke har mer følelser for han? Si det! 

Anonymkode: 39bf2...1cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har sikkert bare gått inn i den nostalgiske fasen mange går inn i noen måneder etter et brudd. Veldig vanlig.

Anonymkode: 72ecd...3ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ble det slutt? Høres ut som at du såra han. 

Vet han at du ikke har mer følelser for han? Si det! 

Anonymkode: 39bf2...1cf

Vi hadde en veldig dårlig periode og kranglet mye, når han dro fra meg fra jeg knust.

Jeg har sagt til han at han såret meg veldig med alt han sa når han gjorde det slutt. Jeg ble faktisk syk og det tok mange måneder før jeg i det hele tatt gikk ut døra, ble sykemeldt i 3 måneder så håper han forstår at jeg er ferdig.

Anonymkode: dd35d...fef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spør han? 

Anonymkode: 66aa6...847

Burde det, men lurer på om jeg bare skal trekke meg unna han uten å egentlig si så mye.

Anonymkode: dd35d...fef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...