Gå til innhold

Venninner som stadig sier at jeg "kunne funnet en bedre", og prøver å spleise meg med andre når jeg har kjæreste.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For å starte; jeg har alltid blitt fortalt at jeg er så pen, vakker osv, og har nærmest fått menn slengt etter meg. Jeg har i de fleste tilfeller synes dette har vært ubehagelig, og mange av mennene synes jeg er ekle. Det er mer viktig for meg å finne den ene som synes jeg er verdens peneste, enn at mange tilfeldige menn skal syns det. 

Jeg møtte for et halvt år siden verdens mest fantastiske mann. Han er helt perfekt på absolutt alle måter, men er nok ikke rent objektivt så kjekk. Jeg falt for sjarmen og utstrålingen, som for meg er mye viktigere. Problemet er at jeg stadig får høre av venner at jeg er for god for han, langt over hans liga osv. De introduserer meg for andre menn, som er kjekke, men ofte ganske sleske og høye på seg selv. Det har gått så langt at jeg er skikkelig lei nå. Jeg har sagt høflig ifra mange ganger, men det hjelper ikke. Må jeg bli sint, og hva kan det i så fall gjøre med vennskapet? De er veldig flotte folk, bortsett fra at de er en smule overfladiske. 

J25 

Anonymkode: 3fc30...3fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drit i dem, de er bare misunnelig på at du har funnet noen du er såpass glad i :)

Anonymkode: 02d1e...0b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha revurdert vennskapet. Jeg synes dette er utrolig respektløst. Èn ting hadde vært om du hadde vært i et dysfunksjonelt forhold, men dersom det bare er det at han ikke er kjekk nok for vennene dine er dette utrolig tullete også. 

Du bør hvertfall sette foten ned og ikke akseptere at de snakker slikt om din kjæreste. Dersom de fortsetter må du bare heve stemmen, bli dønn alvorlig og eventuelt sint hvis de fortsetter etter det. Dette er ikke greit.  

Anonymkode: 2c72e...c80

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min mening er ikke vennskapet verdt en dritt hvis det ikke tåler at du setter ned foten i denne situasjonen. Jeg ønsker meg ikke venner som ikke respekterer ming valg, gjør du?

Anonymkode: 8b96e...f0d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For å starte; jeg har alltid blitt fortalt at jeg er så pen, vakker osv, og har nærmest fått menn slengt etter meg. Jeg har i de fleste tilfeller synes dette har vært ubehagelig, og mange av mennene synes jeg er ekle. Det er mer viktig for meg å finne den ene som synes jeg er verdens peneste, enn at mange tilfeldige menn skal syns det. 

Jeg møtte for et halvt år siden verdens mest fantastiske mann. Han er helt perfekt på absolutt alle måter, men er nok ikke rent objektivt så kjekk. Jeg falt for sjarmen og utstrålingen, som for meg er mye viktigere. Problemet er at jeg stadig får høre av venner at jeg er for god for han, langt over hans liga osv. De introduserer meg for andre menn, som er kjekke, men ofte ganske sleske og høye på seg selv. Det har gått så langt at jeg er skikkelig lei nå. Jeg har sagt høflig ifra mange ganger, men det hjelper ikke. Må jeg bli sint, og hva kan det i så fall gjøre med vennskapet? De er veldig flotte folk, bortsett fra at de er en smule overfladiske. 

J25 

Anonymkode: 3fc30...3fa

Fy så frekt og slemt mot kjæresten din. Jeg hadde blitt dritsur og sagt klart ifra at de får se til å behandle din kjæreste med respekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest undulater

Høres ut som du har blitt voksen, mens venninnene dine fortsatt er barn. Kanskje på tide å finne noen på din egen "alder" ?

Endret av Halldir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk nå til dags.. hvordan ting SER UT er viktigere enn noen ting. Jeg har selv "valgt " en som tydeligvis er under min liga. 

Og jeg er glad for det. Fordi problemet med menn som er så kjekke at damene flyr etter dem, er jo nettopp at de blir for høye på seg selv og er gjerne utro med en fristelse som skulle by seg! 

Anonymkode: f4c84...077

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her syntes jeg det er på sin plass å bli sint. "Nei, vet dere hva! Hvorfor mener dere så sterkt at typen min ikke er bra nok??? For han behandler meg kjempe bra og har gjort meg lykkelig, for meg er han kjekk selvom ikke dere syntes det! Og det er MIN kjæreste, ikke deres, så det er vel hva JEG syntes om han som burde bety noe, sant???!!! SLUTT med det der, jeg er så lei av det nå! "  Du trenger jo ikke å rope det, men jeg ville gjort det, men si det ihvertfall konkret og strengt! Ikke bare fnis det bort å si hihi nei når de sier sånne ting og prøver å spleise deg med andre...

Anonymkode: ff774...8fa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spør hva det kan gjøre med vennskapet om du blir sint, men her synes jeg det du bør spørre deg selv er hva det kan gjøre med forholdet til kjæresten om du ikke blir sint. 

Jeg har selv opplevd å være den som i følge kjærestens bestevenninne ikke var bra nok. Venninnens meninger brydde jeg meg ikke så mye om, men at kjæresten min bare lot henne holde på i månedsvis uten å forsvare meg var helt jævlig. Vi er ikke sammen i dag. Jeg vil mye heller være med noen som tør å stå opp for meg og det tror jeg kjæresten din kan komme til å føle snart og. 

Bare se for deg hva du ville følt om det va han som var i denne situasjonen og ikke gjorde noe med det. 

Om vennene dine ikke klarer å respektere at du tar dine egne valg så er de heller ikke ekte venner. 

Anonymkode: 6d9ad...fe0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...