Gå til innhold

Dere som har gått ned en del i vekt.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har dere opplevd at en, eller flere nære venniner som er stor/større enn du selv var før vektnedgang, ikke klarer å glede seg på dine vegne?
Ikke det at man trenger bekreftelse på at man har gjort en god jobb, som man har jobbet hardt for. Men, er jo koselig om de man er sammen med så og si daglig viser at de er glad på andres vegne. Det blir iallefall jeg.

Anonymkode: 27c51...cd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Personlig hater jeg prat om vekt og vektnedgang. Foretrekker at andre ikke nevner det eller gratulerer meg og forteller meg at jeg har gjort en god jobb. Derfor gjør det jeg også sjelden med andre.

Anonymkode: 3d5d5...714

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg opplevde ikke det selv, men kan se for meg at noen opplever det. Jeg gikk attpåtil fra såvidt overvektig per def, til nesten undervektig per def, og fikk bare positive og hyggelige kommentarer. Unntaket var mamma, som var redd for at jeg skulle bli for tynn.😅

Anonymkode: 4e026...f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har dere opplevd at en, eller flere nære venniner som er stor/større enn du selv var før vektnedgang, ikke klarer å glede seg på dine vegne?
Ikke det at man trenger bekreftelse på at man har gjort en god jobb, som man har jobbet hardt for. Men, er jo koselig om de man er sammen med så og si daglig viser at de er glad på andres vegne. Det blir iallefall jeg.

Anonymkode: 27c51...cd0

Jeg har erfart å bli hetset både da jeg var slank og da jeg var overvektig, av samme person...

Anonymkode: 3cf03...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har dere opplevd at en, eller flere nære venniner som er stor/større enn du selv var før vektnedgang, ikke klarer å glede seg på dine vegne?
Ikke det at man trenger bekreftelse på at man har gjort en god jobb, som man har jobbet hardt for. Men, er jo koselig om de man er sammen med så og si daglig viser at de er glad på andres vegne. Det blir iallefall jeg.

Anonymkode: 27c51...cd0

Daglig? Nei, nå synes jeg du krever mye her. Ett klapp på skulderen og at du er flink synes jeg er nok.

Anonymkode: ee15a...f7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange kg har dere gått ned? Hvor lang tid brukte dere? Allså ble noen sjokkerte hvis det var en stund før dere så hverandre, at dere gikk fra "feit" til "tynn" ? 

Blir dere behandlet anderledes av fremmede ?  

Anonymkode: 54362...0c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Daglig? Nei, nå synes jeg du krever mye her. Ett klapp på skulderen og at du er flink synes jeg er nok.

Anonymkode: ee15a...f7f

Hun mener ikke at de skal si det så å si daglig. Hun mener at folk som hun treffer flere ganger i uka, og dermed gjerne har et relativt nært forhold til, gjerne kan vise at de er glad på hennes vegne.

Anonymkode: 1f96f...03b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...