Gå til innhold

Hva vil han egentlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Dette blir et langt inlegg men håper noen har noen gode svar eller forstår.

Jeg studerer i utlandet, og møtte en fyr som gikk 3 år over meg. (La oss kalle han Ole) Vi møttes veldig tilfeldig fordi begge skulle hjem til Norge og begynte å snakke på face etter det. Vi snakket i flere uker og en dag skulle vi begge ut på byen her i utlandet og når jeg så han gikk jeg bort til han og vi snakket og han endte opp med å bli med meg hjem. Det var i en periode hvor eksamener startet så vi så hverandre kanskje 10 ganger før vi begge reiste hjem til sommeren. Det var tydelig at det var noe der mellom oss. Men så kom høsten igjen og jeg hadde i mellomtiden møtt en annen som nå er kjæresten min.  (Per). Per er alt jeg kunne ønske meg og masse mer.

men problemet er at jeg og Ole aldri hadde en avslutning. Jeg møtte ikke Ole mer når vi startet på høsten og vi snakket eller ikke sammen. Så kom sommeren igjen hvor jeg skulle få noen ting av han. Han antydet at han kjedet seg så jeg foreslo at han kunne invitere noen på besøk. (Håpet litt på at han ville invitere meg, selv om jeg ikke ville dratt). Så sier han at han ikke kunne gjøre "skitne" ting. Det var da jeg fant ut at han hadde blitt sammen med eksen sin igjen. Skjønte da at det var derfor kontakten hadde dabbet av. Så etter der året ble han ferdig her i utlandet og flyttet til norge. Så ved juletider kontakter han meg og jeg spør hvordan det går. Han sier at han heldigvis har hatt nok å gjøre så han ikke har hatt tid til å tenke på meg og sier at ting hadde vært bedre om jeg var der med han. (Jeg ble jo litt glad for det å føle seg attraktiv og ønsket er noe alle ønsker). Han inviterte meg til der han hadde flyttet. Jeg hadde selvfølgelig ingen planer om å reise da jeg vet hva som ville skjedd.