Gå til innhold

Syk hamster


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hamsteren ser ut til å nærme seg slutten, ligger bare og sover 98% av tiden. Vrir seg litt om vi flytter på den, men ser ellers ut til å sove tungt.

Har snakket med dyrlege, som ikke kan gjøre noe. Han mente at så lenge hamsteren bare sover, er det ikke noe stress med avliving.Hva tenker dere? Man ser vel om dyret har smerter?

 

 

Anonymkode: 15388...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hamsteren ser ut til å nærme seg slutten, ligger bare og sover 98% av tiden. Vrir seg litt om vi flytter på den, men ser ellers ut til å sove tungt.

Har snakket med dyrlege, som ikke kan gjøre noe. Han mente at så lenge hamsteren bare sover, er det ikke noe stress med avliving.Hva tenker dere? Man ser vel om dyret har smerter?

 

 

Anonymkode: 15388...d67

Sånn lå min også. Den lå så stille at jeg trodde den var død. Jeg måtte røre på den og da rørte den seg litt. Prøvde å gi den litt drikke, men den var ikke interessert. Den ble liggende stille og etter ca. ett døgn sovnet den stille inn. Tror neppe det var noe smerter iom at den lå så stille og bare sov.

Anonymkode: e6415...912

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Har minimalt lyst til å avlive den selv, men må vel om det blir sykere.

Anonymkode: 15388...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Har minimalt lyst til å avlive den selv, men må vel om det blir sykere.

Anonymkode: 15388...d67

Uff, nei det må du ikke gjøre. Bare la den sovne inn.

Anonymkode: e6415...912

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...