Gå til innhold

Interessert i kollega


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har truffet en utrolig flott mann på jobb. Vi har nesten ikke snakket sammen, bare hilst. Vi er begge vikarer på denne arbeidsplassen, så sjansen for at vi jobber samtidig igjen er ganske liten. 

Det jeg lurer på, er hvordan man går fram. Legge han til som venn på Facebook? Sende en melding? Jeg aner ikke hva han tenker, men ser ut som om han er singel. 

Noen som har noen gode tips å komme med? :)

Anonymkode: df47b...400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Snakke med ham.

Anonymkode: bb596...e6e

Skulle gjerne gjort det, men jeg jobber ikke så mye der. Ikke han heller. 

Anonymkode: df47b...400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har truffet en utrolig flott mann på jobb. Vi har nesten ikke snakket sammen, bare hilst. Vi er begge vikarer på denne arbeidsplassen, så sjansen for at vi jobber samtidig igjen er ganske liten. 

Det jeg lurer på, er hvordan man går fram. Legge han til som venn på Facebook? Sende en melding? Jeg aner ikke hva han tenker, men ser ut som om han er singel. 

Noen som har noen gode tips å komme med? :)

Anonymkode: df47b...400

Dette lurer jeg også på, jeg har samme "problem".

Vi jobber i ulike avdelinger, sier hei og har utvekslet et par ord tidligere, men kommer ikke lengre enn det. Hvordan kan jeg gå frem? Jeg tror vi begge er for sjenerte til å ta initiativ utover det vanlige kollegaer gjør. Også skal man vel også være litt forsiktig med å legge ann på kollegaer, jeg vil ikke skape klein stemning.
 

Noen som har gjort dette før, eller har gode råd? :) 

Anonymkode: 53f38...eeb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...