Gå til innhold

Føler for å kaste opp av tanken på han


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For bare sånn et par mnd siden hadde jeg et begynnende crush på en fyr, jeg er egentlig litt usikker på hva det var jeg følte. Jeg har dessverre aldri følt den der ekte forelskelsen, så alt jeg vet var at jeg var tiltrukket av utseende hans. Men jeg var hos han en gang vi hadde drukket litt, den gangen klinte vi og husker spesielt at han befølte meg enkelte steder.(bare sånn eknelt utenpå klærna) Når jeg tenker tilbake på det får jeg en følelse av vemmelse, avsky og skam over både meg selv og han. 

Jeg har gjort langt mer seksuelle ting med mennekser jeg har hatt mye mindre tiltrekning av uten å få denne grusomme følelsen med å tenke tilbake på det.

 

Er dette normalt? 

Anonymkode: 15356...be9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest undulater
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For bare sånn et par mnd siden hadde jeg et begynnende crush på en fyr, jeg er egentlig litt usikker på hva det var jeg følte. Jeg har dessverre aldri følt den der ekte forelskelsen, så alt jeg vet var at jeg var tiltrukket av utseende hans. Men jeg var hos han en gang vi hadde drukket litt, den gangen klinte vi og husker spesielt at han befølte meg enkelte steder.(bare sånn eknelt utenpå klærna) Når jeg tenker tilbake på det får jeg en følelse av vemmelse, avsky og skam over både meg selv og han. 

Jeg har gjort langt mer seksuelle ting med mennekser jeg har hatt mye mindre tiltrekning av uten å få denne grusomme følelsen med å tenke tilbake på det.

 

Er dette normalt? 

Anonymkode: 15356...be9

Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bryr du deg om det er "normalt"? Hva er egentlig "normalt"?

Forskjellige folk kan vekke forskjellige følelser i oss. Så enkelt og så komplisert kan det være:)

Anonymkode: 7009b...3b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor bryr du deg om det er "normalt"? Hva er egentlig "normalt"?

Forskjellige folk kan vekke forskjellige følelser i oss. Så enkelt og så komplisert kan det være:)

Anonymkode: 7009b...3b7

Fordi jeg synes tanken er så vemmelig at jeg ofte plages av den i dagliglivet.

Anonymkode: 15356...be9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg synes tanken er så vemmelig at jeg ofte plages av den i dagliglivet.

Anonymkode: 15356...be9

Da er det vel noe med han du føler avsky for, og dermed har du denne følelsen siden han fikk være noe intim med deg? Er han f.eks en rundnbrenner? Kanskje denne vemmelige følelsen handler om at du ikke satt grenser for deg selv? At du egentlig ikke ville?

Anonymkode: 7009b...3b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler det også slik når hensikten er å danne et kjærlighetsforhold. Om det bare er seksuelt liker jeg det. Hvor gammel er du, og hvor lenge har du vært bevisst på at du aldri har vært forelsket?

Anonymkode: 799f5...791

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler det også slik når hensikten er å danne et kjærlighetsforhold. Om det bare er seksuelt liker jeg det. Hvor gammel er du, og hvor lenge har du vært bevisst på at du aldri har vært forelsket?

Anonymkode: 799f5...791

Hvorfor? Ville tro det var omvendt...

Anonymkode: 7009b...3b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor? Ville tro det var omvendt...

Anonymkode: 7009b...3b7

Det det mest naturlige for min del. Jeg blir heller ikke forelsket.

Anonymkode: 799f5...791

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Jerry Lee skrev:

Idiot!

??

Anonymkode: 56b72...26f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan kanskje tenkes at du ikke egentlig er så komfortabel med å ligge med eller være intim med noen du ikke er glad i eller føler noen nærhet til fra før? Er nok mange kvinner/jenter som har mer "sperrer" enn menn på det området og som kjenner på følelsen av å gå på akkord med egne følelser, kanskje uten helt å skjønne det selv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg synes tanken er så vemmelig at jeg ofte plages av den i dagliglivet.

Anonymkode: 15356...be9

Høres ut som du føler deg brukt og befølt uten at du egentlig ville det.
Ufyselig av menn å tro at litt kyssing betyr de kan ta seg rettigheten til å grafse rundt på resten av kroppen når man ikke kjenner vedkommende særlig godt engang!

Anonymkode: 9d00b...3c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er ikke trygg nok på han.

Du er ung

Du har tidligere dårlige erfaringer?

Du er redd for å gjøre mer før trygghet?

Anonymkode: 4f4f1...8cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre du har en problematisk seksuell historie eller andre psykiske problemer, så tenker jeg at det var måten han gjorde det på som gjorde deg kvalm. En del av deg merket at han var litt sleip og creepy, og derfor syntes du det var ekkelt. Eller noe sånt

Anonymkode: ed1f3...bde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med mindre du har en problematisk seksuell historie eller andre psykiske problemer, så tenker jeg at det var måten han gjorde det på som gjorde deg kvalm. En del av deg merket at han var litt sleip og creepy, og derfor syntes du det var ekkelt. Eller noe sånt

Anonymkode: ed1f3...bde

Når TS sier hun aldri har vært forelsket, så kan det ha noe med legning å gjøre. Det bunner ikke nødvendigvis i traumer, sykdom eller at det er fyren det er noe galt med. Men for all del, mulig du er inne på noe 😊

Anonymkode: 799f5...791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...