Gå til innhold

Bestille pakke fra utland som ikke sender til Norge


Pusheen the cat

Anbefalte innlegg

Hei! Noen som har erfaring med å få til sendt pakker via en "mellommann" ? Jeg skal bestille noe fra USA som ikke sender til Norge, men derimot til f.eks Sverige. Har sett på en tjeneste der pakken blir sendt til en person i USA som deretter sender pakken videre til Norge. Har noen prøvd dette? Ser for meg at dette kan bli ganske dyrt. Eventuelt om det er noe lignende tjeneste i Sverige, hvor pakken blir sendt til en svensk adresse og deretter videresendt til Norge.

Ble litt innviklet dette men håper dere forstår :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Zeitgeist
På 2017-5-27 den 17.40, Pusheen the cat skrev:

Hei! Noen som har erfaring med å få til sendt pakker via en "mellommann" ? Jeg skal bestille noe fra USA som ikke sender til Norge, men derimot til f.eks Sverige. Har sett på en tjeneste der pakken blir sendt til en person i USA som deretter sender pakken videre til Norge. Har noen prøvd dette? Ser for meg at dette kan bli ganske dyrt. Eventuelt om det er noe lignende tjeneste i Sverige, hvor pakken blir sendt til en svensk adresse og deretter videresendt til Norge.

Ble litt innviklet dette men håper dere forstår :P

Har du prøvd med en "mail-forwarding"-service? Da sender de pakken din til en adresse i USA, og så sendes dette videre til Norge. Her er en slik service: https://www.reship.com/?gclid=CjwKEAjwja_JBRD8idHpxaz0t3wSJAB4rXW5wLa8teWgmLmvVAuD_BKhdiJ_dT2oIHRYo96NJwCo1RoC5fzw_wcB#/how-it-works

Bare husk på at det kan bli dyrt - både mht. service, fraktkostnader, og evt. toll i Norge. Hvis du bor i nærheten av grensen, kan du muligens også sende per "poste restante" til nærmeste postkontor i Sverige/Finland. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...