Gå til innhold

Møtt dame som er litt tjukk, men ellers bra.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette vil uansett slå tilbake på deg selv. Om hun ikke selv er opptatt av kosthold og trening men gjør dette for å "få deg på kroken", kan du vedde på at hun går tilbake til gammel vekt ettersom årene går. 

Anonymkode: fe361...364

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da trollmor burde lagt sine elleve små troll🎵

Anonymkode: e9886...b2b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, liljene skrev:

Det er jo bare å spørre litt diskret om hun trives med vekten sin. 

Ehm. Jeg vil vel egentlig heller anbefale å vente med å si noe til man kjenner personen godt, da merker man det som regel uten å spørre. 

Ut i fra min erfaring finnes det ingen "diskret" måte å spørre andre om vekt. 

Anonymkode: 7f473...516

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har møtt ei dame som har en personlighet som er kul og som jeg liker. Hun har et veldig pent ansikt og utstråling, men er 15-20 kg for mye i forhold til mitt ideal. Jeg er interessert i henne, men har tenkt til å ta henne med på trening og gjennomgå kostholdet hennes slik at jeg får henne i matchevekt. Noen tips til en pen måte å fremme forslaget på.

Anonymkode: f4601...547

Du høres ut som en utrivelig person.  Hva søren er:  "har tenkt til å ta henne med på trening og gjennomgå kostholdet hennes slik at jeg får henne i matchevekt." ???? Kanskje du mener godt men du er respektløs, uforskammet frekk og ønsker å umyndiggjøre henne. Er dette seriøst fra din side?  

Jeg har lyst å høre mer om "ditt ideal". Hva er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
2 timer siden, liljene skrev:

Jeg har en litt annen vinkling. Det kan hende at hun ønsker å gå ned i vekt, og at hun trenger noen som ønsker å bidra. Det er jo bare å spørre litt diskret om hun trives med vekten sin. 

Jeg har gått ned litt i vekt nå pga et brudd, men ønsker å møte noen som kan hjelpe meg å holde vekten etter at den blir stabilisert. 

Det er grisefrekt å spørre om noen, som man selv anser som overvektig, om det trenger hjelp til å gå ned i vekt. Sånt gjør man bare ikke. Dette blir bare fei, feil, feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Froning
7 timer siden, Søgni skrev:

Nå kommer det vel snart en bruker eller to for å poengtere at en kvinne i en nylig tråd har blitt møtt med forståelse for at hun ikke tenner på mannen på grunn av endring i fysikk og livsstil, og for å kalle det kvinnelig dobbeltmoral at denne fyren ikke får forståelse. 
 

Du får skjelle ut TS for å ikke bruke ordet " helse" i hovedinnlegget istedet for å skyve dobbeltmoralen under teppet på denne måten . Essensen i trådene er like selv om TS legger det fram på en mer ufin måte og sannsynlig gjorde det for å trolle. Noe som er sjokkerende lett fordi dramaqueenene faller for der hver gang.

"Øøøøh Nå kommer det sikkert en bruker som sier at det ikke kan sammenliknes fordi TS bryr seg ikke om helse og at alle damer tar skade av denne tråden fordi menn er roten til alt vondt på KG":blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg skjønner at dette er trolling, men for fremtidige troll som akter å prøve seg på denne problemstillingen (det har nemlig vært gjort noen ganger før): 

Dump henne. Hun er ikke dama for deg, for du vil ha slanke damer. 

 

Problem solved - ikke noe å lage tråd om. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småfeite damer blir som regel alltid feitere med tiden. Har de ikke vilje og ork til å gjøre noe med det mens de bare er småfeite (men seriøst 20 kg overvekt? Hun er ikke bare småfeit). så går det bare feil vei og det blir ikke noe lettere å gjøre noe med det med årene. Ikke verdt det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Uffda skrev:

Småfeite menn blir som regel alltid feitere med tiden. Har de ikke vilje og ork til å gjøre noe med det mens de bare er småfeite (men seriøst 20 kg overvekt? Hun er ikke bare småfeit). så går det bare feil vei og det blir ikke noe lettere å gjøre noe med det med årene. Ikke verdt det.

 

Anonymkode: ab72c...d86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Froning

 

13 minutter siden, Cata skrev:

Ja, jeg skjønner at dette er trolling, men for fremtidige troll som akter å prøve seg på denne problemstillingen (det har nemlig vært gjort noen ganger før): 

Dump henne. Hun er ikke dama for deg, for du vil ha slanke damer. 

 

Problem solved - ikke noe å lage tråd om. 

:klappe:

Her har vi en som forstår det. Poeng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det som er greit med dette forholdet, er at du er i din fulle rett til å være utro mot vedkommende om noen mnd. Overvektige personer har i følge kg's egen elite av kvinner "drevne og kloke, ofte over 40 år", seg selv å takke om man blir et utroskapsoffer når man tross alt er mindre verdt fordi man er overvektig. Utseendet teller ca 80 % i et forhold. Så selv om du føler dere har bra kjemi, hun er en bra dame, så er hun ikke det altså, hun er overvektig. Det er dette du bør fokusere på. 

Ps, de som ikke tilhører kategorien "drevne og kloke, ofte over 40" mener fortsatt at man ikke kan forandre en person, verdien av et menneske sitter ikke i personens utseendet, men i personens personlighet og verdier.

 

Anonymkode: 3fa30...3b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du liker henne.....? Vet ikke om jeg tror helt på deg!! Du liker henne tydeligvis ikke nok til å la henne være som hun er! Kanskje er hun kjempefornøyd med seg selv akkurat slik som hun er, hvilken rett har du til å prøve å forandre henne?? Og hva om du får henne ned i vekt og hun plutselig går opp igjen? Er hun ikke lenger god nok for deg da? Hvis du ikke klarer å være sammen med henne og hennes litt for mange kilo, så håper jeg du lar henne være i fred! Er garantert andre menn som liker henne akkurat slik som hun er!!

 

Anonymkode: d0322...a07

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette vil uansett slå tilbake på deg selv. Om hun ikke selv er opptatt av kosthold og trening men gjør dette for å "få deg på kroken", kan du vedde på at hun går tilbake til gammel vekt ettersom årene går. 

Anonymkode: fe361...364

Dette er nok det som mest sannsynligvis vil skje ja. Ikke helt sikkert, men mest sannsynlig. 

Skjønner dette var et dumt forsøk på trolig TS, men uansett; I stedet for å innlede et forhold med å fortelle dama at hun ikke et bra nok og allerede vil prøve å overkjøre henne så kan du heller finne ei dame som allerede har din matchvekt. Hva nå enn det er da. 

Og nei jeg tar meg ikke nær av temaet for jeg er slett ikke overvektig selv, slik noen anklager de for å svare her i tråden for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Froning skrev:

Du får skjelle ut TS for å ikke bruke ordet " helse" i hovedinnlegget istedet for å skyve dobbeltmoralen under teppet på denne måten . Essensen i trådene er like selv om TS legger det fram på en mer ufin måte og sannsynlig gjorde det for å trolle. Noe som er sjokkerende lett fordi dramaqueenene faller for der hver gang.

"Øøøøh Nå kommer det sikkert en bruker som sier at det ikke kan sammenliknes fordi TS bryr seg ikke om helse og at alle damer tar skade av denne tråden fordi menn er roten til alt vondt på KG":blink:

Du leser tydeligvis forumtråder på en bedre måte enn meg nok en gang, så da kanskje du gidder å forklare meg den åpenbare likheten mellom å slanke noen man ikke er sammen med for at de skal passe inn i idealet deres, og å oppleve å ikke tenne på en langvarig partner som har lagt seg til en annen livsstil og blitt overvektig over tid? 

 

Endret av Søgni
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, liljene skrev:

Jeg har en litt annen vinkling. Det kan hende at hun ønsker å gå ned i vekt, og at hun trenger noen som ønsker å bidra. Det er jo bare å spørre litt diskret om hun trives med vekten sin. 

Jeg har gått ned litt i vekt nå pga et brudd, men ønsker å møte noen som kan hjelpe meg å holde vekten etter at den blir stabilisert. 

Det heter ikke kjæreste, det heter Grete Roedekursleder eller PT.

Anonymkode: 831f1...144

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Coolaid skrev:

Det er grisefrekt å spørre om noen, som man selv anser som overvektig, om det trenger hjelp til å gå ned i vekt. Sånt gjør man bare ikke. Dette blir bare fei, feil, feil.

hvorfor ikke? så lenge man er respektfull, og genuint ønsker å hjelpe så ser jeg ikke problemet. Hvorfor skal man se andre lide?

Anonymkode: a77d1...a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeger feit, du er dum - jeg kan slanke meg.

Seriøst, det finnes ingen pen måte å ta dette opp med henne. Selvfølgelig vet hun at hun er overvektig. Og hvis hun skal gjøre noe med det så må hun selv ønske det og finne motivasjonen. Det hjelper fint lite at du vil at hun skal se smashing ut.

Anonymkode: 21367...a26

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel, det som er greit med dette forholdet, er at du er i din fulle rett til å være utro mot vedkommende om noen mnd. Overvektige personer har i følge kg's egen elite av kvinner "drevne og kloke, ofte over 40 år", seg selv å takke om man blir et utroskapsoffer når man tross alt er mindre verdt fordi man er overvektig. Utseendet teller ca 80 % i et forhold. Så selv om du føler dere har bra kjemi, hun er en bra dame, så er hun ikke det altså, hun er overvektig. Det er dette du bør fokusere på. 

Ps, de som ikke tilhører kategorien "drevne og kloke, ofte over 40" mener fortsatt at man ikke kan forandre en person, verdien av et menneske sitter ikke i personens utseendet, men i personens personlighet og verdier.

 

Anonymkode: 3fa30...3b2

Og du tror fortsatt at den andre tråden handler om rent utseende. Det er tydelig at du ikke er blant de kloke, ja, uansett alder. Hverken ts eller noen andre i den tråden synes det er ok å være utro bare fordi partneren blir feit. Merkelig hvordan noen bare leser det de vil!

Til ts:

Holdningen din er veldig lite sjarmerende, jeg tror du mister dama når hun merker hva du tenker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn noen bilder på nettet som er tilsvarende hennes kropp ? Jeg skal ned i vekt, lurer på om hvordan andre ser meg i dag. Allså trenger jeg gå ned 5 , 10 eller 15 kg? 

Mer selv passe fornøyd når jeg veier 10kg mindre :) 

Anonymkode: 679c6...3ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvorfor ikke? så lenge man er respektfull, og genuint ønsker å hjelpe så ser jeg ikke problemet. Hvorfor skal man se andre lide?

Anonymkode: a77d1...a87

Fordi det får henne til å føle seg utrilstrekkelig og veldig lite sexy! Sånn sett går det ut over deg/ts fordi menn flest digger at damene føler seg sexy, de har morsommere sex.

Hvis det er noe som hadde vært turn off for meg var om mannen jeg skulle ligge med digget meg, men ønsket at jeg skulle forandre kroppen min. Det hadde gjort meg tørr, det!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...