Gå til innhold

Hvor reise på bryllupsreise?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi reiste til Maldivene - magisk plass! Vi valgte plassen mest pga 18 års grense for hele øya (liten øy) - fullstendig ro! Snorkling og dykking hele dagen. Fantastisk serviceinnstilling hos de ansatte, variert og veldig god mat, fri tilgang til drikke (vann, brus, vin, øl, drinker etc) hvor enn på øya du befant deg. Mye aktiviteter. Vi hadde hadde bungalow langt ute i sjøen (ikke beach-bungalow) og det var magisk når tordenværet raste på nettene :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 5/31/2017 den 6.44, Ruccula skrev:

Vi var i maldivene i høst 

På. Det er øyer. Komorene, Maldivene, Seychellene.

Anonymkode: c1267...12f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Portugal? Fine folk!

Anonymkode: c1267...12f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi dro på cruise i middelhavet. Ble middelhavet da vi vil ha lengre ferie om vi først skal fly over Atlanteren. Før eller senere ender vi nok opp på cruise i karibien 

Anonymkode: d5f18...7e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

På 1. juni 2017 den 19.20, AnonymBruker skrev:

Dra til sverige og vent med fine turer til dere har barn :)

Anonymkode: d53ab...f0d

 

Hvorfor skal man vente med fine turer til man får barn? 😳

 

Anonymkode: 62e2a...96c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk tur til Riga av svigermor :) Det var litt kaldt i begynnelsen av november, så gleder meg til vi kan ta turen tilbake på en litt varmere tid på året :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært gift i over 40 år.  Bryllupsreisen var fantastisk og minnerik :)  Den gikk ikke til Honolulu, men til badestrender i Sverige.

Oss to, i vår lille VW Boble og et lite telt for å sove i..  Kunne det vært bedre?  Nei :)  



 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt utrolig at noen foretrekker Mallorca framfor Maldivene, karibiske øyer, Fiji osv. Mallorca er en av de største turisthølene på jord (sammen med Granka).

Anonymkode: 58911...57e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.5.2017 den 18.53, AnonymBruker skrev:

Jeg ville reist til Island.

Vi var på Island. Nydelig hotell, spesielle opplevelser, virkelig et minne for livet. Dro tilbake da vi hadde ti års bryllupsdag, da med barn. Magisk det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på øyhopping i Hellas. Veldig hyggelig tur med god mat og lavt stressnivå. Ikke var det særlig dyrt heller. 

Anonymkode: 19eac...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør jo nesten ikke si hvor vi dro etter bryllupet når jeg ser alle de fine stedene her😯

Men vi dro av alle ting på fjellet og Beitostølen. Sammen med vår lille datter og mine foreldre. Vi dro vel mer for å komme bort litt og slappe av. Dette med tur til varmere strøk var ikke noe vi ønsket

Men vi hadde fin fin tur😊

Anonymkode: 668e0...16c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er eng i at Mallorca på ingen måte kan sammenlignes med Karibien eller Maldivene. 

Jeg ville reist til Bora Bora, men det koster flesk, så Maldivene eller Fiji er et godt alternativ. Aruba er fint, men noe kjedelig med mindre dere har lyst til å kun oppholde dere på hotellområdet. Da syntes jeg cruise i karibien er et bedre alternativ. 

Anonymkode: b25cc...651

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...