Gå til innhold

Hvor reise på bryllupsreise?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor reiste dere på bryllupsreise? Hva er normalt å bruke på bryllupsreise? Kom med tips og anbefalinger :) 

Anonymkode: e47f5...66b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi tenker på Bora Bora, en eller annen øy i Karibien, Fiji, Hawaii eller Bali :) 

Anonymkode: e47f5...66b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maldivene!

Kunne også tenkt meg å reist til New Zealand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal til sør og mellon amerika i 6 uker. Backpacking 

Anonymkode: 2d8e5...da9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville reist til Island.
Stillehavsparadiser er sikkert fint det, altså, men sand, paraplydrinker og palmer er tross alt noe man får på Mallorca også. 

Anonymkode: e5449...182

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maldivene! :) 

Finnes ikke maken til paradis!

Anonymkode: 21508...b8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aruba ❤️

Anonymkode: 23ee8...e23

Jamaica oohh i  wanna take you

:edie:

Anonymkode: 0bbe4...6b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på malta. Ville ikke anbefalt det, veldig kjedelig sted med middelmådig mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maldivene. Betalte vel rundt 50.000 for to uker, er fem år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reiste til Danmark i to uker. Langeland for å være eksakt. Fantastisk dyreliv, aldri sett så mange rådyr før i mitt liv.

Mest fordi vi ikke hadde sagt til noen at vi giftet oss og jeg trengte litt trygg avstand mellom meg og min mor når hun fikk vite det.
Hun tok det pent da!

Island høres også ut som et spennende reisemål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Mallorca kan ikke sammenliknes med en Stillehavsøy. Ekostiske kritthvite strender, krystallklart hav, korallrev, spennende natur, ny kultur, gjerne mindre turister (møter ikke på naboen med andre ord) , behagelig tropisk klima (ikke ekstreme hetebølger på 40 + ). Dette er helt avhengig av interesse. Er man ikke bereist fra før av så kan kanskje Mallorca, Spania, Hellas være fine reisemål men om man reiser uansett hver sommer til disse destinasjonene så mener jeg at man  må velge noe mer spesielt for en bryllupsreise, dvs. noe som du vanligvis ikke tar deg råd til eller sjeldent tar deg råd til (eller i det minste velge et luksushotell). 

Jeg vil anbefale Seychellene på det varmeste. Særlig La Digue. Vakreste sted på jord! Vår bryllupsreise går til Fiji. Bora Bora hadde vært fantastisk også men det hadde sprengt budsjettet samt Fiji har litt flere alternativer og opplevelser. Har aldri vært på Fiji og gleder meg derfor helt vilt til å dra dit!! 

Har ikke finregnet på prisene men vi havner nok på rundt 65- 70 000 for 2 pers og 2 uker. Måltider (uten frokost) kommer utenom. 

Anonymkode: 89f7e...f10

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Mallorca kan ikke sammenliknes med en Stillehavsøy. Ekostiske kritthvite strender, krystallklart hav, korallrev, spennende natur, ny kultur, gjerne mindre turister (møter ikke på naboen med andre ord) , behagelig tropisk klima (ikke ekstreme hetebølger på 40 + ). Dette er helt avhengig av interesse. Er man ikke bereist fra før av så kan kanskje Mallorca, Spania, Hellas være fine reisemål men om man reiser uansett hver sommer til disse destinasjonene så mener jeg at man  må velge noe mer spesielt for en bryllupsreise, dvs. noe som du vanligvis ikke tar deg råd til eller sjeldent tar deg råd til (eller i det minste velge et luksushotell). 

Jeg vil anbefale Seychellene på det varmeste. Særlig La Digue. Vakreste sted på jord! Vår bryllupsreise går til Fiji. Bora Bora hadde vært fantastisk også men det hadde sprengt budsjettet samt Fiji har litt flere alternativer og opplevelser. Har aldri vært på Fiji og gleder meg derfor helt vilt til å dra dit!! 

Har ikke finregnet på prisene men vi havner nok på rundt 65- 70 000 for 2 pers og 2 uker. Måltider (uten frokost) kommer utenom. 

Anonymkode: 89f7e...f10

Jeg er så lei av denne oppfatningen! Jeg har reist rundt på de aller fleste steder som folk omtaler som "spesielle", men jeg velger fortsatt Hellas foran Hawaii, Bali, Maldivene og så videre selv om jeg har vært der flere ganger, og det handler ikke om økonomi eller reiselengde, det handler rett og slett om smak og behag. Og det varierer heldigvis fra person til person, og derfor ingen fasitsvar på hva som er best. Hvis folk har reist rundt omkring og allikevel foretrekker Mallorca fremfor Seychellene så syns jeg det er perfekt å reise på bryllupsreise dit! Det kommer jo bare ann på personlig preferanse! 

Anonymkode: 18f22...438

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde likt å reist til et sted hvor en kan gå ut og spise, finne på noe romantisk, men samtidig et sted som byr på kultur og opplevelser. Gjerne varmere strøk. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra til sverige og vent med fine turer til dere har barn :)

Anonymkode: d53ab...f0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.5.2017 den 19.02, AnonymBruker skrev:

Jeg er så lei av denne oppfatningen! Jeg har reist rundt på de aller fleste steder som folk omtaler som "spesielle", men jeg velger fortsatt Hellas foran Hawaii, Bali, Maldivene og så videre selv om jeg har vært der flere ganger, og det handler ikke om økonomi eller reiselengde, det handler rett og slett om smak og behag. Og det varierer heldigvis fra person til person, og derfor ingen fasitsvar på hva som er best. Hvis folk har reist rundt omkring og allikevel foretrekker Mallorca fremfor Seychellene så syns jeg det er perfekt å reise på bryllupsreise dit! Det kommer jo bare ann på personlig preferanse! 

Anonymkode: 18f22...438

 

Var ikke meningen å provosere deg eller andre. At du har vært flere ganger på Hawaii, Bali, Maldivene forklarer vel saken at du ikke ser på det som spesielt lengre. Jeg vil bare at bryllupsreisen skal være en reise som jeg kanskje kommer til å gjøre en gang i livet , en reise som skiller seg ut fra alle andre reiser jeg kommer til å gjøre. Og helst et sted hvor jeg slipper å møte kjenninger, naboer osv. Men igjen jeg skrev jo at "alt er av interesse". Dette er bare min mening. Så det er vel ikke noe å henge seg opp i hva jeg synes :) Er sikkert mange som synes bryllupsreise til Bergen eller Trondheim er fantastisk også, men ikke noe jeg vil anbefale fordi disse destinasjonene kan man dra til når som helst. Har ingenting mot Hellas for øvrig. Vært der tusen ganger og elsker det landet :) 

Anonymkode: 89f7e...f10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...