Gå til innhold

Hva skammer du deg mest over?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du gjort noe som du skammer deg veldig over?

Fortell!

Anonymkode: 7a46b...a31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brukt mine bekjentskaper (stortingsrepresentanter) som en maktdemonstrasjon, for å få noen (bare skjedd en gang) til å gjøre jobben sin.

Anonymkode: 8b61b...99e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg er så stygg 

Anonymkode: c0136...380

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når folk snakker til meg og jeg blir ukomfortabel, så stikker jeg av uten å si ifra... 

Igår trengte en blind mann hjelp til å finne frem til et sted. Jeg spurte om noen andre kunne hjelpe han også stakk jeg av. Hva faen er galt med meg liksom?? Jeg er et fryktelig menneske!

Anonymkode: e70b4...26e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ikke klare å ta tak i livet mitt.

Meaning: si opp jobben og flytte fra Oslo.

Anonymkode: 39f82...dbb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marsvinet

Skammer meg over utseendet mitt, særlig at jeg ikke er tynn nok. Skammer meg over mat og spising, særlig om jeg spiser usunne ting. Skammer meg når jeg ikke rekker trening. 

Skammer meg over å være helt gjennomsnittlig og å ikke ha noe jeg er "best" i. Skammer meg når jeg ikke får A på eksamen, eller når jeg ikke får gjort like mye på en dag som jeg hadde planlagt. 

Skammer meg over at jeg aldri får han jeg liker til å like meg tilbake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skammer meg over små ting som jeg har sagt og gjort. Hvordan blir man kvitt skam? :( 

Anonymkode: 72935...d3d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skammer meg over små ting som jeg har sagt og gjort. Hvordan blir man kvitt skam? :( 

Anonymkode: 72935...d3d

Alle har sagt og gjort noe dumt.  Som oftest er det bare en selv som husker det, alle andre har glemt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skammer meg over at jeg er snart 30 år, og fortsatt sliter med noe så barnslig som selvskadning. 

Anonymkode: 6ef5d...1ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skammer meg mest over kroppen min. Har PCOS og det gjør at jeg har like mye hårvekst som en mann. Må barbere meg hver dag. I tillegg er jeg overvektig, og pcosen gjør det vanskelig å gå ned i vekt.

Anonymkode: 9aab9...212

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger i senga og kommer meg ikke opp.  Føler det er noe galt med meg, og når jeg leste denne tråden gikk det opp for meg at jeg er skamfull. Leiligheten er bomba, ikke rydda og vaska på flere måneder. Lukter rart i den. Orker ikke gjøre noe med det. Skammer meg over at jeg ikke klarer å holde orden i hjemmet mitt. At jeg ikke har kontroll på livet mitt og økonomien min. At jeg ikke vet hvem jeg er og utrolig usikker på meg selv. At jeg lar meg med herse med. At jeg aldri kommer meg i form og klarer å få den kroppen jeg ønsker meg, etter å prøvd utallig ganger. At jeg har så lav selvfølelse. At jeg ikke har utretta noe i livet og ikke er flink i noe. At jeg nesten ikke har venner, og ikke klarer få nye. 

Anonymkode: ebea6...b67

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå skammer jeg meg over min korte lunte... :/ blir sur på mannen min, og sier slemme ting og i går slo jeg han med sånn smørekniv fordi han tulla med maten. Graviditetas. :/

Anonymkode: 26e2f...a10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå trenger ikke jeg å skamme meg over det, men Elverum er noe jeg skammer meg over. Guri malla - for en plass

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ligger i senga og kommer meg ikke opp.  Føler det er noe galt med meg, og når jeg leste denne tråden gikk det opp for meg at jeg er skamfull. Leiligheten er bomba, ikke rydda og vaska på flere måneder. Lukter rart i den. Orker ikke gjøre noe med det. Skammer meg over at jeg ikke klarer å holde orden i hjemmet mitt. At jeg ikke har kontroll på livet mitt og økonomien min. At jeg ikke vet hvem jeg er og utrolig usikker på meg selv. At jeg lar meg med herse med. At jeg aldri kommer meg i form og klarer å få den kroppen jeg ønsker meg, etter å prøvd utallig ganger. At jeg har så lav selvfølelse. At jeg ikke har utretta noe i livet og ikke er flink i noe. At jeg nesten ikke har venner, og ikke klarer få nye. 

Anonymkode: ebea6...b67

Er nesten som å lese om meg selv fra jeg var 19 til 24. Jeg var sånn fordi jeg slet med depresjon. Orket ingenting, hadde null kontroll på økonomi, kosthold og leiligheten ble sjeldent tatt vare på. Er det en mulighet at det er noe lignende for deg?

Anonymkode: 394c2...c6e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg ikke har fullført noen utdannelse selv om jeg har alle forutsetninger for å klare å gjøre det skarpt.

Anonymkode: af82d...bef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg er blitt løs i vaginaen etter fødsler, skammer sånn over det at jeg aldri skal ha sex med en mann igjen:(

Anonymkode: d04ea...108

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At jeg har lagt på meg de kiloene jeg lovte meg selv aldri skulle på igjen. 

At underlivet er ødelagt etter fødsler. 

Anonymkode: 89208...a92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At jeg er blitt løs i vaginaen etter fødsler, skammer sånn over det at jeg aldri skal ha sex med en mann igjen:(

Anonymkode: d04ea...108

 

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At jeg har lagt på meg de kiloene jeg lovte meg selv aldri skulle på igjen. 

At underlivet er ødelagt etter fødsler. 

Anonymkode: 89208...a92

Det meste kan fikses. Gå til fastlegen og be om en henvsining til gynekolog.

Anonymkode: af82d...bef

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skammer meg over å være en voksen (25 år) som ikke klarer å gjøre husarbeid som en voksen.

Da jeg var liten var det aldri noe husarbeid hjemme, og jeg levde i skitt og rot hele tiden, så det sitter nok fortsatt i. Er jeg ferdig med å spise en yogurt setter jeg den fra meg på bordet, også går ifra den. Neste gang jeg spiser yogurt, gjør jeg det samme. På datapulten min har jeg nå 2 yogurtbegre, en tom eske, en gammel boks valnøtter, en brukt kniv, 2 engangskopper, 2 kaffekopper - én med 7 kniver/gafler/skjeer i seg, salt, krydder, et gravlys(?!) 3 penner, en tupperwareboks og noe sjokoladepapir.

Soverommet mitt har klær over hele gulvet, hundens leker ligger strødd over hele stua, stuebordet vårt er fylt av esker, glass, telys, sukker og kanel. (Spiste grøt i går, og har selvsagt ikke giddet å rydde opp etter det.)

Jeg oppfører meg som en tenåring som ikke gidder å rydde rommet sitt. Bare at det gjelder hjemmet mitt. Det virker også å ha smittet sambo, som nå er nesten like ille som meg, på noen områder er han faktisk verre.

Jeg vet jeg skal ha barn en dag, men jeg nekter å ha barn hvis jeg ikke klarer å holde hjemmet rent og ryddig. Jeg kommer aldri til å bli en vaske- og ryddegal mor som har et plettfritt hjem til enhver tid, men jeg må få kommet inn i en rytme der jeg iallefall kaster søppel med én gang, støvsuger av og til, og dermed klarer å holde huset akkurat ryddig og rent nok til at det er greit å få noen på besøk.

Akkurat sånn som det er nå nekter jeg å ha noen på besøk, og hvis noen skal komme må jeg vite om det minst 1-2 dager i forveien. Det er noe jeg skammer meg over, og noe som faktisk gjør meg veldig ulykkelig. Jeg jobber med saken, men det er vanskelig.

Anonymkode: 478f7...a8f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skammer meg over å være en voksen (25 år) som ikke klarer å gjøre husarbeid som en voksen.

Da jeg var liten var det aldri noe husarbeid hjemme, og jeg levde i skitt og rot hele tiden, så det sitter nok fortsatt i. Er jeg ferdig med å spise en yogurt setter jeg den fra meg på bordet, også går ifra den. Neste gang jeg spiser yogurt, gjør jeg det samme. På datapulten min har jeg nå 2 yogurtbegre, en tom eske, en gammel boks valnøtter, en brukt kniv, 2 engangskopper, 2 kaffekopper - én med 7 kniver/gafler/skjeer i seg, salt, krydder, et gravlys(?!) 3 penner, en tupperwareboks og noe sjokoladepapir.

Soverommet mitt har klær over hele gulvet, hundens leker ligger strødd over hele stua, stuebordet vårt er fylt av esker, glass, telys, sukker og kanel. (Spiste grøt i går, og har selvsagt ikke giddet å rydde opp etter det.)

Jeg oppfører meg som en tenåring som ikke gidder å rydde rommet sitt. Bare at det gjelder hjemmet mitt. Det virker også å ha smittet sambo, som nå er nesten like ille som meg, på noen områder er han faktisk verre.

Jeg vet jeg skal ha barn en dag, men jeg nekter å ha barn hvis jeg ikke klarer å holde hjemmet rent og ryddig. Jeg kommer aldri til å bli en vaske- og ryddegal mor som har et plettfritt hjem til enhver tid, men jeg må få kommet inn i en rytme der jeg iallefall kaster søppel med én gang, støvsuger av og til, og dermed klarer å holde huset akkurat ryddig og rent nok til at det er greit å få noen på besøk.

Akkurat sånn som det er nå nekter jeg å ha noen på besøk, og hvis noen skal komme må jeg vite om det minst 1-2 dager i forveien. Det er noe jeg skammer meg over, og noe som faktisk gjør meg veldig ulykkelig. Jeg jobber med saken, men det er vanskelig.

Anonymkode: 478f7...a8f

Hvor vanskelig er det å rydde opp etter seg?

Du må jo bare begynne, det finnes ingen unnskyldning for dette.

Anonymkode: af82d...bef

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...