Gå til innhold

Nudiststrand - eldorado for single kvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 26.5.2017 den 10.39, kattepusen skrev:

Nei det er IKKE poenget med nudiststrand. Les artikkelen jeg la ut på forrige side. 

Ikke la han fyre deg opp. Han bare tuller. Han vet selv at det ville være uhørt oppførsel.... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er heller ikke innafor. Blir man kåt av uskyldige mennesker som ikke ønsker den oppmerksomheten, så går man faktisk et annet sted. Dette blir som å bli kåt av å se på barn leke i en barnehage, simpelthen ikke greit.

Anonymkode: 0e909...327

Hva folk gjør i sitt eget hjem, så lenge det ikke skader uskyldige, er ikke vår sak. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lillbilly skrev:

Ikke la han fyre deg opp. Han bare tuller. Han vet selv at det ville være uhørt oppførsel.... 

Jeg lar meg sjelden fyre opp på dette forumet. Jeg bare presiserte :)
Alt for mange troll her, blir mest oppgitt og lattermild. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig, hvorfor skal du la noen andre legge begrensninger på deg? Må man så må man...

Anonymkode: 252a3...125

Noen gang hørt om samtykke?
Selv om vi er på fristrand, så har vi ikke samtykket til å se mannfolk runke.  
Dette kan gjøres hjemme hos en selv. Eller på steder hvor folk samtykker til å se den slags. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kattepusen skrev:

Hva folk gjør i sitt eget hjem, så lenge det ikke skader uskyldige, er ikke vår sak. 

Så du hadde tillatt en pedofil å stå å glo på ungen din, fordi han i det minste dro HJEM å runket etterpå? Hm 

Anonymkode: 0e909...327

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er jo nettopp pga menn som deg at kvinner ikke er der. Dere er der for å sjekke og det vet kvinner - derfor går de ikke der. Menn skal alltid seksualisere hver minste ting.

Anonymkode: 898c3...224

This!

Anonymkode: 0e909...327

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Nordavind skrev:

Nå har jeg vært litt på noen naturiststrender. Ikke at jeg får alt som skjer der med meg, men jeg kan ikke huske jeg har vært vitne til sjekking. Så jeg tror du tar litt i når du sier at menn er der for å sjekke...

Men for å kikke og fantasere. For noen griser dere er. Gøy den dagen noen er på stranda å kikker og fantaserer sånn som om dattera deres. 

Se hvordan dere forsvarer hverandres totalt uakseptable oppførsel og prøver å normalisere det i denne tråden. Kvalme jævler som aldri skulle levd lenger enn runkerommet hos mor for dere er skadelige kryp for samfunnet vårt. 

Anonymkode: 0e909...327

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordavind
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men for å kikke og fantasere. For noen griser dere er. Gøy den dagen noen er på stranda å kikker og fantaserer sånn som om dattera deres. 

Se hvordan dere forsvarer hverandres totalt uakseptable oppførsel og prøver å normalisere det i denne tråden. Kvalme jævler som aldri skulle levd lenger enn runkerommet hos mor for dere er skadelige kryp for samfunnet vårt. 

Anonymkode: 0e909...327

Wow. Ro deg ned litt'a. Det er lørdag og greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Jeg er på naturiststeder fra tid til annen. Jeg ser ikke for meg at jeg noensinne kommer til å sjekke opp noen på nudiststrand. Det måtte vært etter en lang periode med inviterende blikk og kommentarer, og har til dags dato ikke skjedd. Når tekstilene faller, blir intimsonen vesentlig større. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du hadde tillatt en pedofil å stå å glo på ungen din, fordi han i det minste dro HJEM å runket etterpå? Hm 

Anonymkode: 0e909...327

Nå er det ganske stor forskjell på å glo, og "se noe pent på stranden".. Igjen, så lenge det ikke går ut over uskyldige, har ikke jeg noe med hva folk gjør i sine egne hjem. Jeg er heldigvis ikke tankeleser :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men for å kikke og fantasere. For noen griser dere er. Gøy den dagen noen er på stranda å kikker og fantaserer sånn som om dattera deres. 

Se hvordan dere forsvarer hverandres totalt uakseptable oppførsel og prøver å normalisere det i denne tråden. Kvalme jævler som aldri skulle levd lenger enn runkerommet hos mor for dere er skadelige kryp for samfunnet vårt. 

Anonymkode: 0e909...327

Jeg skjønner ikke hvor du fikk dette fra, hvertfall ikke fra det du siterte.. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.5.2017 den 10.20, Hottrio skrev:

Så bra! Håper du slipper å bli beglodd og sjekket opp. Jeg har aldri vært på nudiststrand selv, men jeg har lest/hørt at det foregår litt av hvert på noen av disse strendene.

Ja man soler seg, hører på musikk, leser bøker og blader, noen spiser og wow det hender at noen tar seg noe leskende med alkohol.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.5.2017 den 10.33, AnonymBruker skrev:

Det er snakk om damer som skal sjekke menn, ikke omvendt. Mennene får tåle det.

Anonymkode: ebc2b...ad9

Hvorfor?

Det er ikke en sjekke arena uavhengig om det er menn eller kvinner som er på sjekkeren.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 26.5.2017 den 9.08, AnonymBruker skrev:

man ser varene og vet hva man eventuelt kjøper. 

Anonymkode: ebc2b...ad9

Det er vel ikke nødvendigvis sannt. Growers vs showers vet du. Størrelsen i slapp tillstand indikerer ikke nødvendigvis så mye om størrelsen i hard tilstand.

Anonymkode: 06d77...589

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yellowrose
På 26.5.2017 den 10.16, AnonymBruker skrev:

Du vil helst se menn gå rundt med stive pikker på nudiststrendene?

Anonymkode: c83f2...859

Ja det hadde vært noe 😂 Neida. Jeg tror ikke de som drar på nudiststrender drar dit for å få seg ett ligg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.5.2017 den 10.14, kattepusen skrev:

Hadde noen prøvd å sjekke meg opp når jeg var på nudiststrand, hadde jeg bedt dem dra til helvete.
jeg er der for å sole meg, ikke for å bli sjekket opp. 

Det er blitt et fristed for meg, et sted hvor jeg ikke trenger å være redd for å være naken. Et sted hvor jeg får være i fred, og lese en god bok <3 Ikke ødelegg det med sjekking.. 

Jeg er på treningsstudio for å trene ikke bli sjekket opp, likevel har jeg blitt sjekket opp treningsstudio ved to anledninger. Folk er forskjellige, og så vidt jeg vet er det ingen normer som tilsier at man ikke kan sjekke noen på stranda. 

Anonymkode: 87e89...e91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er på treningsstudio for å trene ikke bli sjekket opp, likevel har jeg blitt sjekket opp treningsstudio ved to anledninger. Folk er forskjellige, og så vidt jeg vet er det ingen normer som tilsier at man ikke kan sjekke noen på stranda. 

Anonymkode: 87e89...e91

Er forskjell på strand og fristrand. Les gjerne artikkelen jeg delte tidligere i diskusjonen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kattepusen skrev:

Er forskjell på strand og fristrand. Les gjerne artikkelen jeg delte tidligere i diskusjonen. 

Er ikke poenget for nudister at det er helt naturlig for dere, altså at det ikke er noen spesiell setting i forhold til en vanlig strand?

Anonymkode: 87e89...e91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er ikke poenget for nudister at det er helt naturlig for dere, altså at det ikke er noen spesiell setting i forhold til en vanlig strand?

Anonymkode: 87e89...e91

Poenget er at det er andre normer og regler på en fristrand, en på en tekstilstrand.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.5.2017 den 10.38, AnonymBruker skrev:

Men å legge ut bilder av pikken din på kg er greit? 

Anonymkode: 40d17...8c5

Har han gjort det?

Anonymkode: 0bea0...b67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...