Gå til innhold

Venninne som kun sender snap av barnet. Ok å slette som venn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Liker du ikke mat? Er du spiseforstyrret? Alle liker jo mat. Ellers dør man jo. 

Anonymkode: 3a80b...bac

😂

Du e herved min nye bestevenn 😁

Anonymkode: 5f579...81d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men man får vel ikke beskjed om man er slettet på snap? Jeg hadde bare fjernet.

Anonymkode: 15a1e...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg litt skyldig etter å ha lest denne tråden, jeg er ille på å sende bilder av hundene og av mat 

Anonymkode: ec054...d13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men man får vel ikke beskjed om man er slettet på snap? Jeg hadde bare fjernet.

Anonymkode: 15a1e...714

Man ser at snap ikke kommer gjennom.

Anonymkode: 4c008...d4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.5.2017 den 19.39, AnonymBruker skrev:

En venninne sender kun snap av barnet sitt, og jeg er så utrolig av lei. Jeg bryr meg virkelig ikke om barnet er søt når den danser, søt når den har mat i hele ansiktet, søt når den gjør ditten og datten. Ikke alle mødre skjønner at deres barn er ganske uinteressante for andre.  

Er det innafor å slette henne som venn på Snapchat? 

Anonymkode: 929bb...c21

Om du sletter henne på snap, instagram, facebook osv har ingenting å si. Venninneforholdet deres brytes ikke pga sletting på sosiale medier...ærlig talt..gjør som du føler for :) Om venninne forholdet brytes pga sletting i sosiale medier, så er ikke forholdet uansett noe å ha. Det er i det virkelige liv som gjelder, ikke nett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Definitivt!! Mødre skjønner ikke at ikke alle vil se bilder av snørrungene sine.

Anonymkode: 7e89c...5f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man ser at snap ikke kommer gjennom.

Anonymkode: 4c008...d4a

Ja ja. Jeg hadde ikke lagt noe i det. Er det uinteressant og mas, så hadde jeg bare fjernet.

Anonymkode: 15a1e...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en venninne eller bare en bekjent? Synes det er kjemperart at noen er SÅ lei av å se barnet til sin egen venninne? Er ikke det en del av greia når man er venner? At man er glad og stolt på hverandres vegne av ja, frks familien man har?

Anonymkode: 9309f...aeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode venner sletter jeg ikke uansett, er glad i dem som de er! ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud så sær du er. NEI GUD FORBY. :sarkasme: 

Anonymkode: 60970...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det en venninne eller bare en bekjent? Synes det er kjemperart at noen er SÅ lei av å se barnet til sin egen venninne? Er ikke det en del av greia når man er venner? At man er glad og stolt på hverandres vegne av ja, frks familien man har?

Anonymkode: 9309f...aeb

Man kan fint være glad og stolt på hverandres vegne og samtidig ikke ønske å få dusinvis av babybilder hver dag. Jeg er ikke interessert i noe slikt, og jeg har slettet to perifere familiemedlemmer av den årsaken. 

Selv bruker jeg Snapchat veldig lite, og jeg ser heller ikke hvorfor det å slette noen skal være så utrolig ille. Dét synes jeg i så fall er å overreagere. 

Anonymkode: 96b7f...14f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres smålig ut. 
Men om hun har sluttet normal kommunikasjon, så kan du vel heler spørre hvordan hun har det. Og om hun snakker om ungen, så kan du nevne at du vil vite mer om henne. :) 
Foreldre blir jo ofte litt stolt over barn og vil dele for mye. Om du ikke liker barn slik som meg, så kan det være ubehagelig og slitsomt, men man er jo venner så man burde kunne overleve. :) 
Om det er uholdbart å se barn konstant kan du jo si at du ikke er så glad i barn og håpe hun forstår, men de fleste vil sannsynligvis bli såret som forelder. Tenk deg om før du gjør noe. Om du føler forholde deres er forbi, så er det kanskje like greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner det ikke er så spennende, men enten må du bare overse det, eller si det til henne. Å slette henne, hvis hun er en god venn, høres litt drøyt ut. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Man kan fint være glad og stolt på hverandres vegne og samtidig ikke ønske å få dusinvis av babybilder hver dag. Jeg er ikke interessert i noe slikt, og jeg har slettet to perifere familiemedlemmer av den årsaken. 

Selv bruker jeg Snapchat veldig lite, og jeg ser heller ikke hvorfor det å slette noen skal være så utrolig ille. Dét synes jeg i så fall er å overreagere. 

Anonymkode: 96b7f...14f

Jeg syns de har litt i overkant mange ting å klage på her på KG. Til og med det ble et problem for en del av kvinnene på KG. 

Anonymkode: 60970...2ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...