Gå til innhold

Blondinbella skilles


Valetta

Anbefalte innlegg

Hun er faktisk den første bloggeren jeg begynte å følge med på. Er lenge siden jeg fulgte henne på fast basis, de siste årene har jeg bare vært innom nok til å få med meg hovedtrekkene.

Har liksom fulgt henne fra ungdomskjæresten Nils og så til Odd som var mannen med stor M, bryllup, 2 barn og flytting fra tvåa til trea og så til drømmehuset med hage. Men lykken er ivertfall ikke penger da.

Tipper neste mann blir en "hunk", en litt eldre forretningstype som gillar litt glam og bubblor.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, Valetta skrev:

Hun er faktisk den første bloggeren jeg begynte å følge med på. Er lenge siden jeg fulgte henne på fast basis, de siste årene har jeg bare vært innom nok til å få med meg hovedtrekkene.

Har liksom fulgt henne fra ungdomskjæresten Nils og så til Odd som var mannen med stor M, bryllup, 2 barn og flytting fra tvåa til trea og så til drømmehuset med hage. Men lykken er ivertfall ikke penger da.

Tipper neste mann blir en "hunk", en litt eldre forretningstype som gillar litt glam og bubblor.

Er jo en stund siden det kom ut nå...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Valetta skrev:

Hun er faktisk den første bloggeren jeg begynte å følge med på. Er lenge siden jeg fulgte henne på fast basis, de siste årene har jeg bare vært innom nok til å få med meg hovedtrekkene.

Har liksom fulgt henne fra ungdomskjæresten Nils og så til Odd som var mannen med stor M, bryllup, 2 barn og flytting fra tvåa til trea og så til drømmehuset med hage. Men lykken er ivertfall ikke penger da.

Tipper neste mann blir en "hunk", en litt eldre forretningstype som gillar litt glam og bubblor.

Sikkert ikke lett å være så travel med tusen baller i luften jobbmessig, ha to små barn og da ta vare på forholdet.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Valetta skrev:

Tipper neste mann blir en "hunk", en litt eldre forretningstype som gillar litt glam og bubblor.

:fnise:

 

Men sånn litt på siden av trådens tema, jeg synes hun håndterer utlevering av barna på en veldig voksen måte med hensyn til de. Lenge siden jeg har lest på bloggen nå, men det jeg har sett deler hun personlig innhold uten å være privat de gangene hun omtaler barna. Og bildene er diskret uten å vise ansikt. Der er det mange som har noe å lære! 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker også Nils! Haha. Veldig trist med skilsmissen. Jeg liker blondinbella jeg♡

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er trist. Liker Isabella, syns hun virker veldig oppegående. Og i motsetning til enkelte norske bloggere, syns jeg hun virker som et godt forbilde. Håper de får ha privatliv mens skilsmissen pågår, kan ikke være lett for dem.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er jo en dyktig forretningskvinne og gründer. Barna har blitt skjermet fra dag 1, og det står det respekt av! 

Men hun har det vel kanskje ikke så lett på privaten. Hun har jo stått frem med ad/hd'en sin, og det er vel ikke alltid like lett å leve med/om/rundt.

Men jeg liker henne som blogger og synes virkelig hun har fått til mye i sitt unge liv.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lest bloggen helt siden starten, morsomt å ha fulgt henne helt fra rosablogger til businesswoman. Hun er flink til å fremme gode verdier og et sunt kroppsfokus. Eneste som er synd er at hun virker hakket mer overfladisk nå med egen fotograf, stylist, frisør og sminkør. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kroppsfokuset har vel svinget i takt med vektned/oppgang.

Men hun har vel aldri FREMMET et usunt ideal, det skal hun ha. Hun har jo hatt perioder hvor hun har vært veldig tynn, som nå, og perioder der hun har vært frodig. Og det er gjerne i frodig-periodene hun har hatt mest fokus.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte norske bloggere burde ta notis mtp hvordan hun skjermer barna sine.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Valetta skrev:

Dette kroppsfokuset har vel svinget i takt med vektned/oppgang.

Men hun har vel aldri FREMMET et usunt ideal, det skal hun ha. Hun har jo hatt perioder hvor hun har vært veldig tynn, som nå, og perioder der hun har vært frodig. Og det er gjerne i frodig-periodene hun har hatt mest fokus.

Husker Kristina Andersen skrev det hetse innlegget om Blodinbella og kalte hun feit. Fatter ikke at det går an!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Lenge siden jeg har lest bloggen, men liker henne veldig godt. Hun virker smart og oppegående. :)

Husker hun fikk mye pes etter hun gikk endel opp i vekt. De fleste kjendiser for pes for det og det er så teit 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Rose11 skrev:

Lenge siden jeg har lest bloggen, men liker henne veldig godt. Hun virker smart og oppegående. :)

Husker hun fikk mye pes etter hun gikk endel opp i vekt. De fleste kjendiser for pes for det og det er så teit 🙄

Ja Kristina Andersen dedikerte jo et helt hatinnlegg om det. Men jeg er ikke overraska, KA har gjort verre ting mot andre jenter...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble oppriktig lei meg. Har lest bloggen siden den startet. Og det er skikkelig creepy at jeg er oppriktig lei meg... Det sier så mye om den nære relasjonen bloggerne bygger med leserne sine, og som er så verdifull for annonsørene. Husker jeg gråt etter bruddet med Nils, liksom. En fremmed dame i et annet land! 😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg hadde liksom så troen på henne og Odd 😂 Ble litt sånn: "Næmen...nei!!!"

Virket jo som de klarte å balansere forretningsliv med familieliv, men det er jo mye vi ikke ser. Kan ikke være lett å ha så mange baller i lufta og strekke til overalt. Men trist da. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.5.2017 den 16.59, MorTeresa skrev:

Enkelte norske bloggere burde ta notis mtp hvordan hun skjermer barna sine.

Skjermer?? Du har nok ikke fulgt med så godt. Hun har feks lagt ut i det vide og brede om pottetrening og alle uhellene nr 1 har hatt... 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Varma

Blondinebella er et godt forbilde på hvordan drive en blogg, på en profesjonell måte. Her har det ikke vært offentlig skittentøyvask eller hodeløs eksponering av mindreårige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, JessicaL skrev:

Skjermer?? Du har nok ikke fulgt med så godt. Hun har feks lagt ut i det vide og brede om pottetrening og alle uhellene nr 1 har hatt... 

 

Men du vil aldri kunne gå forbi barnets barnehage og peke han/henne ut i mengden, for hun har skjermet barna. At hun har fortalt om uhell osv er noe andre foreldre kan relatere seg til. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest goldlion
På 25.5.2017 den 20.17, Maydis8 skrev:

Ja Kristina Andersen dedikerte jo et helt hatinnlegg om det. Men jeg er ikke overraska, KA har gjort verre ting mot andre jenter...

Hva annet har hun gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...