Gå til innhold

#Den følelsen


Simbyxor

Anbefalte innlegg

Når det skal strykes en hvit, tynn skjorte. Og du ser fra siden.. ÅNEI! Det er jo fullt av flekker på den? Og butikkene er stengt i morra. Oi, hva gjør jeg nå? :raven:

...Og så innser du at du ser strykebrettet (det fargerike, prikkete strykebrettet) gjennom skjorta :rolleyes:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du skal låse deg inn etter en lang dag og det F*n ikke går ann å vri om nøkkelen på døra. Jeg sparker og spenner, banner og steiker for jeg er så J*kla tissetrengt attpåtil......så plutselig er det en stemme bak meg som sier tørt....er du sikker på at den døra er din? Jeg hever blikket litt høyere enn nøkkelhullet og......jammen meg hadde jeg prøvd å forbryte meg på inngangsdøren to oppganger tidligere enn min egen :rodme: (beste vannlatingen ever)

Endret av fiole
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du må gå ærend i den kveldsåpne butikken og du ser i øyekroken at broren din gjemmer seg bak en bil, og du vet at han har tenkt til hoppe frem og skremme deg.

Du går ut av butikken (i mørke), hører tassende, lett joggende skritt bak deg - du bråsnur og roper BØØ!! Også var det nettopp det det var, en jogger som selvsagt blir vettskremt.

Frem fra bilen kommer broren din tuslende og sier HEI! Hva er det du driver med a'? :flau:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...