Gå til innhold

Var det bare sex han var ute etter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har snakket mye med en kar via tinder, og etterhvert tok vi samtalen over på snap, og messenger. Det har vært veldig intenst, og han har nærmest rent meg ned med meldinger og snapper dagen lang, i lang tid. I tillegg har vi ringt en del, siden det er litt avstand mellom oss, og har pratet i opp til 5-6 timer av gangen!! Han har dratt samtalene over på sex innimellom, hvor jeg da har sagt at jeg blir litt skeptisk... Men vi har også snakket mye annet, men han kunne som sagt fort dra samtalen over dit. 

Avtalen var at jeg skulle møte han på mandag, på en kaffe (han ville helst få til to møter med meg den uka). Jeg gledet meg veldig mye, da dette virket veldig lovende. Jeg har ikke opplevd at noen har vært så intense, sittet våken til langt på natt for å snakke med meg på telefon, samt vært så ivrig på snap/melding. Han har, ved et par anledninger, spurt om litt frekke bilder av meg, men det har han ikke fått, det nærmeste, var at jeg lå i bikini å solet meg. Den ene dagen ble jeg litt lei av mas, så jeg dro på, å var med på leken. Det endte med at han sendte bilde av... Ja... Og jeg sa i fra at 'du er klar over at dette tar jeg som et dårlig tegn for en jente på tinder'? Og det forsto han, å forklarte at det bare var lett å bli revet med, når det var lengesiden sist. Utenom dette, har han fortalt masse om seg selv også. Til og med tatt med meg på rundtur i gaten i barndommen hans via Google view. :ler:

På lørdag var han å tok noen øl med noen kompiser, jeg var på jobb, og skulle jobbe natt. Han maste å maste om jeg kunne ta en tur, da han hadde barnefri. Jeg ville helst holde meg til kaffeavtalen til mandag, og jeg sa til han at jeg er ikke akkurat på mitt beste når jeg er i arbeidsklær og lukter øl og fyll. Det blåste han i, han ville bare se meg. Til slutt lot jeg meg overtale, så jeg dro til han, men jeg sa i fra at da vil jeg i så fall ut å gå en tur. Klokken var vel da 4-5.

Vi gikk en lang tur, hvor vi pratet masse, han viste meg rundt, tok meg med til forskjellige plasser, vi skravlet og lo, og jeg følte at samtalen hadde fin flyt, og gikk naturlig. Akkurat slik den hadde vært på telefon. 

Etter en lang stund, kom vi tilbake til leiligheten hans, og han lurte på om jeg ville bli med inn å se, når jeg først var der. Vi ble sittende å prate lenge.

Jeg så at han begynte å bli veldig trøtt, og jeg sa ved flere anledninger at det var helt ok om han gikk å la seg, da jeg forsto godt. Men han insisterte på å holde seg våken, å prate videre. Han tilbydde også at jeg kunne sove på sofaen. Til slutt hinter jeg litt på igjen, at det er vel på tide å komme seg i seng, og avgårde. Han reise seg opp, og ville vise meg noe greier han holdt på med på soverommet (som han hadde snakket om over telefon). Dette viste han meg, og slang seg ned på senga. Jeg spør om det er en så god ide at han legger seg før jeg har gått, og han insisterte på om jeg ikke bare kunne bli litt til, å stryke han litt i håret (det er noe vi har tullet med frem og tilbake) selvfølgelig endte dette med at han kysset meg (han kysset meg, jeg kysset ikke han først), og det ble mye kyssing og tafsing frem og tilbake. Ved flere anledninger prøvde han å komme i buksa på meg, hvor jeg sa at jeg ikke trodde det var en god ide ved første møtet. Jeg måtte stoppe han flere ganger, og til slutt sa jeg at nå tror jeg du må stoppe, før jeg gjør noe jeg angrer på. Vi ble liggende en stund, før han sier at han måtte prøve å sove. Jeg spurte om han ble skuffet, noe han selvfølgelig sa nei på. Så gikk vi ut i gangen, småpratet litt, så sa jeg 'da snakkes vi da', hvor han ikke gir meg en klem, ingenting, og svarer 'mulig det', eller noe i den duren.. 

På søndag syns jeg han var veldig stille og rar, så jeg spurte på kvelden om jeg skulle til han på mandag, hvor han da svarer at 'ja, skulle ikke vi drikke kaffe da?' og da spurte jeg 'ja, hvis du fremdeles har lyst da?', og han svarer at det bare er å ta en tur. Så spurt jeg om hvordan han syns det var å møte meg i virkeligheten, og han svarer at han syns det var veldig hyggelig. 

På mandag spør jeg når jeg skal komme, og hvor vi skal møtes. Fikk melding litt ut på dagen om at det hadde vært så mye styr på jobb, men at han nå var på vei hjem, måtte dusje å spise litt, så skulle han sende meg melding når han var klar. Og at vi kunne møtes i sentrum. Helt i orden, skrev jeg. 

Et par timer senere sendte han melding om at han endelig var hjemme, men utrolig sliten, og han lurte på om vi kunne ta kaffe'n en annen dag. Jeg var selvfølgelig utrolig skuffet, da jeg hadde sittet å ventet halve dagen, og jeg sa at vi kan sikkert ta kaffen en annen dag, hvis han egentlig hadde lyst, men at jeg har oppfattet han som stille og rar etter møtet. Da svarte han at han hadde litt kalde føtter fordi han hadde dratt det så langt (han var virkelig intens, å prøvde flere ganger å komme i buksa på meg!), og at han helt ærlig syns det var hyggelig å møte meg, men at han ikke syns det klaffet helt, og at han ikke visste. Men at han gjerne tok en kaffe en dag. Så spør jeg om hva han mener nå, og om han mener kaffe som venner, eller hva. Nei, han bare hadde en følelse av at vi var veldig ulike, og at det bare ikke helt klaffet, men at han gjerne tok en kaffe en dag. Men at han visste ikke hva han ville. Mye frem og tilbake. 

Og jeg sitter selvfølgelig igjen nå som et stort spørsmålstegn.. Hvis vi var så forferdelig ulike, og han syns det klaffet så dårlig, hvorfor inviterte han meg i det hele tatt opp i leiligheten, etter å ha gått en lang tur, å snakket masse? Burde han kanskje ikke ha oppfattet at vi evt var så ulike og dårlig klaff etter alle de timene på telefon? Og hvis han selv syns møtet egentlig ikke gikk så bra, hvorfor skulle han da invitere meg inn på soverommet, å prøve som best han kan å ha sex med meg? Det at vi evt var dårlig klaff, ulike, og at han ikke følte det sånn, må i så fall ha kommet før han prøvde å pule meg, da vi knapt snakket etter dette... Og igjen, hvorfor invitere inn, kysse, å prøve å komme i buksa på en han ikke syns var noe? Han kunne jo bare sagt 'må inn å legge meg, hade bra!' etter at vi var ferdige med å gå tur.. Og hvorfor sa han ingenting før jeg nærmest dro det ut av han, når jeg egentlig skulle være der?

Jeg er veldig ny i datingverdenen, hjelp meg kjære kg-er.. Er det et møte hvor det bare ikke var kjemi/klaff eller hva jeg skal kalle det, eller har jeg egentlig blitt utsatt for en som bare prøvde å smøre meg, for å komme i buksa på meg, og ikke gadd å møte meg igjen, når han skjønte at det kunne bli vrient med det første? Jeg sitter igjen med en litt såret stolthet, og er redd han kanskje bare syns jeg var kjedelig og stygg i virkeligheten (på tross av mye telefon og mange snap) :( dog er jeg veldig glad for at jeg ikke lå med han. 

Jeg spurte en kompis av meg om dette, og han syns det definitivt luktet et stk furten mannfolk som egentlig ville ha seg noe, men utgav seg for å være på jakt etter noe mer. 

Anonymkode: 2d646...0dc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håi, nå analyserer du mye, syns jeg. Han sier jo rett ut at han ikke syns det klaffet helt. La det bli med det. Det betyr IKKE at det er noe som helst i veien med deg! Men la ham være i fred. Han syns kanskje selv han tabbet seg litt ut.

Treff neste mann irl før dere prater så mye om andre ting, er mitt råd.

Anonymkode: b807e...d94

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ville nok sikkert bare ha sex. 

Anonymkode: c8b7d...258

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han ikke synes du er så fysisk attraktiv irl? Jeg vet ikke, men bare en tanke.

Anonymkode: 4f939...6db

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han ikke synes du er så fysisk attraktiv irl? Jeg vet ikke, men bare en tanke.

Anonymkode: 4f939...6db

Da hadde han ikke prøvd å pule dama

Anonymkode: c8b7d...258

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da hadde han ikke prøvd å pule dama

Anonymkode: c8b7d...258

menn. tar. alt. 

Anonymkode: c2e67...52d

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håi, nå analyserer du mye, syns jeg. Han sier jo rett ut at han ikke syns det klaffet helt. La det bli med det. Det betyr IKKE at det er noe som helst i veien med deg! Men la ham være i fred. Han syns kanskje selv han tabbet seg litt ut.

Treff neste mann irl før dere prater så mye om andre ting, er mitt råd.

Anonymkode: b807e...d94

Så klart analyserer jeg en del, når han ikke sier noenting om at han syns det var dårlig klaff, før jeg drar det ut av han når vi egentlig skulle møtes, og jeg sto klar etter å ha ventet så lenge? Hvorfor sa han ingenting om dette når jeg spurte på søndag da? Og igjen, hvorfor invitere meg inn, samt prøve å få meg i seng, hvis han er så seriøs i datingverdenen som han utgir seg for, og han syns det var så dårlig klaff? Det burde han jo i så fall merket når vi gikk den lange turen da, og da kunne han jo i så fall bare sendt meg til bilen? Syns det var utrolig dårlig å ikke si noe før jeg egentlig skulle vært der, på tross av at jeg spurte..

Anonymkode: 2d646...0dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kompisen din har rett. Noen (de fleste?) mener Tinder er en pule-app. Får de ikke pult, går de bare over til neste.

Noen er ytterst flinke til å gi inntrykk av at de vil gifte seg og få masse barn med deg, men min erfaring er at når de er så på som han fyren her, så er de ikke interessert i noe mer. Har vært borti noen av dem i min Tinder-tid.

Anonymkode: c9590...096

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så klart analyserer jeg en del, når han ikke sier noenting om at han syns det var dårlig klaff, før jeg drar det ut av han når vi egentlig skulle møtes, og jeg sto klar etter å ha ventet så lenge? Hvorfor sa han ingenting om dette når jeg spurte på søndag da? Og igjen, hvorfor invitere meg inn, samt prøve å få meg i seng, hvis han er så seriøs i datingverdenen som han utgir seg for, og han syns det var så dårlig klaff? Det burde han jo i så fall merket når vi gikk den lange turen da, og da kunne han jo i så fall bare sendt meg til bilen? Syns det var utrolig dårlig å ikke si noe før jeg egentlig skulle vært der, på tross av at jeg spurte..

Anonymkode: 2d646...0dc

Helt enig i at det var teit gjort av ham! Han hadde nok ikke så lyst til å si noe særlig, men så klarte du å dra det utav ham likevel. Han er uansett ikke noe særlig å gå videre med.

Anonymkode: b807e...d94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han ikke synes du er så fysisk attraktiv irl? Jeg vet ikke, men bare en tanke.

Anonymkode: 4f939...6db

Det er jo selvfølgelig dette jeg er redd for.. :( men da forstår jeg ikke helt det intense behovet hans for å kysse meg, å komme i buksa på meg. Jeg har null problem med å få meg et ligg for å si det rett ut, ellers hadde jeg vel vært såpass desperat, at jeg hadde hoppet på han. Ikke er han spesielt hunk selv heller, jeg er ganske slank og høy, han har mage og er ikke spesielt kjekk, så er ikke en Don Juan jeg har vært borti.. :ler:

 

Anonymkode: 2d646...0dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror kompisen din har rett. Noen (de fleste?) mener Tinder er en pule-app. Får de ikke pult, går de bare over til neste.

Noen er ytterst flinke til å gi inntrykk av at de vil gifte seg og få masse barn med deg, men min erfaring er at når de er så på som han fyren her, så er de ikke interessert i noe mer. Har vært borti noen av dem i min Tinder-tid.

Anonymkode: c9590...096

Hvordan siler jeg evt ut de som er seriøse og ikke? Jeg tenkte at en som ringer å melder hele tiden, og vil møte meg på kaffe, er et godt tegn. Når han begynte å snakke om sex, og gjerne ville i buksa på meg, ble jeg veldig skeptisk. 

Anonymkode: 2d646...0dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar gjerne i mot litt fler tanker.. :/

Anonymkode: 2d646...0dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tar gjerne i mot litt fler tanker.. :/

Anonymkode: 2d646...0dc

Hvor gammel er denne fyren? Har han barn så regner jeg med at han er godt voksen. Høres ut som han ville ha sex ja, og når du ikke var så "easy" som han håpte på så ble han sikkert irritert da. Ikke alltid så enkelt for menn å få seg noe :fnise:

Anonymkode: 9e04c...6f6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo selvfølgelig dette jeg er redd for.. :( men da forstår jeg ikke helt det intense behovet hans for å kysse meg, å komme i buksa på meg. Jeg har null problem med å få meg et ligg for å si det rett ut, ellers hadde jeg vel vært såpass desperat, at jeg hadde hoppet på han. Ikke er han spesielt hunk selv heller, jeg er ganske slank og høy, han har mage og er ikke spesielt kjekk, så er ikke en Don Juan jeg har vært borti.. :ler:

 

Anonymkode: 2d646...0dc

Kanskje han ikke setter pris på jenter som er litt høye på seg selv og som latterliggjør utseendet til andre? 

 

Hvorfor er du redd for at han ikke finner deg attraktiv irl når du tydeligvis er i en annen liga enn han utseendemessig?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tinder er en pule app for 90% av de som bruker det. Har flere venner som faktisk er på steder som Sukker kun for ONS.

Anonymkode: d6c01...e03

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tar gjerne i mot litt fler tanker.. :/

Anonymkode: 2d646...0dc

Sil ut all de som plutselig vrir samtalen over på sex. Jeg har erfart mye likt som deg, og opplevd at jeg bare var ansett som kortvarig moro. 

Vær stolt av deg selv, for at du ikke lot deg bli behandlet som søppel:) (Og at det ekle mannfolket ikke fikk deg i senga!) Han skjønte nok etterhvert at du var ei smart dame med bein i nesen;)

Plei godt med deg selv, og med verdens beste samvittighet. Dette vil en ordentlig mann fange opp en dag. 

Jeg trodde selv at jeg skulle forbli singel lenge, inntil jeg møtte mannen jeg nå er forlovet med og har barn med<3 Vi møttest begge på et kurs:) Så jeg tenker at sjansen er gode for at du møter noen i lignende settinger du og (kurs, dans, frivillig aktivitet, turer i skog og mark osv). 

 

Anonymkode: 16f05...2a0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en fyr som ikke respekterer deg og furter når han ikke får det som han vil som et slags siste pressmiddel for sex. Vær glad du nå kan gå videre.

Ikke ment som kritikk til deg, men når du først sier nei til noe du egentlig ikke vil, så må det nesten forbli et nei. Ikke la noen mann presse deg til noe du ikke vil ved å mase eller gi deg dårlig samvittighet <3 

Anonymkode: 8a868...d09

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan siler jeg evt ut de som er seriøse og ikke? Jeg tenkte at en som ringer å melder hele tiden, og vil møte meg på kaffe, er et godt tegn. Når han begynte å snakke om sex, og gjerne ville i buksa på meg, ble jeg veldig skeptisk. 

Anonymkode: 2d646...0dc

Når han begynner å snakke om sex og gjerne vil i buksa på deg selv om du sier at du vil vente har du svaret på når du skal starte å sile ut. Generelt så får så pågående mennesker alltid mine alarmklokker til å ringe.

Jeg har ikke troen på date-apper for å treffe en livslang partner, mest pga dårlige erfaringer selv. Jeg foretrekker å bli kjent med mennesket først, for så å ta det derfra.

Anonymkode: c9590...096

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...