Gå til innhold

Tatovering av eksens navn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg dater en veldig snill mann for tiden. Han er alt jeg egentlig kan drømme om, bare ett problem.

Vi har havnet i senga og da fikk jeg en skikkelig turnoff med en gang. Han har nemlig en tatovering over hele ryggen skulder til skulder hvor eksen han hadde i 1.5 år er tatovert.

Jeg kan egentlig ikke se for meg å for eksempel reise til syden og ligge på stranda/bassenget og navnet hennes skal lyse opp hele ryggen hans.

Er jeg kjip eller ville dere reagert som meg?

Det er ett helt vanlig navn, men totalt ulikt mitt. Jeg ønsker ikke at han skal tatovere mitt navn, bare så det er sagt. Jeg liker ikke tatoveringer i utgangspunktet, men menn kan jo være greie likevel. 

Jeg ville ikke reagert hvis det hadde vært en figur eller navnet på ett barn av han. Nå er han ikke blitt far ennå og for fremtiden ville jeg heller ikke brukt det navnet på en evt datter.

Anonymkode: 43268...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner deg veldig godt. Klart det ikke er spesielt trivlelig å se navnet til eksen hver gang han kler av seg, eller at alle andre ser det hver gang en er på stranden eller lignende. For min del så ser jeg også på den typen avgjørelser som et tegn på at noe er "galt" og at man gjerne er litt "kort" eller mangler impulskontroll. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dealbreaker. Hadde sagt du har store problemer med å se den og bedt han fjerne den med laser eller dekke over den før dere eventuelt fortsatte datingen.
Jeg dumpa en fyr fordi han hadde tatovering av marylyn monroe på brystkassa. Jeg syns det ble jævlig å se en så pen dame hver gang vi skulle ha sex, som bare gjorde at jeg følte meg utsiltrekkelig når det var "drømmedama" hans liksom

Anonymkode: 0bdaa...1ff

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har havnet i senga og da fikk jeg en skikkelig turnoff med en gang. Han har nemlig en tatovering over hele ryggen skulder til skulder hvor eksen han hadde i 1.5 år er tatovert.

Kjøp en liter med maling og styrk over det :)  Noen gjør dumme valg i livet, og en tatovering på det grunnlaget du har skriver er jo helt vanvittig når man vet hvor mange forhold som rakner i Norge i moderne tid. Men dummskap i en viss fase i livet, betyr ikke at vedkommende idag er det samme. Men jeg forstår din fortvilelse, så er det opp til deg om dette er faktoren som setter en sluttstrek.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, han må ha vært veldig glad i / knyttet til henne da?

Anonymkode: 5948f...55c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herrefred. Én ting var jo om det var en mindre tatovering på et mer skjult sted, også dét hadde plaget meg en del men... På ryggen?! Nei.. Turn off... Og indikerer svært elendig dømmekraft....:flau:

Anonymkode: 0d575...eb2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da gå an å ta en cover-up? 

Anonymkode: 661b1...944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til en som har navnet til eksen på brystkassen, med store bokstaver :fnise:

Det var ett veldig stygt brudd så han angrer nok veldig! 

Anonymkode: f9020...641

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde absolutt vært en dumpe grunn. Forstår ikke at folk gjør sånt. 

Screenshot_20170525-125047.png

Endret av MissPierce
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det hadde vært over og ut for min del. En person som tatoverer navnet til kjæresten sin (og det noen han bare var med i 1,5 år) virker heller ikke helt oppegående. Ikke noe for min smak. 

Anonymkode: bd3ee...b2f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dealbreaker. Hadde sagt du har store problemer med å se den og bedt han fjerne den med laser eller dekke over den før dere eventuelt fortsatte datingen.
Jeg dumpa en fyr fordi han hadde tatovering av marylyn monroe på brystkassa. Jeg syns det ble jævlig å se en så pen dame hver gang vi skulle ha sex, som bare gjorde at jeg følte meg utsiltrekkelig når det var "drømmedama" hans liksom

Anonymkode: 0bdaa...1ff

HAHAHAHAH altså herregud! overdrive much?

Anonymkode: a0bb6...1ec

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be han om å ta en cover up. Nekter han så ville jeg dumpet han. Sånne ting vitner om dårlig dømmekraft. 

Anonymkode: 84d27...ae7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

HAHAHAHAH altså herregud! overdrive much?

Anonymkode: a0bb6...1ec

eh nei, tror du menn hadde følt seg bra av å knulle meg om jeg hadde megapikken til Shaq tatovert mellom puppa og ansiktet hans på magen fordi det var drømmemannen?

Anonymkode: 0bdaa...1ff

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å tatovere kjærestens navn må være noe av det dummeste jeg kan tenke meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den fyren må fjerne den/ta en cover up før eller seinere uansett. Så be ham like godt gjøre det nå.

 

Anonymkode: 6442d...546

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På ‎27‎.‎05‎.‎2017 den 10.17, AnonymBruker skrev:

Tenkte det samme :) ha ha ha

Anonymkode: e6cbd...f36

Har selv våknet opp med fylla-angst en søndags formiddag etter en fuktig kveld hvor det er litt svarte hull i minnebrikken fra kvelden forveien. Da er det greit å Google litt på nette over slike artikkler som over, da forsvinner bonde-angeren som dugg for solen og søndagen kan nytes til det fulle:-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han får tatovere inn en strek over det navnet da, og så tatovere ditt navn rett under.

Tenk på hvordan det da hadde vært hvis han hadde tatovert nedover ryggen (for eksempel):

Johanne
Kari- Anne
Helene
Ekaterina
Guro

Jeg føler med deg, altså, men vær glad det er bare ett navn.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...