Gå til innhold

Ta med skadet katt ut med krage?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Katten min har vært i slåsskamp og får antibiotika. I tillegg må hun gå med krage som hun skal ha på til imorgen. Hun (og jeg) holder på å gå på veggene her fordi hun ikke får gått ut. Sårene har fått skorpe og ser ut til å gro fint. Er det trygt å ta med katten ut med sele? 

Anonymkode: a7157...40f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det vil jeg mene

Anonymkode: cb1db...2ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge hun er vandt til sele og ikke får panikk så hun skader seg mer så ville jeg sagt ja :) 

Anonymkode: 92f75...677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville tatt av kragen mens du går tur. Den er jo uansett bare på så pus ikke skal slikke på såret. Om pus ikke bryr seg om såret, ville jeg ikke brukt kragen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.5.2017 den 20.12, AnonymBruker skrev:

Så lenge hun er vandt til sele og ikke får panikk så hun skader seg mer så ville jeg sagt ja :) 

Anonymkode: 92f75...677

Lenge siden hun har gått med sele, men det gikk bra :) Hun likte den ikke noe særlig da! :P

På 24.5.2017 den 19.18, Tvist skrev:

Ville tatt av kragen mens du går tur. Den er jo uansett bare på så pus ikke skal slikke på såret. Om pus ikke bryr seg om såret, ville jeg ikke brukt kragen.

Tok henne med ut 2 ganger, 1 med krage og 1 uten krage. Kunne nok ha gått begge gangene uten krage, men det tenkte jeg ikke på da. Nja, sårene hadde ikke grodd helt på tirsdag så kunne ikke tatt av kragen. Det var ikke før i går hun sluttet å bry seg om sårene. Nå er hun friskmeldt så nå kan hun gå ut som hun vil :)

Anonymkode: a7157...40f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...