Gå til innhold

Menn flest er dårlige i senga


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva er poenget med tråden? Skal dere damer liksom boikotte sex og la en annen hoe ta territoriet deres?

Anonymkode: f5171...390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som du er en mann som er dårlig i senga.

Anonymkode: a3d40...150

Og du høres ut som en kvinne som er dårlig på å si hva du liker i senga og forventer at menn er tankelesere.

 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åja huffameg, for kvinner slipper jo ikke staken deres inn i den varme og trange grotta, som gjør at dere blir stimulert på nødvendigvis i det hele tatt!!! *roll eyes*
Newsflash: menn er dårlige i senga fordi de tror at penetreringa som gir DEM nytelse, er nok for at KVINNEN skal komme. og det er FEIL. Jeg er enig i at kvinner hadde vært dårlige i senga om de hadde nekta å stimulere menn med fitta, og for eksempel bare gitt stimulering med et superløst grep om penisroten med to fingre, og aldri penishodet. Men vi både gir fittetilgang, runker hardt og suger.
menn derimot bare peiser på med fingring i 20 sekunder og kun penetrering (booring) til de selv kommer og gir faen i hvor dypt lite kåt dama er så lenge hun er våt, og hva som faktisk får HENNE til komme. (langt foreplay, g punkts stimuli, klitorisstimulering, og TID. )

Anonymkode: 97d1e...8fc

Jeg skjønner at dette er vanskelig å forstå for dere, men det er ganske stor forskjell i det å sette seg på å få en penis inn i seg for så litt frem og tilbake før han er fornøyd kontra alt det som kreves for å gjøre en kvinne fornøyd. Når slike som deg da ikke kommuniserer med partneren og forventer en tankeleser, for så å bli sint og bitter når du ikke får det er ganske utrolig.

Anonymkode: 5f9c5...0f5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Katten.2.0 skrev:

Også har vi meg, den fjerde mannen, som ikke har sex.

Har du endret image? 

Anonymkode: ccf7f...3a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, OPIgirl skrev:

Hadde de brydd seg om kvinnen sa ifra? Neppe. 

Ikke alle, nei, men de jeg har vært i et forhold med har likt det og oppmuntret til det. 

Jeg synes resultatet var litt vel høyt i forhold til hvor mye menn som ikke bryr seg om kvinners orgasme, så jeg tror i likhet med ab over her at det handler om vinklingen på spørsmålet. 

Anonymkode: ce96f...912

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

http://www.side2.no/helse/durex-underskelse-to-av-tre-menn-synes-ikke-det-er-viktig----at-partneren-far-orgasme/3423342791.html

 

Dette er jo en kjent sak blant oss kvinner. Når vi kvinner og snakker om seksuelle erfaringer vi har om menn fremkommer det som regel at vi sjelden har møtt på menn som mestrer seksuell gjensidighet. Når jeg leser saker som dette får jeg lyst til å boikotte sex med menn og heller kose meg med kvinner. Å ha sex med en mann er om å leve med han i samboerskap: man må hele tiden sette han først, han er som en forvokst unge som ikke mestrer likeverdighet og "skal ha, ha og ha" for sin egen del. Noe så turn-off.  

Anonymkode: a3d40...150

liker du kvinner bedre?

Anonymkode: e1baf...904

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, hocane skrev:

Nå er riding en ganske så farlig stilling for menn, vil ikke anbefale den stillingen til noen.

Hvilke stillinger tenker du på at kvinnen skal bidra mer til da, siden du ikke anbefaler riding?

Anonymkode: 97d1e...8fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Min erfaring er at menn og kvinner trenger å bruke tid på å bli kjent med hverandre. Dersom funker bra i ett forhold trenger ikke å funke i et annet. Begge må vise, lytte og lære og være oppmerksom på den andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og du høres ut som en kvinne som er dårlig på å si hva du liker i senga og forventer at menn er tankelesere.

 

Jeg skjønner at dette er vanskelig å forstå for dere, men det er ganske stor forskjell i det å sette seg på å få en penis inn i seg for så litt frem og tilbake før han er fornøyd kontra alt det som kreves for å gjøre en kvinne fornøyd. Når slike som deg da ikke kommuniserer med partneren og forventer en tankeleser, for så å bli sint og bitter når du ikke får det er ganske utrolig.

Anonymkode: 5f9c5...0f5

Menn blir jo drit butthurt om man ber de gjøre noe anderledes, og kaller kvinnen kravstor og bitch om hun sier at hans moves ikke gir henne noe. Tror heller det er menn som må begynne å lære seg kvinnelig anatomi og tenningsmekanisme før de har sex med en kvinne og aktivt spørre henne hva som føles godt mens han prøver forskjellige ting, og ikke minst ta til seg veiledning som noe positivt istedet for å henge ut på et forum eller til kompisene og mene det er kravstort

Anonymkode: 97d1e...8fc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Menn blir jo drit butthurt om man ber de gjøre noe anderledes, og kaller kvinnen kravstor og bitch om hun sier at hans moves ikke gir henne noe. Tror heller det er menn som må begynne å lære seg kvinnelig anatomi og tenningsmekanisme før de har sex med en kvinne og aktivt spørre henne hva som føles godt mens han prøver forskjellige ting, og ikke minst ta til seg veiledning som noe positivt istedet for å henge ut på et forum eller til kompisene og mene det er kravstort

Anonymkode: 97d1e...8fc

Det hele kommer an på hvordan man legger ting frem. Det er nok få menn som ikke ønsker å ta mot konstruktiv tilbakemelding. Man sier ikke "du er dritræva", "Dette gir meg ingenting" eller "Du kan jo ikke slike". Man sier "litt lenger opp", "vær så snill, litt hardere/mykere" etc. og man sier "syntes det er ekstra deilig når du gjør XXX". Da gir man oppbyggende tilbakemeldinger uten å fremstå som en "kravstor bitch". 

Anonymkode: f31bc...0b7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

http://www.side2.no/helse/durex-underskelse-to-av-tre-menn-synes-ikke-det-er-viktig----at-partneren-far-orgasme/3423342791.html

 

Dette er jo en kjent sak blant oss kvinner. Når vi kvinner og snakker om seksuelle erfaringer vi har om menn fremkommer det som regel at vi sjelden har møtt på menn som mestrer seksuell gjensidighet. Når jeg leser saker som dette får jeg lyst til å boikotte sex med menn og heller kose meg med kvinner. Å ha sex med en mann er om å leve med han i samboerskap: man må hele tiden sette han først, han er som en forvokst unge som ikke mestrer likeverdighet og "skal ha, ha og ha" for sin egen del. Noe så turn-off.  

Anonymkode: a3d40...150

tja...er jo stort sett mannen som må gjøre jobben ,og som blir stilt til ansvar om sexen ikke er bra heller..så

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn blir jo drit butthurt om man ber de gjøre noe anderledes, og kaller kvinnen kravstor og bitch om hun sier at hans moves ikke gir henne noe. Tror heller det er menn som må begynne å lære seg kvinnelig anatomi og tenningsmekanisme før de har sex med en kvinne og aktivt spørre henne hva som føles godt mens han prøver forskjellige ting, og ikke minst ta til seg veiledning som noe positivt istedet for å henge ut på et forum eller til kompisene og mene det er kravstort

Anonymkode: 97d1e...8fc

Dette er jo mitt ansvar. Jeg må lære meg hva som er godt for meg og kommunisere det til partneren. 

Har aldri opplevd partnerne mine som egoistiske. Heller motsatt, blir godt mottatt når jeg gir beskjed om hva jeg vil ha. 

Anonymkode: 01ea1...bba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn blir jo drit butthurt om man ber de gjøre noe anderledes, og kaller kvinnen kravstor og bitch om hun sier at hans moves ikke gir henne noe. Tror heller det er menn som må begynne å lære seg kvinnelig anatomi og tenningsmekanisme før de har sex med en kvinne og aktivt spørre henne hva som føles godt mens han prøver forskjellige ting, og ikke minst ta til seg veiledning som noe positivt istedet for å henge ut på et forum eller til kompisene og mene det er kravstort

Anonymkode: 97d1e...8fc

Jeg har aldri opplevd at menn er blitt butthurt om man gir utrykk for hva man liker. De trenger forsåvidt ikke spørre heller dersom kvinner gir tydelig uttrykk for hva de liker. Jeg har aldri sagt til en mann at hans moves ikke gir meg noe, men har selv endret stilling eller sagt "jeg vil at du skal. .." med kåt stemme. De forstår og lærer av det, uten at man trenger være ufin. 

Jeg hadde selv blitt butthurt om noen sa at mine moves ikke ga dem noe. Det finnes definitivt finere måter å si og vise på, som gir bedre resultater. 

Mannen jeg selv omtalte som en elendig og egoistisk elsker tidligere i tråden sa en gang til meg at jeg ikke kunne ri. Han hadde hatt en aerobic dame en gang, som kunne sprette opp og ned som en sprettball i en halvtime. Det var slik han ville bli ridd. Jeg red ham aldri igjen. Det tok meg også noe tid å bli komfortabel med å ri neste kjæreste. Jeg kunne det jo ikke! Heldigvis hjalp han meg til å forstå at han nøt det, selv om jeg ikke var (eller er) en sprettball i 30 minutter. 

HVORDAN man rettleder er utrolig viktig! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og du høres ut som en kvinne som er dårlig på å si hva du liker i senga og forventer at menn er tankelesere.

 

Anonymkode: 5f9c5...0f5

Og du høres ut som en mann som har levd under en stein de siste 30 årene og ikke bryr deg med å ta til deg lett tilgjengelig informasjon om det enkle faktum at kvinner har noe som kalles KLITORIS.

 

Ja, jeg forventer faktisk at menn jeg går til sengs med gir oppmerksomhet til min KLITORIS akkurat som han forventer at jeg gir oppmerksomhet til hele pikken hans. Men heretter skal jeg begynne å gå til sengs med menn slik de går til sengs med meg: Jeg skal legge meg oppå de og gnukke klitorisen min på skaftet på pikken dems og bare tenke på meg selv. Skal ikke gi noe som helst oppmerksomhet til andre regioner av mannens kropp. Penishodet? Glem det! Stryke på kroppe hans? Forget it. Etterpå skal jeg uttrykke en forventning om at han går ned og slikker meg, for så skal jeg bli trøtt og ha behov for å sove. Punktum finale. Får se om denne egoistiske rutinen gir menn noe videre interesse for å treffes flere ganger. 

Anonymkode: a3d40...150

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Kenneth39 skrev:

tja...er jo stort sett mannen som må gjøre jobben ,og som blir stilt til ansvar om sexen ikke er bra heller..så

Hvem jobber han for, da? For seg selv og sin egen nytelses del. "Jobben" består i å peise på. Og hvem har glede av det? Iallefall ikke kvinnen. Den andre jobben er det jo kvinnen som står for: blow-joben. Hvem har glede av det? Mannen. 2-0 i mannens favør, altså. Og menn lurer på hvorfor kvinner mister sexlysten........... 

Anonymkode: a3d40...150

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og du høres ut som en mann som har levd under en stein de siste 30 årene og ikke bryr deg med å ta til deg lett tilgjengelig informasjon om det enkle faktum at kvinner har noe som kalles KLITORIS.

 

Ja, jeg forventer faktisk at menn jeg går til sengs med gir oppmerksomhet til min KLITORIS akkurat som han forventer at jeg gir oppmerksomhet til hele pikken hans. Men heretter skal jeg begynne å gå til sengs med menn slik de går til sengs med meg: Jeg skal legge meg oppå de og gnukke klitorisen min på skaftet på pikken dems og bare tenke på meg selv. Skal ikke gi noe som helst oppmerksomhet til andre regioner av mannens kropp. Penishodet? Glem det! Stryke på kroppe hans? Forget it. Etterpå skal jeg uttrykke en forventning om at han går ned og slikker meg, for så skal jeg bli trøtt og ha behov for å sove. Punktum finale. Får se om denne egoistiske rutinen gir menn noe videre interesse for å treffes flere ganger. 

Anonymkode: a3d40...150

Alle klitoriser er forskjellige, så du må fremdeles si hvor og hvor hardt som er godt 🙂 En kom som et uvær med myk tunge på siden av den, en annen kunne torpederes med tungespissen, og tas hardere i enn jeg syntes føltes trygt. "Dette må da gjøre vondt", tenkte jeg med et litt bekymret blikk på henne, men fikk et glis og et stønn til svar. Du må si hva du liker og trenger uansett om menn har bodd oppå steinen eller under. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Menn blir jo drit butthurt om man ber de gjøre noe anderledes, og kaller kvinnen kravstor og bitch om hun sier at hans moves ikke gir henne noe. Tror heller det er menn som må begynne å lære seg kvinnelig anatomi og tenningsmekanisme før de har sex med en kvinne og aktivt spørre henne hva som føles godt mens han prøver forskjellige ting, og ikke minst ta til seg veiledning som noe positivt istedet for å henge ut på et forum eller til kompisene og mene det er kravstort

Anonymkode: 97d1e...8fc

Hehehe... Dette med å ta rettledning seksuelt er nok ikke kjønnsbetinget. Mange kvinner som tar det personlig også. Og som tror det samme de har holdt på med i alle år fungerer på en ny partner. Kommunikasjon er utrolig viktig, og måten man legger det fram på er avgjørende. Man skal like å utforske ny partner. Derfor nullstiller jeg meg fra gang til gang. Da er man ikke hengt opp i gamle rutiner som er vanskelig å bli kvitt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden gjør meg glad for at jeg ikke er seksuelt aktiv. KG har sin verdi også for oss single menn.

Anonymkode: 5aa95...666

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Cronosgjesten skrev:

Alle klitoriser er forskjellige, så du må fremdeles si hvor og hvor hardt som er godt 🙂 En kom som et uvær med myk tunge på siden av den, en annen kunne torpederes med tungespissen, og tas hardere i enn jeg syntes føltes trygt. "Dette må da gjøre vondt", tenkte jeg med et litt bekymret blikk på henne, men fikk et glis og et stønn til svar. Du må si hva du liker og trenger uansett om menn har bodd oppå steinen eller under. 

Det går an å gjøre det du sier, hvis mannen i det hele tatt gir klitorisen litt oppmerksomhet. Det er jo det som er det vanligste problemet, at de ikke bryr seg om den.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...