Gå til innhold

Jobbe hos vikarbyrå som spl.student


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen som har erfaring med dette? Har veldig lyst til å søke som sommervikar, men har kun gått ferdig førsteåret.. Har heller ikke sertifikat, så det er jo også negativt. Likevel virker det veldig spennende å jobbe på forskjellige plasser i landet. Hvor ofte blir man flyttet rundt? Takker så mye for alle svar :) 

Anonymkode: 13245...82c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri hørt om vikarer som blir flyttet rundt om kring i landet. Det er mest at de må bytte arbeidsgiver ofte, siden de er vikarer, men det er vel noenlunde innen samme by. Aldri hørt om vikarer som blir sendt fra Trondheim til Bergen til Namsos osv. Er mest ulike sykehjem/sykehus i Trondheim (f.eks.)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har tenkt å søke sommerjobb nå i slutten av mai? Beklager å si det, men det er for sent nå. Da jeg var førsteårsstudent fikk jeg vikariat på sykehus, og da søkte jeg i slutten av januar det året jeg skulle jobbe. 

Anonymkode: 1d382...6b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om vikarer som blir sendt landet rundt (etter eget ønske) men de innehar spesialkompetanse som anestei, operasjon, intesiv. Ingen gidder å sende en førsteårsstudent hele landet rundt, det er uhensiktsmessig og dyrt for liten kompetanse. 

Anonymkode: ef9bd...3f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar dere! Skader jo ikke å søke. Har ventet 3 måneder på svar fra kommunen om sommerjobb.. Derfor jeg ønsker å søke rundt på stillinger som nettopp har blitt utlyst ;) Da forstår jeg det slik på dere at man kan bli plassert hvor som helst, men ikke blir flyttet rundt mer enn på selve plassen man blir plassert. Vet om mange sykepleiere som jobber i Bodø en uke, og kan bli sendt til Haugesund neste uke. Derfor jeg lurte på om det var slik for spl.studenter også.

-TS

Anonymkode: 13245...82c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...