Gå til innhold

Aldri blitt fersket i å være utro


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til de som har vært utro gjentagende... hvordan klarte dere å holde det skjult og hvor lenge? 

Skjente dere det aldri på samvittigheten?

Var det verdt det?

Anonymkode: 2f687...f5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har har aldri hatt en annet forhold bak ryggen til partneren min. Men har klinet og nesten hatt sex med flere gutter i fylla. Men aldri edru.. 

Jeg angrer veldig på det nå, å vurderer å fortelle det, men føler det ødlegger hele forholdet. 

Anonymkode: 94e1e...37d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har møtt mange menn som kun vil ha sex og de får ikke dårlig samvittighet  fordi det "bare" er sex. 

De som har "varme", empati, samvittighet for dama/kona og samtidig respekt for både elskerinne og dame, de avslører seg lett. 

Så lenge det KUN er sex og ingenting mer, absolutt ingenting mer, da avslører man seg aldri. 

Og det gjelder kvinner også. 

Den av de som er utro og som er heldige å finne seg den perfekte partner å være utro med, hvor NULL følelser oppstår, blir aldri avslørt. 

Min erfaring. Jeg har også selv vært utro og ingen vet det bortsett fra meg og han fordi det var kun sex og ikke noe noen av oss ville dele med noen andre. 

Det går helt utmerket å skille sex og følelser. Jeg er kun singel av den enkle grunn; jeg vil ikke gå inn i et forhold hvor vi ikke kan ha et åpent forhold. 

Sex, trening og frihet er viktig for at jeg skal ville ønske mer av en person. 

Inntil da koser jeg meg på skyggesiden!!

Anonymkode: 8a7b3...973

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge det KUN er sex og ingenting mer, absolutt ingenting mer, da avslører man seg aldri. 

Anonymkode: 8a7b3...973

Dette var du jammen bombe sikker på 😝.

Anonymkode: 2f687...f5c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er det og jeg snakker av erfaring. 

De gangene det går skeis er når man bruker tid sammen før og etter sex og gjerne holder kontakten "ved like" inntil neste gang. 

Det man faktisk ikke vet eller noensinne kommer til å ane det fnugg om, skader deg ikke. 

 

Anonymkode: 8a7b3...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det finnes noen som aldri kommer til å bli catchet i utroskap.
Om ikke kona finner det ut selv, så vil den utro sjarmøren komme over en sidechick som får følelser for han og blir så bitter og eiesyk (selvom hun såklart spiller careless ovenfor han direkte) at hun vil kontakte kona. Og ikke tro at damer ikke kan finne ut hvem som er kjæresten din, for det gjør de, vi er mere pro etter pro etterforskere i politiet, trust me.

Anonymkode: 169af...ca2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette var du jammen bombe sikker på 😝.

Anonymkode: 2f687...f5c

Har en venninne der dama som mannen var utro med sjekket han opp på Facebook og tok kontakt med venninnen min og fortalte hva som har skjedd. Det var kun et one night stand og de kjente ikke hverandre fra før. Aldri si aldri

Anonymkode: 8227f...61e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var utro én gang. Jeg var forelsket i ham jeg var utro med, han var forelsket i meg også. Vi har ikke sett hverandre etter den episoden, vi kunne ikke fortsette på den måten. Samvittigheten ovenfor partner var jævlig. Jeg var så fristet til å fortelle, men visste at forholdet ville gå til helvete.

Det ble aldri oppdaget. Men hadde partneren min fulgt med, ville ett spørsmål på rett tidspunkt fått meg til å rakne. Jeg gikk ned nærmere ti kilo på kort tid, la meg tidlig om kvelden og var bare en skygge av meg selv. Jeg var vel deprimert. Et "Hvordan går det med deg?" og jeg hadde fortalt alt.

Det ble slutt mellom oss en stund etterpå. Han jeg var utro med hadde også samboer, og såvidt jeg vet er han fortsatt sammen med henne. Jeg tror han hadde mindre dårlig samvittighet enn jeg hadde.

Anonymkode: 3b0b0...ec2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært utro flere ganger i alle mine forhold, og det har aldri blitt oppdaget. Dvs, jeg har vært utro jevnt gjennom årene i ti år. Første gangen sa jeg det selv, men det var mest for å ha en "unnskyldning" til å slå opp. Hvis man enten ligger med totalt tilfeldige mennesker, eller noen man stoler på som er inneforstått med at det ikke blir noe mer, tror jeg det skal mye til før man blir oppdaget. 

Kvinne 28. 

Anonymkode: 4abe8...cca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På May 20, 2017 den 10.03, AnonymBruker skrev:

Jeg var utro én gang. Jeg var forelsket i ham jeg var utro med, han var forelsket i meg også. Vi har ikke sett hverandre etter den episoden, vi kunne ikke fortsette på den måten. Samvittigheten ovenfor partner var jævlig. Jeg var så fristet til å fortelle, men visste at forholdet ville gå til helvete.

Det ble aldri oppdaget. Men hadde partneren min fulgt med, ville ett spørsmål på rett tidspunkt fått meg til å rakne. Jeg gikk ned nærmere ti kilo på kort tid, la meg tidlig om kvelden og var bare en skygge av meg selv. Jeg var vel deprimert. Et "Hvordan går det med deg?" og jeg hadde fortalt alt.

Det ble slutt mellom oss en stund etterpå. Han jeg var utro med hadde også samboer, og såvidt jeg vet er han fortsatt sammen med henne. Jeg tror han hadde mindre dårlig samvittighet enn jeg hadde.

Anonymkode: 3b0b0...ec2

Dette kunne vært meg. Stol aldri på menn som allerede er i forhold, de forblir der samme hva. 

Anonymkode: 0b533...b8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...