Gå til innhold

The Bachelor - Nick Viall (på tv i norge)


MissStiles

Anbefalte innlegg

På mandag begynner det! Gleder meg! Jeg orker ikke ungkaren sverige eller austrialia. Så blir bra å få tilbake den amerikanske istedet.

flere som skal se på?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fulgte Ungkaren Sverige, den var litt morsom.

Når det gjelder Nick Viall, er jeg nok ganske skeptisk til ham. Jeg synes han er slesk og stoler slett ikke på ham. Har sett ham både i Andi og Kaitlyns sesong. Men kanskje det er annerledes når han får styre showet selv. Pule og sladre  vei...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh begynner det nå først ja, jeg har sett hele sesongen allerede. Liker Nick veldig godt faktisk. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Jeg har ikke det beste inntrykket av ham etter at han har vist trynet sitt i alle utgaver av Bachelor. Men kanskje han vokser i sin egen utgave? Jeg skal gi det en sjanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allerede sett, og jeg syns han er en fin fyr! 

Anonymkode: f496f...f38

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, palamina skrev:

Åh begynner det nå først ja, jeg har sett hele sesongen allerede. Liker Nick veldig godt faktisk. :) 

Så interessant! Jeg er helt uenig, og etter å ha sett hele sesongen så synes jeg det virket som om han bare ble med for å få folk til å endre mening om ham.

Anonymkode: 477ca...8ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har dame da? 

Anonymkode: cbf52...401

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du laget tråden! Hvis ikke hadde det gått meg hus forbi. Jeg droppet å se på den svenske versjonen, så nå er jeg skikkelig klar for en ny runde! 

Jeg er ikke helt begeistret for at han har dukket opp i alt av Bachelor-relatert han har kunnet være med på de siste årene, men etter et bryllup er nok hans Bachelor-karriere ganske ferdig. Ellers synes jeg ikke han er så verst. Jeg liker humoren hans. 

Anonymkode: caacf...7ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han har dame da? 

Anonymkode: cbf52...401

Det er klart at han er sammen med noen nå da denne sesongen gikk for lenge siden på amerikansk TV. Ikke spoil hvertfall.

Anonymkode: caacf...7ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere på "The bachelor - countdown to nick" igår? 

Tror det blir en intens sesong! Jeg har aldri likt han før men håper jo at han finner den rette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎19‎.‎05‎.‎2017 den 23.19, AnonymBruker skrev:

Så interessant! Jeg er helt uenig, og etter å ha sett hele sesongen så synes jeg det virket som om han bare ble med for å få folk til å endre mening om ham.

Anonymkode: 477ca...8ca

Hvis han bare var med for å spille for galleriet og gjøre en god figur tror jeg han hadde prøvd hardere å gjøre godt inntrykk, og vært mer politisk korrekt. Syns bare han virket ekte, på godt og vondt. (Fyren er jo veldig emosjonell, og han la ikke skjul på det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er klart at han er sammen med noen nå da denne sesongen gikk for lenge siden på amerikansk TV. Ikke spoil hvertfall.

Anonymkode: caacf...7ad

Så mye uflaks som Nick har hatt er det ingen automatikk i det akkurat. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så glad i Nick, men tror det kan bli en morsom sesong. Sikkert mange gærne damer og mye drama :laugh: Jeg har fått med meg hvordan det slutter da, så spenningen er borte sånn sett. 

Jeg hadde håpet de skulle vise Bachelor in paradise jeg da, men den hoppet de visst over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Countdown to Nick gikk jeg glipp av. Men så halve gårsdagens episode i opptak før jeg måtte legge meg. ;) Orka ikke se på Sverige, men har fulgt de australske. Syns det er litt synd de hoppa over Paradise, men samtidig bra de sender den amerikanske vanlige bachelor så det ikke blir så sykt langt bak USA. Men forsto det sånn at han ga et litt annet (og bedre) inntrykk i den sesongen?

Merker at jeg blir veldig engasjert når serien går, og så nærmest glemmer folk rett etterpå. Så da de gamle ungkarene møtte Nick i gårsdagens episode, da hadde jeg store problemer med å huske hvem de endte med. Huska Sean Lowe, men ikke hvem Chris og Ben er sammen med. Og Kaitlyn, hvem endte hun med i sin sesong? Andi valgte vel en fotballfyr som det ble slutt med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, Rainbow skrev:

Countdown to Nick gikk jeg glipp av. Men så halve gårsdagens episode i opptak før jeg måtte legge meg. ;) Orka ikke se på Sverige, men har fulgt de australske. Syns det er litt synd de hoppa over Paradise, men samtidig bra de sender den amerikanske vanlige bachelor så det ikke blir så sykt langt bak USA. Men forsto det sånn at han ga et litt annet (og bedre) inntrykk i den sesongen?

Merker at jeg blir veldig engasjert når serien går, og så nærmest glemmer folk rett etterpå. Så da de gamle ungkarene møtte Nick i gårsdagens episode, da hadde jeg store problemer med å huske hvem de endte med. Huska Sean Lowe, men ikke hvem Chris og Ben er sammen med. Og Kaitlyn, hvem endte hun med i sin sesong? Andi valgte vel en fotballfyr som det ble slutt med?

Chris valgte Whitney, men det ble slutt kort tid etterpå tror jeg. Ben valgte Lauren, det ble slutt nå nylig. Kaitlyn valgte Shawn, de er fortsatt sammen. Ja, jeg følger ganske mye med :fnise:

Ja, også Andi valgte han sleske karen som hadde vært fotballspiller, husker ikke navnet hans, det tok slutt der også.

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, pusla skrev:

Chris valgte Whitney, men det ble slutt kort tid etterpå tror jeg. Ben valgte Lauren, det ble slutt nå nylig. Kaitlyn valgte Shawn, de er fortsatt sammen. Ja, jeg følger ganske mye med :fnise:

Ja, også Andi valgte han sleske karen som hadde vært fotballspiller, husker ikke navnet hans, det tok slutt der også.

JoJo og Jordan er også fortsatt sammen :ler:

Anonymkode: c5323...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

JoJo og Jordan er også fortsatt sammen :ler:

Anonymkode: c5323...add

Det er sant! De glemte jeg...Og enda lengre tilbake er det vel flere, som Desiree og Chris og Ashley og JP. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nick er litt ekkel....må være temmelig despo når han er med i The Bachelor/Bachelorette for....ja, hver det - 4. eller 5. gangen??

Anonymkode: 9bf44...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...