Gå til innhold

Hvordan tyde drømmen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg drømte inatt at jeg hadde sex med em person, men vi ble alltid forstyrret. Hver gang vi prøvde oss så kom der en eller annen kjenning og lurte på noe, evt lette etter han. Noen tok oss på fersken også men prøvde å prate det bort siden han merket hva vi gjorde.   Nå skal det sies at personen jeg drømte om er en jeg har sex med i virkeligheten også, selv om jeg ikke burde. Vi må holde det hemmelig. Men poenget mitt er altså denne drømmen. Kan det være som en advarsel?

Anonymkode: 7ee9d...62f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Underbevisstheten din prøver fortelle deg at du skal slutte å ha sex med den personen.

Og du redd for å bli oppdaget.

Anonymkode: 05b51...878

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Underbevisstheten din prøver fortelle deg at du skal slutte å ha sex med den personen.

Og du redd for å bli oppdaget.

Anonymkode: 05b51...878

Tenker det samme.

Hvorfor må du holde det hemmelig ts?

Er han gift/har dame?

Anonymkode: 64df0...afa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker det samme.

Hvorfor må du holde det hemmelig ts?

Er han gift/har dame?

Anonymkode: 64df0...afa

Hun er nok i forhold selv tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi

Må være den mest åpenbare tydningen jeg ever har lest og hørt om en drøm,og drømmer interesserer meg ganske mye. Advarsel? Ja,fra deg selv. Ikke særlig mystisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg ikke kuppe tråden, men jeg drømte nylig om at jeg og en nær i familien min visset at det gikk rundt en fyr med gevær i nærheten av tomta vår. Så ringte det på, og jeg bestemte meg for å åpne. Var på en måte redd, men følte saltaig styrke. Jeg tok opp ytterdøra og der stod den fyren med en pistol/revolver mot meg. Jeg klarte å ta den ifra han. Men hvordan tolker andre drømmen?

Anonymkode: 64df0...afa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenker det samme.

Hvorfor må du holde det hemmelig ts?

Er han gift/har dame?

Anonymkode: 64df0...afa

Han er gift. De bor enda sammen bare pga økonomi og at de fungerer sammen uten mye krangling. Det er ikke noe kjærlighet der, og det har det ikke vært de siste 10 årene. (Ja, jeg vet faktisk dette. De har begge sagt set selv)

Og jeg vet at det jeg gjør (og han gjør) er galt, så egentlig så forstår jeg drømmen godt selv. Men jeg er så forvirret for tiden pga mye annet.  Jeg har ikke noe kjærlighetsforhold til han. Vi er rene fuckfriends som de sier her inne på kg. Jeg har tenkt å slutte å treffe han, for jeg går hele tiden å tenker på "hva om vi blir oppdaget", i tillegg til at "nei, dette er galt. ikke gjør det"..

Anonymkode: 7ee9d...62f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå skal jeg ikke kuppe tråden, men jeg drømte nylig om at jeg og en nær i familien min visset at det gikk rundt en fyr med gevær i nærheten av tomta vår. Så ringte det på, og jeg bestemte meg for å åpne. Var på en måte redd, men følte saltaig styrke. Jeg tok opp ytterdøra og der stod den fyren med en pistol/revolver mot meg. Jeg klarte å ta den ifra han. Men hvordan tolker andre drømmen?

Anonymkode: 64df0...afa

At du takler utfordingene som du får servert. virker også som du har noen konflikter i det virkelige liv, og at muligens din karakter blir "siktet" og stillt spørsmål ved. men dette takler du bra i og med at du greide det i drømmen?

Anonymkode: f19b8...7ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge islam deles drømmer i tre kategorier.

1. Fra Gud

2. Fra deg selv

3. Fra det onde

Endret av omarel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.5.2017 den 2.25, AnonymBruker skrev:

Nå skal jeg ikke kuppe tråden, men jeg drømte nylig om at jeg og en nær i familien min visset at det gikk rundt en fyr med gevær i nærheten av tomta vår. Så ringte det på, og jeg bestemte meg for å åpne. Var på en måte redd, men følte saltaig styrke. Jeg tok opp ytterdøra og der stod den fyren med en pistol/revolver mot meg. Jeg klarte å ta den ifra han. Men hvordan tolker andre drømmen?

Anonymkode: 64df0...afa

Gevær er gjerne drømmesymbol for sex (fallossymbol).

Kanskje betyr det at noen ville ha sex med deg men du sa nei?

Frykter du sex? Redd for voldtekt?

Anonymkode: 05b51...878

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...