Gå til innhold

Ønsker nye i venner i Stavanger området :)


hermosaa

Anbefalte innlegg

Hei, 

jeg er 28 år gammel jente og har nettopp flyttet til Stavanger pga jobb. Kjenner ikke så mange i Stavanger enda og savner å ha noen venninner å finne på ting med i fritiden. Jeg er veldig glad i musikk, gå tur, gode samtaler over en god kopp kaffe, vin- og spillkvelder, gå på kino m.m. Håper å bli kjent med noen hyggelige folk som også ser etter å utvide sitt sosiale nettverk. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Heisann ! På leting etter det samme 😊 Bor i Stavanger, 30 årene. Har hund og kjæreste, ikke barn. Ønsker meg  nye venner å finne på noe sammen med, og ser vi har mange felles interesser. Håper å høre fra deg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg er interessert i å bli kjent med deg. Jeg 24 år og oppvokst i Stavanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei jente på 28 år, som også gjerne er interessert i å utvide nettverket mitt. Bør for øyeblikket i Sandnes, men er opprinnelig fra Sørlandet. Har etter brudd med det som var min samboer over lang tid innsett at jeg har lite nettverk i området, da mange av mine venner igrunn var hans venner, eller så er alle opptatt med barn og familie.

Jeg er singel, og ønsker derfor gjerne å bli kjent med nye folk å gå ut og drikke vin med, som vil kose seg med brettspill og god mat, evt bli med på gåturer og andre aktiviteter (er lite trent, men forsøker å komme i form nå) :)

Ta gjerne kontakt på PM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

28, snart 29 her. Fra Sandnes. Treffer gjerne noen av dere over en spasertur eller kaffekopp :-) vet hvor ensomt det kan være, både ifbm samlivsbrot og flytting...! Er selv glad i alt fra trening og fjelltur til lesing, skriving og brettspill 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...