Gå til innhold

Sminkeprodukter på Wish, dårlig?


Djungelvrål

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ville ikke bestilt noe derfra, i hvert fall ikke produkter som du skal bruke på huden. Kvaliteten er dårlig og tilsvarer absolutt ikke beskrivelsen og bildene der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mye som selges på Wish er 150% fake for det første. Og mye/det meste selges fra Kina der det ut til; hvis man er opptatt av cruelty free kosmetikk så er Kina en av verstingene. Såvidt jeg har skjønt har de regler på at alt som selges derfra SKAL testes på dyr. Så selvom merket i utgangspunktet ikke dyretester, så kan/skal  det skje de når det skal selges i/via/fra Kina. Har ingen link å rote opp her og nå, men sjekket endel om dette da jeg begynte å bestille koreansk kosmetikk og hudpleie for et par år siden. Og da var det sånn jeg forstod det. Så for å holde meg på sikre siden, har jeg derfor unngått kinesiske nettbutikker og alt kinesisk når jeg har lett etter kosmetikk og hudpleie. Korea og Japan mener jeg er motsatt, der har de lover MOT dyretesting. 

Anonymkode: 70010...2dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meste er nok falskt. Og de putter mye rart oppi der.. Noe kan også være farlig å ha på huden. Om det har gått gjennom testing så er det nok også blitt gjort på dyr, så ville ikke kjøpt sminke derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...