Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Gjest Sjokka
Akkurat nå, 2018_gjest skrev:

Ja :) Oi, da har jeg nok misforstått! Hun går da ikke flere dager uten å blogge til vanlig, så det var jo litt merkelig..

Ja, det er noe stort som skjer her nå 😲 I går kveld la hun ut på facebooksiden, et innlegg med bilde av bryllupslokalet de hadde leid til bryllupet. Det var bildet av noe som såg ut til å være et slott 😲 Det er nå fjernet fra facebooksiden hennes, og kommer heller ikke opp på bloggen hennes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, Sjokka skrev:

Ja, det er noe stort som skjer her nå 😲 I går kveld la hun ut på facebooksiden, et innlegg med bilde av bryllupslokalet de hadde leid til bryllupet. Det var bildet av noe som såg ut til å være et slott 😲 Det er nå fjernet fra facebooksiden hennes, og kommer heller ikke opp på bloggen hennes. 

Ser hun la ut på facebook, en link til nytt blogginnlegg for 21 timer siden.  Men trykker jeg på den, kommer jeg til "siden eksisterer ikke" ... " I kveld slipper jeg de første bildene"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka
Akkurat nå, 2018_gjest skrev:

Ser hun la ut på facebook, en link til nytt blogginnlegg for 21 timer siden.  Men trykker jeg på den, kommer jeg til "siden eksisterer ikke" ... " I kveld slipper jeg de første bildene"

Ja det er det første innlegget fra igår. Det andre innlegget fra igår var bilde fra det "slottet" hvor de skal ha bryllupet. Det innlegget er fjernet fra Facebook, og ingen av innleggene vises på bloggen. 

Her er det noe som skjer ja 👏

Leste ikke blogginnleggene hennes igår, men reagerte på bildet av "slottet" de skulle ha bryllupet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka
2 minutter siden, Ellatin skrev:

gnåle.jpg

😂😂😂 Hahaha.

Tenk dere den stemningen det er i det hjemmet idag? Det kan jammen ikke være lett for Jan. Jeg så en video på Facebook igår, hvor Anna var etter Jan hele tiden. Hun kommenterte at hun kom til å ødelegge armene sine hvis hun måtte strekke seg sånn ( pga jan satt for langt ifra henne iflg henne selv) Hun kommenterte og : Slutt med den aldringen, det høres fælt ut. Stakkars Jan gå bare et sukk, og jeg så hvor oppitt han ble. Bare tanken på at Anna filmer dette , og legger det ut på Facebook, må jo ydmyke Jan totalt. Stakars mann. Det er anna som styrer alt der i heimen, det er jeg overbevist om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka
Akkurat nå, Sjokka skrev:

😂😂😂 Hahaha.

Tenk dere den stemningen det er i det hjemmet idag? Det kan jammen ikke være lett for Jan. Jeg så en video på Facebook igår, hvor Anna var etter Jan hele tiden. Hun kommenterte at hun kom til å ødelegge armene sine hvis hun måtte strekke seg sånn ( pga jan satt for langt ifra henne iflg henne selv) Hun kommenterte og : Slutt med den aldringen, det høres fælt ut. Stakkars Jan gå bare et sukk, og jeg så hvor oppitt han ble. Bare tanken på at Anna filmer dette , og legger det ut på Facebook, må jo ydmyke Jan totalt. Stakars mann. Det er anna som styrer alt der i heimen, det er jeg overbevist om.

Ops, her ble det feil. * Slutt med den aldringen skulle være slutt med den sludringen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sjokka

Gå inn og se på videoen: Vi er tilbake, på Annas Facebook. Jeg er helt sjokka på hvordan hun behandler Jan. Hun sitter og kjefter på han hele tiden. Og Jan synes jeg ikke ser noe glad ut. Anna svarer og på et spm om hun vil ha flere barn: og da svarer hun at: ja med tanke på hva hun har gjort idag, så ville det bli lett å bli gravid. Og Jan hadde allerede fortalt det til sin mor. Følte Jan reagerte litt på hva hun sa der gitt....

Hva søren er det hun holder på med? Sitter i videoen og sier at de har hatt sex idag? Javel, så har hun det, men trenger vi vite det? Hun er jo ikke helt riktig klok! 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Sjokka skrev:

Gå inn og se på videoen: Vi er tilbake, på Annas Facebook. Jeg er helt sjokka på hvordan hun behandler Jan. Hun sitter og kjefter på han hele tiden. Og Jan synes jeg ikke ser noe glad ut. Anna svarer og på et spm om hun vil ha flere barn: og da svarer hun at: ja med tanke på hva hun har gjort idag, så ville det bli lett å bli gravid. Og Jan hadde allerede fortalt det til sin mor. Følte Jan reagerte litt på hva hun sa der gitt....

Hva søren er det hun holder på med? Sitter i videoen og sier at de har hatt sex idag? Javel, så har hun det, men trenger vi vite det? Hun er jo ikke helt riktig klok! 😳

Dette kan tolkes på flere måter, det er ikke sikkert hun mente at de hadde hatt sex. Kanskje hun mente at hun hadde slutta med pilla? Jeg synes setningen er kryptisk, og hun vil vel at det skal spekuleres..

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel var Anna da hun begynte å blogge? Hadde hun mye sosial omgang med folk de årene utenfor nettet og bloggen, eller ble det til at livet hennes fortsatte på bloggen når den startet? Ikke vet jeg, men det kan virke litt som at hun er så fastgrodd i å leve på nettet at hun ikke vet hvordan hun hadde klart seg uten. For hvem ellers gjør dette her, egentlig, om man ikke prøver å klore seg fast for alt det er verdt?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka
1 minutt siden, Diamant skrev:

Dette kan tolkes på flere måter, det er ikke sikkert hun mente at de hadde hatt sex. Kanskje hun mente at hun hadde slutta med pilla? Jeg synes setningen er kryptisk, og hun vil vel at det skal spekuleres..

Definitivt kryptisk. Om hun sikta til hun hadde sluttet med pillen, så var det for å bli gravid. Men om så var, og hun blir gravid Nå, så blir hun 7 mnd på vei når bryllupet skal være, og da blir det vel neppe noe bryllup.Der er noe som skurrer fælt her både med det ene eller andre.

Stakars Jan sier bare jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett mange rare tekniske feil i ulike blogger før,men aldri at de har forsvunnet fra listen.

noe er i sving.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sjokka skrev:

Gå inn og se på videoen: Vi er tilbake, på Annas Facebook. Jeg er helt sjokka på hvordan hun behandler Jan. Hun sitter og kjefter på han hele tiden. Og Jan synes jeg ikke ser noe glad ut. Anna svarer og på et spm om hun vil ha flere barn: og da svarer hun at: ja med tanke på hva hun har gjort idag, så ville det bli lett å bli gravid. Og Jan hadde allerede fortalt det til sin mor. Følte Jan reagerte litt på hva hun sa der gitt....

Hva søren er det hun holder på med? Sitter i videoen og sier at de har hatt sex idag? Javel, så har hun det, men trenger vi vite det? Hun er jo ikke helt riktig klok! 😳

Jeg tolker det som at hun har sluttet med prevensjon og at de aktivt prøver. Hun sier at Jan har fortalt det til moren sin, så tviler på at det er at de har hatt sex. Blir nok baby nummer fire snart. 

Bryllup ga sikkert ikke så mye klikk som de håpet, så nå satser de på at ny baby får henne opp på listen 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun skal prøve å lage ny blogg i eget navn igjen? Hun får jo mye pepper for å legge ut mye av disse tingene i en blogg oppkalt etter dattera. Re-inventing herself type ting.

Jeg har fremdeles en liten finger på at dette her er resultat av et sinneutbrudd fordi alle "hater" henne, og bloggen går dårlig i det siste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sjokka
1 minutt siden, 123gjest skrev:

Jeg tolker det som at hun har sluttet med prevensjon og at de aktivt prøver. Hun sier at Jan har fortalt det til moren sin, så tviler på at det er at de har hatt sex. Blir nok baby nummer fire snart. 

Bryllup ga sikkert ikke så mye klikk som de håpet, så nå satser de på at ny baby får henne opp på listen 

Ja kanskje det.

Men er det bare meg som reagerer på hvordan hun styrer og dirigerer Jan hele tiden. Synes faktisk hun ikke er grei med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka
9 minutter siden, Ellatin skrev:

Kanskje hun skal prøve å lage ny blogg i eget navn igjen? Hun får jo mye pepper for å legge ut mye av disse tingene i en blogg oppkalt etter dattera. Re-inventing herself type ting.

Jeg har fremdeles en liten finger på at dette her er resultat av et sinneutbrudd fordi alle "hater" henne, og bloggen går dårlig i det siste.

Synes det er rart hun ikke har annonsert det da, for å få leserne over på den nye bloggen...

But time will show.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo godt være et stunt for å få flere klikk. 

"Jan, hvis jeg later som at jeg sletter bloggen, og så kommer tilbake, tror du jeg får flere klikk da?"

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun bør slette bloggen og gjøre noe annet. Det hadde vært det beste. Slette bloggen og trekt seg helt ut av rampelyset. Penger er faktisk ikke alt. Ikke når du har 3 barn

Hun kan ikke leve av bloggen for alltid og da er det greit å ha noe å falle tilbake på. Hun bør fullføre VGS og utdanne seg til noe. Hun er fortsatt ung.

Bloggen hennes har dalt veldig på listen og hun har hatt problemer med å holde seg på topp. Alt har vært en stor togkræsj etter hun ble sammen med Jan. Håper hun slutter å blogge. Stakkars barn :(

 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, smalls skrev:

Alt har vært en stor togkræsj etter hun ble sammen med Jan.

Anna var på bærtur mange år før Jan kom inn i bildet,ellers hadde hun aldri endt opp som en gravid fjortenåring i utgangspunktet.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka
4 minutter siden, J.. skrev:

Anna var på bærtur mange år før Jan kom inn i bildet,ellers hadde hun aldri endt opp som en gravid fjortenåring i utgangspunktet.

Det er ene og alene anna sitt ansvar. Legger dere ikke merke til hvordan hun maser og leder Jan. Jeg har sååå vondt av den unge mannen.

Jeg er helt enig i hva J.skriver.  Anna har vært på bærtur siden 12 års alderen.     Ref: Boka 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tvil om at hun har havnet på skråplanet allerede fra veldig ung alder. Ellers hadde hun jo ikke endt opp i den situasjonen hun er i nå. Har ikke lest boken og det gidder jeg heller ikke, Donald Duck har mer vettugt å komme med. Men det jeg lurer på er jo om det var et bevisst valg å bli gravid. Har hun sagt noe om det enten på bloggen eller boken?

Det var jo i den tiden sånn young mom reality ble populært på MTV, så ville jo ikke vært overrasket om det var med viten og vilje. 

Uansett så er det ikke det gram synd på henne. Hun har valgt alt dette selv hele veien. Hun kunne når som helst stoppet og trukket seg vekk fra rampelyset og gitt barna en stabil og trygg oppvekst. Nå tenker jeg ikke barna er i fare for noe fysisk skade som følge av hennes "status" men hun bygger de jo opp som mobbeofre når hun legger ut alt det hun gjør. Legger alt til rette for at de skal bli torturert mentalt av andre barn i oppveksten.

Jeg tror nok dette blogg trøbbelet i dag er kun for å få oppmerksomhet. Synkende popularitet, dyrt bryllup på vei. Noe må hun jo gjøre. Trekant hintingen funket jo ikke godt nok åpenbart.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...