Gå til innhold

Alternativ til Levi's Demi Curve


Gjest Tigress

Anbefalte innlegg

Gjest Tigress

Eg hadde endeleg funne eit par jeans som passa både i livet og over ræva, og kva skjer? Jau, Levi's sluttar å lage serien. Stønn. Er det nokon av dykk der ute som har funne ut som det finst eit bra alternativ med like god passform? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har samme problemet. Levis folka anbefalte en annen modell som skulle erstatte Curved (husker ikke navnet) men nope, DET GJØR DEN IKKE.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, OppNedPåAlt skrev:

Har samme problemet. Levis folka anbefalte en annen modell som skulle erstatte Curved (husker ikke navnet) men nope, DET GJØR DEN IKKE.

Nei, den gjør så absolutt ikke det.

Den passer over r*va, men er alt for romslig i livet.

Gikk den runden i fjor høst, og trodde jeg skulle tørne. 

Anonymkode: 6d4c5...44d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, den gjør så absolutt ikke det.

Den passer over r*va, men er alt for romslig i livet.

Gikk den runden i fjor høst, og trodde jeg skulle tørne. 

Anonymkode: 6d4c5...44d

Men kva bukse var det som liksom skulle ta over, då? Eg kan jo prøve den eg også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Underdanie
4 timer siden, Tigress skrev:

Men kva bukse var det som liksom skulle ta over, då? Eg kan jo prøve den eg også. 

Hei! Det er modell 710 Superskinny som overtar etter Levis Demi Curve. Har selv den å er kjempe happy 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress
7 minutter siden, Underdanie skrev:

Hei! Det er modell 710 Superskinny som overtar etter Levis Demi Curve. Har selv den å er kjempe happy 😊

Alvarleg tala? Superskinny høyrest verkeleg ikkje ut som noko som skal ta over Demi Curve? Dessutan, om du er mann, så har jo ikkje du same proporsjonar som meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Underdanie
9 minutter siden, Tigress skrev:

Alvarleg tala? Superskinny høyrest verkeleg ikkje ut som noko som skal ta over Demi Curve? Dessutan, om du er mann, så har jo ikkje du same proporsjonar som meg. 

Mulig det og javel! Jeg kom bare med et innspill her og mener å ha hørt at 710 skulle erstatte Curve. Vet også at 711 og 712 har kommet i salg.

Du kan jo bare sjekke på nett da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress
1 time siden, Underdanie skrev:

Mulig det og javel! Jeg kom bare med et innspill her og mener å ha hørt at 710 skulle erstatte Curve. Vet også at 711 og 712 har kommet i salg.

Du kan jo bare sjekke på nett da?

Det er jo det eg gjer. Eg klarar ikkje å finne ut kva som skal ta over for Demi Curve, og det var nokon over som sa dei visste det. Men at det er 710 gir ikkje meining, det stemmer ikkje med skildringa av buksa. Om det stemmer så skjønar ikkje Levi's kva dei sjølv driv med. Det kan vel eigentleg hende, det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Underdanie
53 minutter siden, Tigress skrev:

Det er jo det eg gjer. Eg klarar ikkje å finne ut kva som skal ta over for Demi Curve, og det var nokon over som sa dei visste det. Men at det er 710 gir ikkje meining, det stemmer ikkje med skildringa av buksa. Om det stemmer så skjønar ikkje Levi's kva dei sjølv driv med. Det kan vel eigentleg hende, det. 

Skjønner deg, det er så frustrerende når kule merker forsvinner plutselig 😞

Ville prøvd 711 og 712 også, hvis jeg var deg. Kan være at Levis ikke har skjønt det med den modellen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt 710 og 711 og er fornøyd. 

Anonymkode: e80c6...f27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker dessverre ikke hva modellen het, vet bare at den ikke ble kjøpt :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner også Demi Curve. :(

Synes High rise skinny fungerer greit nok, men det er ikke helt det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...