Gå til innhold

BILLIG dressjakke? Hvor? Hjelp!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor jeg får kjøpt BILLIG dressjakke til menn? Har så dårlig råd nå... 

Lever på én (lav) inntekt denne måneden og neste måned :( Men dressjakken er helt ødelagt og skal feire 17.mai og i konfirmasjoner osv. Hjelp? Eventuelt annet man kan ha på? 

Anonymkode: e6043...a4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor billig tenkte du? 

Anonymkode: e95f9...765

Under 500, helst

Anonymkode: e6043...a4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

H&M; http://m.hm.com/no/products/men/blazers_suits

Finn.no og Kjøp og salg sider på Facebook

Anonymkode: 08fd1...d07

Ja, må innom der da. Men synes HM ofte har "babystørrelser". Min mann er høy, stor og sterk, veldig bredskuldret 

Han må ha 2xl. Og i HM-størrelse er jeg redd det ikke passer? 

Anonymkode: e6043...a4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har han skjorte og slips er det ikke sikkert det er dønn nødvendig med dressjakken om det er varmt i været. Er noen frekk nok til å spørre, si at dresstrøya ble glemt hjemme eller i bilen. Evt sjekk finn, kjøp/salg på fb, eller dressmann. De kjører ofte kampanjer i disse tider. Evt går det an å låne en trøye av noen som har flere. 

Evt vurdere om det er mulig å reparere den gamle. Er det en knapp eller noen sømmer som er raknet kan det med tid og tålmodighet sys for hånd på vrangen, uten at noen vil merke det. Ideelt sett bør du få tak i ny, men nød lærte naken kvinne å spinne. Mannen min spjæret sømmen i sin nye dyre dressbukse på vei i en konfirmasjon,halvveis på en 2,5 timers kjøretur. Det var søndag og det meste var stengt. Da var gode råd dyre. Vi stoppet ved nærmeste hus, ringte på, forklarte saken og ba pent og ydmykt om vi kunne låne en synål og svart tråd. Jeg som ikke eier søm-kunnskaper sydde buksa mens mannen min kjørte i bare boxeren. Ingen merket noe til at buksa var tråklet sammen i 90 km/t. 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Måbarefåsiat... skrev:

Dressmann? 

koster 999 ser det ut til? Eller? 

Anonymkode: e6043...a4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor i landet du hører til, men det pleier alltid å være salg på Sir Price :) 

Anonymkode: 4106b...30d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

koster 999 ser det ut til? Eller? 

Anonymkode: e6043...a4d

Aner ikke, det var da bare et forslag. Sorry da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Timsy skrev:

Har han skjorte og slips er det ikke sikkert det er dønn nødvendig med dressjakken om det er varmt i været. Er noen frekk nok til å spørre, si at dresstrøya ble glemt hjemme eller i bilen. Evt sjekk finn, kjøp/salg på fb, eller dressmann. De kjører ofte kampanjer i disse tider. Evt går det an å låne en trøye av noen som har flere. 

Evt vurdere om det er mulig å reparere den gamle. Er det en knapp eller noen sømmer som er raknet kan det med tid og tålmodighet sys for hånd på vrangen, uten at noen vil merke det. Ideelt sett bør du få tak i ny, men nød lærte naken kvinne å spinne. Mannen min spjæret sømmen i sin nye dyre dressbukse på vei i en konfirmasjon,halvveis på en 2,5 timers kjøretur. Det var søndag og det meste var stengt. Da var gode råd dyre. Vi stoppet ved nærmeste hus, ringte på, forklarte saken og ba pent og ydmykt om vi kunne låne en synål og svart tråd. Jeg som ikke eier søm-kunnskaper sydde buksa mens mannen min kjørte i bare boxeren. Ingen merket noe til at buksa var tråklet sammen i 90 km/t. 😂

Litt av en historie :) Dessverre er den ødelagt pga feil oppbevaring. Jeg kan godt sy, men kan ikke trylle dessverre. Dessuten er den kasta! :o 

Tenkte på skjorte og slips. Men orker ikke at noen skal tenke noe som helst. Vil helst at han skal se skikkelig ut :)

Anonymkode: e6043...a4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Måbarefåsiat... skrev:

Aner ikke, det var da bare et forslag. Sorry da.

Sorry hva da? 

Anonymkode: e6043...a4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sorry hva da? 

Anonymkode: e6043...a4d

Bare hørtes ut som om forslaget mitt ikke var bra nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Måbarefåsiat... skrev:

Bare hørtes ut som om forslaget mitt ikke var bra nok.

Det er ikke det. Når jeg spør om billig og du kommer med et forslag til 1000 kroner.

Anonymkode: e6043...a4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dressmann har dressjakker helt nede i 500kr klassen tror jeg.  Verdt å sjekke ihvertfall?  

Anonymkode: e95f9...765

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er ikke det. Når jeg spør om billig og du kommer med et forslag til 1000 kroner.

Anonymkode: e6043...a4d

Ok, igjen, sorry, skulle aldri ha sagt noe. Jeg vet ikke hva dressjakkene koster der, men trodde det var en rimeligere butikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt av en historie :) Dessverre er den ødelagt pga feil oppbevaring. Jeg kan godt sy, men kan ikke trylle dessverre. Dessuten er den kasta! :o 

Tenkte på skjorte og slips. Men orker ikke at noen skal tenke noe som helst. Vil helst at han skal se skikkelig ut :)

Anonymkode: e6043...a4d

Jeg ville ikke tenkt over det om noen kom i kun skjorte og slips uten trøye over, om været var varmt eller det ikke regnet. De fleste menn jeg har sett i dress på denne årstiden har latt trøyen henge i garderoben eller droppet den helt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dressmann har dressjakker helt nede i 500kr klassen tror jeg.  Verdt å sjekke ihvertfall?  

Anonymkode: e95f9...765

Jepp. Hvis de har det er det OK... kanskje noen lokale tilbud?

Men på nett ligger de rimeligste på 999. 

1 minutt siden, Timsy skrev:

Jeg ville ikke tenkt over det om noen kom i kun skjorte og slips uten trøye over, om været var varmt eller det ikke regnet. De fleste menn jeg har sett i dress på denne årstiden har latt trøyen henge i garderoben eller droppet den helt. 

Ok! :)

Anonymkode: e6043...a4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Sjekk Fretex. Den lokale Fretexen vår på Lillestrøm har alltid masse billige dressar og blazarar, frå bra merke. Nettbutikken deira har også masse, som oftast. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...