Gå til innhold

Noe du aldri har spist eller smakt, men som er vanlig for "alle andre"?


Million

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri i hele mitt liv spist eller smakt kebab, som jeg har følelsen av at "alle" har spist, iallfall i fylla. Synes den ser så ekkel ut, der den står og stekes på spiddet, most kjøtt klappet sammen til en stor klump på spidd, liksom.

Jeg spiser heller ikke brunost, nordmenns favoritt og standardost i kjøleskapet. Men den har jeg i det minste smakt en gang da, var jeg vel sju år eller noe da bestemoren min fikk høre at jeg aldri hadde smakt brunost "fordi jeg ikke likte lukten av det". Da tvang hun i meg en klump brunost, stappet den med makt inn i munnen min og tvang meg til å spise den opp. Den ekle greia klebet seg fast i ganen og det smakte forferdelig, husker jeg. Siden har jeg aldri smakt det. Det er over 40 år siden.

Noe du ikke liker som "alle andre" liker og spiser her i landet? Og hva sier folk når de får vite at du ikke spiser det eller ikke liker det? Skylder du på "allergier" for å slippe unna? (har en venninne som ikke liker krepsdyr og reker av noe slag, så hun påstår at hun er allergisk for å slippe unna...)

 

Endret av Million
hadde glemt et ord
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke smakt makrell i tomat!

Liker både makrell og ketchup, men aldri blitt frista til å spise mit, selv om det skal være veldig sunt!

Anonymkode: 4a7e8...d39

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leverpostei. Eller, det kan hende eg fekk det då eg var lita, men eg kan ikkje hugse det. Taklar ikkje lukta av det. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malrell i tomat. Men det er pga lukten. Tror jeg egentlig hadde likt det, og vurderer å prøve å smake.

Anonymkode: 04b87...e60

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kebab, leverpostei, makrell i tomat, syltetøy på skive, nugatti, pepperoni, brunost

Nei, har aldri aldri likt brød med pålegg :P

Anonymkode: a4d4d...f5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåskjell og snegler...

En del i vennegjengen som spiser blåskjell, jeg har aldri smakt det, og ønsker det heller ikke.

Har aldri smakt Tecuila

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makrell i tomat, lungemos, sopp, sushi +++++++++ Ikke skal jeg prøve og smake det heller.

Anonymkode: 94bf8...19f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sldri smakt rå fisk eller noen form for skalldyr.

Anonymkode: 8fa79...c47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Loki Laufeyson skrev:

Har aldri smakt sushi.

Da er vi to.  Minst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du skriver kebab, mener du da ekte kebab eller slikt søl som selges i Norge kebab?

Shish-Kebabs.jpg

Anonymkode: e4527...753

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Vil ikke

Aldri smakt cottage cheese. Tenker at jeg burde fordi det er sunt og proteinrik,  men det er noe som holder meg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...