Gå til innhold

Misfornøyd med brynene mine!!! (BILDE) Hva bør jeg gjøre annerledens?


Elena87

Anbefalte innlegg

Gjest Ari Loys

Jeg har delt ut min del av komplimenter i livet, men aldri har jeg sagt det som nå følger: Det høyre øyenbrynet ditt er kanskje det mest behagelige øyenbrynet jeg noen gang har sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ikke bra ut...Da tar du jo bort den naturlige linja på brynene, dvs de forskjellige lagene av bryn/hår som skal være naturlige. Sånne tegna overmarkerte bryn er det værste jeg vet. 

Anonymkode: 1b768...01b

Da misforstår du nok hva jeg tenker på.

Anonymkode: 78f8e...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da misforstår du nok hva jeg tenker på.

Anonymkode: 78f8e...73c

Du skrev å tegne rundt brynene, ikke bare inni. Da definerer du brynene ennå mer, og det synes jeg blir for definert, ikke naturlig.

Anonymkode: 1b768...01b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde fine bryn ts. Ikke plukke så mye, er mitt eneste råd. Da blir de fyldigere og mer naturlig. Hilsen ei med naturlig vakre bryn.

Anonymkode: 1b768...01b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du skrev å tegne rundt brynene, ikke bare inni. Da definerer du brynene ennå mer, og det synes jeg blir for definert, ikke naturlig.

Anonymkode: 1b768...01b

Aner ikke hvordan jeg skal forklare meg bedre, men sånne folk som bare tegner en slags "strek" midt i brynet ser jo like fjols ut.

Anonymkode: 78f8e...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville tegnet rundt istedenfor bare i midten. Altså så du får en "outline" rundt brynet. Formen var jo fin!

Anonymkode: 78f8e...73c

Caroline?!

Det ser veldig rart ut, og ikke bra eller naturlig ut i noen grad.

Anonymkode: d8c01...5d5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

syns ta har nydelige naturlige bryn. De ser mer fyldige ut enn tynne.

Anonymkode: 6c69b...7b7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Ari Loys skrev:

Jeg har delt ut min del av komplimenter i livet, men aldri har jeg sagt det som nå følger: Det høyre øyenbrynet ditt er kanskje det mest behagelige øyenbrynet jeg noen gang har sett.

Jeg har fått masse komplimenter for brynene mine, så det er utrolig nok noe enkelte tenker på :P Utelukkende andre kvinner som har kommentert det da. 

Anonymkode: 99546...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.4.2017 den 23.14, Elena87 skrev:

 

 

IMG_20170424_180841_107-1-1.jpg

Synes du fyller pent inn. Hvis du vil fylle de inn litt tykkere ville jeg gjort det ved å tegne litt mer opp fra front. Jeg har prøvd å vise ca hvor du skal tegne opp til fra front. Opptil ca dette punktet og så ned mot halen. 

2017-04-27_16.39.43.jpg

Anonymkode: 8a0b1...59b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er som regel det som er svaret fra mennesker med øyebryn og psykiske problemer

Anonymkode: 8795d...86d

Så mennesker med både øyenbryn og psykiske problemer har tendens til å svare på en bestemt måte? :ler: Unike teorier. 

Anonymkode: 65f3e...4ad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.4.2017 den 2.33, Ari Loys skrev:

Jeg har delt ut min del av komplimenter i livet, men aldri har jeg sagt det som nå følger: Det høyre øyenbrynet ditt er kanskje det mest behagelige øyenbrynet jeg noen gang har sett.

Hva mener du? :o Er det positivt eller negativt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4/26/2017 den 13.27, AnonymBruker skrev:

Dess mer du roter med øyebryn, dess mer psykisk ustabil virker du. Jeg ser på alle som har tatoverte øyebryn som psykisk syke eller som har ekstreme selvtillitsproblemer

Anonymkode: 8795d...86d

Amen ! 

Anonymkode: 2812c...09b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ari Loys
21 timer siden, Elena87 skrev:

Hva mener du? :o Er det positivt eller negativt?

Det er positivt :) Hvis brynene dine er forskjellige, så bruk det høyre brynet ditt (til venstre på bildet) som modell for det andre. Det er et helt perfekt bryn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å nappe.

I starten vil du få litt nye hår her og der, de vil ikke fylles inn "perfekt" - derav vær tålmodig. Huden er et organ, og du må la nappingen være for å stimulere hårveksten.

Jeg napper så og si ikke, kun en sjelden gang midt imellom. Fyller heller ikke inn med blyant, bare grer dem fint på plass. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.4.2017 den 19.29, Marie90 skrev:

Slutt å nappe.

I starten vil du få litt nye hår her og der, de vil ikke fylles inn "perfekt" - derav vær tålmodig. Huden er et organ, og du må la nappingen være for å stimulere hårveksten.

Jeg napper så og si ikke, kun en sjelden gang midt imellom. Fyller heller ikke inn med blyant, bare grer dem fint på plass. 

Her er det mange som ber meg slutte og nappe.. Jeg napper nesten aldri! Og tar bare noen få hår som vokser til alle kanter på midten :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tigress
På 2.5.2017 den 6.56, Elena87 skrev:

Her er det mange som ber meg slutte og nappe.. Jeg napper nesten aldri! Og tar bare noen få hår som vokser til alle kanter på midten :-)

Då er det berre å innsjå at slik ser bryna dine ut. Og då er det jo heldig at du har så pene bryn, då. Eg kan ikkje fatte kva som er feil med desse bryna, men om du ikkje synest dei er tette nok, så ville eg nok børsta inn litt farge i dei. Berre litt, og i ein ljos farge, slik at det ikkje blir for hardt. Og gå over med ein slik maskarabørste (utan farge, så klart, eg tenkte på fasongen på børsten) etterpå, då får du vekk det som er til overs. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...