Gå til innhold

Hvor anbefaler dere å dra på chartertur?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor anbefaler dere å dra på chartertur og med hvilket selskap? Trenger ikke å være et kjempefancy hotell så lenge det er hel grei standard. 

Anonymkode: 45e38...ecc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen reiseglade mennesker som har vært på noen bra reisemål?

Anonymkode: 45e38...ecc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med Ving og flyselskapet Thomas Cook. 

Anonymkode: fce43...171

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange år siden jeg har vært på charterferie med et reisebyrå, men typiske chartersteder som Mallorca og Kreta er bra. Det kommer veldig an på hvor mye oppfølging/opplegg du er interessert i fra byrået, type hotell dere vil bo på osv. Kypros er også veldig fint, og selvsagt alle andre greske øyer. Har reist med både ving og apollo før, men de har mye dårligere tilbud iforhold til oppfølging på reisemålet nå enn de hadde for ti år siden. Men hvis du vil betale ekstra for å reise med et byrå er det vel greit nok. Ellers er det like bra og en del billigere å bestille fly og hotell gjennom f.eks expedia, eller fly fra norwegian/sas og hotell direkte gjennom hotellets egne sider

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kreta og Kroatia og Italia drar jeg gjerne tilbake til. Rhodos og Mallorca frister ikke til gjentakelse. Har dratt med både Apollo,  Ving og Tui og fornøyd med de alle. 

Anonymkode: 6a0ce...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi dro med Apollo til Gran Canaria (meloneras). Veldig bra opplegg, solsikkert, reiseguider/kontakter som var tilstede på hotellet uten å mase om å bli med på ting. Alt fungerte veldig godt, og vi kommer til å booke gjennom dem igjen på samme hotell når vi bare får spart opp nok penger.

Anonymkode: 740ee...16c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor anbefaler dere å dra på chartertur og med hvilket selskap? Trenger ikke å være et kjempefancy hotell så lenge det er hel grei standard. 

Anonymkode: 45e38...ecc

Sluttet med charter.  Går på nett og bestiller fly og hotell selv. Jeg har reist mye charter før,og er mettet

Anonymkode: 71668...846

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er det noen flere som har hatt gode opplevelser med charterturer og kan anbefale noe?

Anonymkode: 45e38...ecc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norwegian, booking.com og Gran Canaria i sommer:)

Anonymkode: e8dd3...24b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har reist charter til Santorini, Split, Albena, Antalya og Mallorca og forsåvidt vært fornøyd med alle, men det er nok mer reisemålets fortjeneste og ikke selskapet. Har aldri hatt kontakt med turoperatøren utover transport til/fra hotellet. Standarden har vært ok, men ganske lav da vi aldri har betalt mer enn 1300/pers.

Mallorca var ganske kjipt, da. Halvparten snakket skandinavisk der. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amadores, gran canaria. Masse villige middelaldrende damer som mer enn gjerne vil knulle

Anonymkode: 15213...d2d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Amadores, gran canaria. Masse villige middelaldrende damer som mer enn gjerne vil knulle

Anonymkode: 15213...d2d

Takk for tipset !   Kan være greit med litt variasjon. Har selv reist til Lanzarote av samme grunn. Der og vrimler det av 50+ damer på venninnetur for "slappe av og kose seg"

Anonymkode: 25076...b75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tipset !   Kan være greit med litt variasjon. Har selv reist til Lanzarote av samme grunn. Der og vrimler det av 50+ damer på venninnetur for "slappe av og kose seg"

Anonymkode: 25076...b75

Beste tiden er dog på vinteren da. Fra nov-april. Masse trygda damer som bor der i vinterhalvåret. Om sommeren kommer yngre og barnefamilier til. Jeg reiste dit i februar og mars i fjor. Traff en eldre dame i 50-åra som var våryr til tusen. Hun fikk aldri nok kan du si. Hun som mange andre 50-åringer holder seg overraskende bra der nede. Ikke snakk om rullingsrøykende gamle tanter fulle av rynker. Her snakker vi om damer som holder seg bra.

Anonymkode: 15213...d2d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...