Gå til innhold

Ekstremt lite matcher på tinder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, gutt på 18 år her.  Siden jeg opprettet tinder for ca. 2 uker siden har jeg bare fått 3 matcher. Har sweipet høyre på de fleste og brukt opp alle likes så og si hver dag.  

Ser på meg selv som ganske gjennomsnittlig, og kan se ganske bra ut på en god dag.  Så jeg lurer på om det er vanlig å få så lite match?  Er jeg styggere enn jeg selv tror? 

Anonymkode: c3a70...c46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For det første så har jeg fra mine guttekompiser fått et inntrykk av at gutter generelt får færre matcher på tinder enn jenter gjør. Så kan ha noe med det å gjøre.

Hva slags type bilder har du? Kanskje det trengs å friskes opp litt her? Jeg sveiper bevisst bort gutter som kun har ett bilde av seg selv, bilder med mange folk der jeg ikke klarer å se hvem fyren er, gutter i bar overkropp eller med bilder fra badet, kun bilder med dårlig lys, eller hvis de har solbriller på hvert bilde. 

Ellers lurer jeg på om du kanskje er litt ung til å være på tinder? At det ikke er så mange på din alder der inne enda? Jenter har jo en tendens til å lete etter eldre gutter. Mulig jeg er på jordet her. 

Tror i hvert fall absolutt ikke du er styggere enn du selv tror :)

Anonymkode: 6889f...c45

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei, gutt på 18 år her.  Siden jeg opprettet tinder for ca. 2 uker siden har jeg bare fått 3 matcher. Har sweipet høyre på de fleste og brukt opp alle likes så og si hver dag.  

Ser på meg selv som ganske gjennomsnittlig, og kan se ganske bra ut på en god dag.  Så jeg lurer på om det er vanlig å få så lite match?  Er jeg styggere enn jeg selv tror? 

Anonymkode: c3a70...c46

Ja, det er vanlig å få såpass lite matcher hvis du ser helt vanlig ut.

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For det første så har jeg fra mine guttekompiser fått et inntrykk av at gutter generelt får færre matcher på tinder enn jenter gjør. Så kan ha noe med det å gjøre.

Hva slags type bilder har du? Kanskje det trengs å friskes opp litt her? Jeg sveiper bevisst bort gutter som kun har ett bilde av seg selv, bilder med mange folk der jeg ikke klarer å se hvem fyren er, gutter i bar overkropp eller med bilder fra badet, kun bilder med dårlig lys, eller hvis de har solbriller på hvert bilde. 

Ellers lurer jeg på om du kanskje er litt ung til å være på tinder? At det ikke er så mange på din alder der inne enda? Jenter har jo en tendens til å lete etter eldre gutter. Mulig jeg er på jordet her. 

Tror i hvert fall absolutt ikke du er styggere enn du selv tror :)

Anonymkode: 6889f...c45

Det er flere yngre folk på tinder enn eldre, så det er nok av folk rundt 18 år, men det kan ha noe med det du sier at jenter ofte leter etter folk som er eldre enn seg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som funker på tinder er enten 

A. Vær blant de 20% kjekkeste mennene
B: Ha tydelig store fine muskler. Ha six pack bilde fra stranden mens du spiller volleyball f.eks
C.  Se ok+ ut og ha med et kjæledyr på første bilde
D. Se ok+ ut, vær  180+++++ og gjør det veldig tydlig ved å ha bilder med lavere venner eller å poste høyden i profilen. De sier de ikke liker det. De liker det
E.  Se bad boy ut på bildet, det er rett og slett underholdende hvor mye det kan endre antall matcher ved å gjøre ett eller annet teit oppspill - men det er en veldig fin linje mellom se teit ut og se bad boy ut.( I deres øyne, sannsynligvis ser du teit ut utansett) Men å gjøre noe teit som å  f.eks pose med en haug pokaler med caps bak frem og se stolt ut vil øke antall matcher eksponensielt om du gjør det riktig. Og nei, ikke bare bimboer

Endret av Sykkelkopp
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Det er nok ikke så uvanlig for en normal mann ts. 

Du må faktisk legge ned innsats når det kommer til å skaffe deg skikkelige bilder. Det første bilde damene ser bør være bra, ellers blir du sweipet vekk av de aller fleste. Så kan du skrive en grei tekst slik at damene har noe de kan bruke eller ta tak i når de vil ta kontakt med deg :) 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...