Gå til innhold

Hvordan vet man hvor på skalaen man ligger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Leser til stadighet her på KG flere som skriver at de er en 5-er en 7-er og en 10-er. (Utseendetmessig) Hvordan vet de det eller hvordan vet man det? 

Jeg lurer nemlig på hvor på skalaen jeg ligger 😛

Anonymkode: 413f4...4e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Leser til stadighet her på KG flere som skriver at de er en 5-er en 7-er og en 10-er. (Utseendetmessig) Hvordan vet de det eller hvordan vet man det? 

Jeg lurer nemlig på hvor på skalaen jeg ligger 😛

Anonymkode: 413f4...4e0

På nett kan de fleste utgi seg for å cære hva som helst. Jeg bryr meg nada om denne typen uttalelser. Det bør du og gjøre. Prat med speilen på badet. Jeg er sikker på at både den og din mor vil si du er vakker, du er deg selv og best i verden. Hva andre synes, det betyr ingenting. 

PS. Det viktigste er dog å være vakker i sitt indre. 

Anonymkode: 7759a...835

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skalaen brukes stort sett av skrotinger for å få noen til å føle seg mindreverdig sammenlignet med andre. Attraktivitet er subjektivt, og derfor vil en slik skala være intetsigende. Du kan være en 5'er for en, mens en annen synes du er en deilig 9'er. Mitt tips er å drite i slike fordummende skalaer. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Sphere skrev:

Skalaen brukes stort sett av skrotinger for å få noen til å føle seg mindreverdig sammenlignet med andre. Attraktivitet er subjektivt, og derfor vil en slik skala være intetsigende. Du kan være en 5'er for en, mens en annen synes du er en deilig 9'er. Mitt tips er å drite i slike fordummende skalaer. 

På en skala fra 1-10, så er du en 10+ ❤️😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker ikke skala, det finnes ikke.. Men i hodet mitt finnes det. 

Hun jeg er med nå er en 10er i mine øyne.

Anonymkode: 82050...8c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Varma skrev:

På en skala fra 1-10, så er du en 10+ ❤️😉

Takk for det, søte deg 😘

Selv om jeg har sagt hva jeg mener om slike skalaer. :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Sphere skrev:

Skalaen brukes stort sett av skrotinger for å få noen til å føle seg mindreverdig sammenlignet med andre. Attraktivitet er subjektivt, og derfor vil en slik skala være intetsigende. Du kan være en 5'er for en, mens en annen synes du er en deilig 9'er. Mitt tips er å drite i slike fordummende skalaer. 

Jeg liker innleggene dine veldig godt, Sphere. Du virker som en en fin og oppegående mann. Og jeg må si, jeg er veldig enig med deg i dette. Det er littegranne meningsløst å rangere mennesker på en skala sånn. Tiltrekning er veldig individuelt. For eksempel har jeg vært kjempeforelsket i en gutt/mann som de fleste jentene i min omgangskrets ikke fant attraktiv i det hele tatt. Men det var noe ved ham som jeg fant helt uimotståelig! Så sånn kan det gå. 😋

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi

Jg vet veldig godt hvor på skalaen jeg ligger,og det er på 5. Sånn helt gjennomsnittlig altså,og jeg vet det fordi det er påfallende ganger folk har spurt meg : har jeg ikke møtt deg før?  Haha,nei,men vi er mange som ligner :laugh: Helt ok det. Men alvorligere : De der skalagreiene er jo helt tåpelig! Hver sin smak,og sånn er det faktisk!

Endret av NotNaomi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer det fra de "styggeste" (jeg syns ingen er direkte stygg) og de som jeg finner veldig attraktive. Også plasserer jeg meg hvor jeg føler at passer inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Luxor skrev:

Jeg liker innleggene dine veldig godt, Sphere. Du virker som en en fin og oppegående mann. Og jeg må si, jeg er veldig enig med deg i dette. Det er littegranne meningsløst å rangere mennesker på en skala sånn. Tiltrekning er veldig individuelt. For eksempel har jeg vært kjempeforelsket i en gutt/mann som de fleste jentene i min omgangskrets ikke fant attraktiv i det hele tatt. Men det var noe ved ham som jeg fant helt uimotståelig! Så sånn kan det gå. 😋

Takk, søte deg! :roser:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

På nett kan de fleste utgi seg for å cære hva som helst. Jeg bryr meg nada om denne typen uttalelser. Det bør du og gjøre. Prat med speilen på badet. Jeg er sikker på at både den og din mor vil si du er vakker, du er deg selv og best i verden. Hva andre synes, det betyr ingenting. 

PS. Det viktigste er dog å være vakker i sitt indre. 

Anonymkode: 7759a...835

Dette folkens !!!

Anonymkode: 77d7d...461

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man vet ikke hvor på skalaen man ligger, og bør heller ikke bry seg om det.

For de fleste ser jeg gjennomsnittlig ut, noen liker meg ikke, noen snur seg etter meg på gata. 

Og er ikke det fint? At vi ikke har samme smak og at noen tilfeldigvis synes at akkurat du er aldeles nydelig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble en gang fortalt at jeg er en 7'er. Ikke noe jeg ble så jævlig glad for så han der droppa jeg. Lite vits i å omgås med gutter som rangerer andre kvinner på en slik måte, da er man svært dum syns jeg. 

Anonymkode: fc4c5...44d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Leser til stadighet her på KG flere som skriver at de er en 5-er en 7-er og en 10-er. (Utseendetmessig) Hvordan vet de det eller hvordan vet man det? 

Jeg lurer nemlig på hvor på skalaen jeg ligger 😛

Anonymkode: 413f4...4e0

Man hører det ofte om man er en 10er. Så det er ganske lett å vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.4.2017 den 23.18, aliho skrev:

Det lurer jeg også på :)

Send meg et bilde så skal jeg prøve å si noe om det.

 

De som gir seg selv 8, 9 og 10 pleier strengt tatt ikke å være det😆 

Endret av Onar
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22/04/2017 den 23.21, AnonymBruker skrev:

https://www.reddit.com/r/amiugly/

Anonymkode: 5051b...320

Haha. Var bl.a. en dritfin jente som hadde postet noen bilder der, åpenbart for å fiske etter komplimenter. Og komplimenter fikk hun masse av, så klart (virker som de skryter av alle der, forresten), men litt lenger nede dukket denne kommentaren opp:

Sitat

You people feeding her are just as pathetic as her. Everybody she has ever known has known her for being hot. When people see her, they know only that she is hot. They only care about how pretty she is, they fall in love with her because of it. She doesn't need to work hard to nurture strong social abilities or prowess; guys and girls alike have always laughed at her jokes no matter how unfunny. Imagine this but over twenty years. People looking at you, not caring about what you have to say and just rolling with whatever comes out of your mouth because they want to fuck you. Eventually, being basic is all you know. You don't need to work hard like some people to get attention; you post a selfie and twenty-five minutes later you have 267 likes. All the guys are writing "wowwww" and the girls are writing "omg babe you look amazing😭😻😚" Next thing you know, you're middle aged and you're either dating a rich prick who has only nurtured your behavior, or you end up alone with two kids and no more looks to show for. You're the shell of the hot chick you used to be, without the hotness. Nobody cares about what you have to say, and you have never once in your life made an effort. But now, the difference is you're alone. Want constructive criticism? Quit begging strangers for attention on the internet and do something productive with your life.

- idiot slayer -

:laugh::laugh::laugh:

Anonymkode: 1cc05...b65

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i alle fall ikke mer enn til nøds enn 2'er i alle andre enn i min manns øyne. Når til og med din mor hakker på deg på grunn av utseendet, så skjønner du hvor landet ligger.. Kommentarer på Facebook-bilder kan faktisk også gi en viss pekepinn i forhold til slikt. Jeg har maks en tante som jeg får slike gode tilbakemeldinger fra, så jeg vet hvor landet ligger..

Anonymkode: 97449...7e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...