Gå til innhold

Han spurte om jeg hadde kjæreste..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 24, han 26. Han la meg til på face, insta og begynte å skrive. Jeg la liksom ikke så merke til han. Vi snakket tilfeldig en kveld ute fordi vi var en vennegjeng som gikk ut og spiste, og vi ble en del. Så alle kjente ikke alle veldig godt. 

Han begynte å srkive ganske ofte. Vel..overraskende, begynner jeg å tenke på ham etter noen dager. Så jeg likte at han skrev til meg, så jeg svarte. Jeg lider av veldig mye angst, så jeg turte aldri å ta noe initiativ til å gå ut. og så innmari redd for å bli såret. 

Han skrev at han hadde et spørsmål til meg. Så kom det; "har du kjæreste?"

spør en seriøs mann om slik?

Anonymkode: a333e...5c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eh, ja... Han vil vel ikke sjekke opp en som allerede har kjæreste...

Anonymkode: 266f7...0be

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du? Du tenker en seriøs mann hadde tat sjansen på å legge an på noen med kjæreste?

Anonymkode: 14052...5b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? Du tenker en seriøs mann hadde tat sjansen på å legge an på noen med kjæreste?

Anonymkode: 14052...5b9

Vetta f jeg.. :/ jeg datet faktisk en rett før jeg traff han her. Men vi skled fra hverandre sånn sakte men sikkert. Pga flytting. Så jeg sa dessverre til han her st jeg datet. Men sånn rett etter det, ble jeg heller bare venn med x daten.. nå er det han her jeg har følelser for :( gnah..

Anonymkode: a333e...5c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kutt x-daten ut av livet ditt og gå for han her. Han virker seriøs :)  

Anonymkode: ea131...c22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kutt x-daten ut av livet ditt og gå for han her. Han virker seriøs :)  

Anonymkode: ea131...c22

X daten var min beste venn i 7 år. Og er det. Virker helt unaturlig å kutte han da. Vi har et fint forhold, bare at vi oppfører oss ikke som kjærester lenger. 

Han her....er muslim.

Anonymkode: a333e...5c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 24, han 26. Han la meg til på face, insta og begynte å skrive. Jeg la liksom ikke så merke til han. Vi snakket tilfeldig en kveld ute fordi vi var en vennegjeng som gikk ut og spiste, og vi ble en del. Så alle kjente ikke alle veldig godt. 

Han begynte å srkive ganske ofte. Vel..overraskende, begynner jeg å tenke på ham etter noen dager. Så jeg likte at han skrev til meg, så jeg svarte. Jeg lider av veldig mye angst, så jeg turte aldri å ta noe initiativ til å gå ut. og så innmari redd for å bli såret. 

Han skrev at han hadde et spørsmål til meg. Så kom det; "har du kjæreste?"

spør en seriøs mann om slik?

Anonymkode: a333e...5c9

Jeg tror han er interessert, ja. Hvorfor ellers skulle han spurt deg om du har kjæreste? Så fint å være midtpunktet for en sånn interesse. Litt misunnelig er jeg, det må jeg si. Etter å ha vært gift i så mange år, for så å blitt dumpet, så hadde jeg gitt ganske mye for å være i dine sko. You go, girl! 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...