Gå til innhold

Hvor burde man studere og hvordan er det å jobbe som sykepleier?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å søke sykepleie til neste år og ønsker gjerne erfaringer fra hvordan det er å jobbe som dette. Hvor jobber du? Hvilke arbeidsoppgaver har du? Hvilke egenskaper mener du man burde ha som person? Jeg lurer også på hvor det er best å studere? 

Anonymkode: 16153...cf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke sykepleier selv, men kjenner mange som har tatt sykepleierutdanning i Ålesund som er veldig fornøyde med både skolen og Ålesund som studiested.

Anonymkode: bcf6f...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange av vennene mine valgte å studere i Tromsø, de er veldig fornøyde med utdanningen der! det er også veldig lett å få jobb på sykehuset ved siden av studiene.

Anonymkode: 57c0a...dce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke sykepleier selv, men kjenner mange som har tatt sykepleierutdanning i Ålesund som er veldig fornøyde med både skolen og Ålesund som studiested.

Anonymkode: bcf6f...d67

Så fint å høre for jeg vurderer å sette Ålesund som 1. valg.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Veldig mange av vennene mine valgte å studere i Tromsø, de er veldig fornøyde med utdanningen der! det er også veldig lett å få jobb på sykehuset ved siden av studiene.

Anonymkode: 57c0a...dce

Vurderer Tromsø også. Det er jo veldig greit om det er lett å få jobb!

Anonymkode: 16153...cf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så fint å høre for jeg vurderer å sette Ålesund som 1. valg.

Vurderer Tromsø også. Det er jo veldig greit om det er lett å få jobb!

Anonymkode: 16153...cf5

Har studert i Ålesund og er fornøyd selv, men det er flere eksamener enn for eksempel i Oslo og det er større krav til hva du skal kunne i sykdomslære og farmakologi blant annet, så de som ikke er så sterk faglig er ikke fornøyd med Ålesund som studiested. Det eneste er at det er litt styr med ledelsen, men kan være det er blitt bedre nå som det er NTNU. 

Anonymkode: 08d0d...50e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har studert i Ålesund og er fornøyd selv, men det er flere eksamener enn for eksempel i Oslo og det er større krav til hva du skal kunne i sykdomslære og farmakologi blant annet, så de som ikke er så sterk faglig er ikke fornøyd med Ålesund som studiested. Det eneste er at det er litt styr med ledelsen, men kan være det er blitt bedre nå som det er NTNU. 

Anonymkode: 08d0d...50e

Åja, greit å vite! 

Anonymkode: 16153...cf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...