Gå til innhold

Hva leder menn til utroskap når de har ei flott dame hjemme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser stadig menn bli avslørt ift utroskap mens de har DEN flotte, ressurssterke dama hjemme. Hva er det som rører seg oppe i hodet på disse mennene? Hvorfor er de ikke fornøyd med, og setter pris på, det de har? Kan noen forklare meg det? Noen av disse har oppofrende kjærester/koner som tar seg av hjem, hus og barn. Som vil det beste for hele familien. Som husker alles bursdager og holder det hele sammen. Som tar vare på seg selv og er både flotte og gode på det de driver med og i jobben sin. Som er kvinner andre menn igjen synes er flotte. Hva er det som får menn til å risikere alt dette? Kan noen fortelle meg det? Hvorfor blir noen menn idioter og setter alt de egentlig setter pris på på spill?

Anonymkode: 144f6...cb3

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan være så enkelt som at dama ikke svelger eller gjør noen spesifikke ting som mannen egentlig ønsker sterkt. 

Anonymkode: cee01...fc5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er genetisk programmert til å spre våre arvestoffer på flest mulig potensielle kandidater.

Anonymkode: 17585...452

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser stadig menn bli avslørt ift utroskap mens de har DEN flotte, ressurssterke dama hjemme. Hva er det som rører seg oppe i hodet på disse mennene? Hvorfor er de ikke fornøyd med, og setter pris på, det de har? Kan noen forklare meg det? Noen av disse har oppofrende kjærester/koner som tar seg av hjem, hus og barn. Som vil det beste for hele familien. Som husker alles bursdager og holder det hele sammen. Som tar vare på seg selv og er både flotte og gode på det de driver med og i jobben sin. Som er kvinner andre menn igjen synes er flotte. Hva er det som får menn til å risikere alt dette? Kan noen fortelle meg det? Hvorfor blir noen menn idioter og setter alt de egentlig setter pris på på spill?

Anonymkode: 144f6...cb3

Så travelt disse kvinne du snakker om må være så har de gjerne ikke tid til sex?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette lurer jeg også på...  Men regner med at en av tingene er at de ikke gjør en dritt selv for å vedlikeholde interesse for forholdet fordi de tror alt ordner seg av seg selv... Det kreves faktisk jobb og vedlikehold. Mye mer jeg kan skrive, men dette er hva jeg bidrar med denne gangen. 

Anonymkode: 4a2c9...bc9

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan være så enkelt som at dama ikke svelger eller gjør noen spesifikke ting som mannen egentlig ønsker sterkt. 

Anonymkode: cee01...fc5

Kanskje om man er 16 år. Men nå snakker jeg om voksne mennesker, så la oss voksne ta diskusjonen.

Anonymkode: 144f6...cb3

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Les boka "Gone Girl", der er det en masse  interessante betraktninger rundt dette fenomenet..!

Anonymkode: 30d03...eeb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spenning, mangel på sex, mangel på følelser, personlighetscrash, krangling, at dama er et hespetre bak lukkede dører, at mannen er dennnotorisk utro typen uansett hvor flott dame han har osv osv ooooosv.

Anonymkode: c7011...d23

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Maleficenta skrev:

Så travelt disse kvinne du snakker om må være så har de gjerne ikke tid til sex?

Høres rart ut. Og i så fall en veldig beleilig unnskyldning for menn du lager der.

Anonymkode: 144f6...cb3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjesp, enda en tråd som skal ha det til at bare menn er utro.

Anonymkode: a31ba...39e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Gjesp, enda en tråd som skal ha det til at bare menn er utro.

Anonymkode: a31ba...39e

Inspirert av en tråd om et kjent par som nylig opplevde dette. Du må gjerne gjespe av det. Men det ER rart. (Ønsker forøvrig ingen diskusjon omkring det kjente paret i denne tråden, kun generell diskusjon om temaet hvorfor slikt skjer).

Anonymkode: 144f6...cb3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres rart ut. Og i så fall en veldig beleilig unnskyldning for menn du lager der.

Anonymkode: 144f6...cb3

Nei egentlig ikke. Det at disse kvinnene ofrer alt og gjør alt hjemme beviser jo bare at de har en lat slubbert av en mann som heller tar den letteste utveien framfor å stille opp for familien og bidra til at kona orker mer sex

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi vi lever i et materialistisk samfunn - hvor bruk og kast mentaliteten regjerer. Mennesket har ikke lenger like stor verdi, man er blitt større egoister, og er opptatt av å mele sin egen kake. Man føler ikke samme forpliktelse rett og slett, og har mindre å tape. Man er ikke avhengig av hverandre, og vet at man kan klare seg alene. Jeg tror det blir lettere sjangse når forholdene som nevnt ovenfor er tilstede.

edit; det er ikke bare menn som utro. Nesten lik andel av kvinner som er utro.

Endret av Vera
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Maleficenta skrev:

Nei egentlig ikke. Det at disse kvinnene ofrer alt og gjør alt hjemme beviser jo bare at de har en lat slubbert av en mann som heller tar den letteste utveien framfor å stille opp for familien og bidra til at kona orker mer sex

Men hvem har sagt at det handler om at kona ikke vil ha sex? Enkelte menn er utro med andre selv om kona ligger hjemme og kanskje ønsker mer intimitet og sex. Den blir for enkel.

Anonymkode: 144f6...cb3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men hvem har sagt at det handler om at kona ikke vil ha sex? Enkelte menn er utro med andre selv om kona ligger hjemme og kanskje ønsker mer intimitet og sex. Den blir for enkel.

Anonymkode: 144f6...cb3

Hallo i hovedinnlegget beskriver du kvinner som homder familien samlet og er i full jobb samtidig som de har tid til å stille opp for barna i alle situasjoner. Santidig som de steller og tar vare på seg selv for å se perfekte ut. For meg høres dette sykt travelt ut. Hallo. Tidsklemma.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Vera skrev:

Fordi vi lever i et materialistisk samfunn - hvor bruk og kast mentaliteten regjerer. Mennesket har ikke lenger like stor verdi, man er blitt større egoister, og er opptatt av å mele sin egen kake. Man føler ikke samme forpliktelse rett og slett, og har mindre å tape. Man er ikke avhengig av hverandre, og vet at man kan klare seg alene. Jeg tror det blir lettere sjangse når forholdene som nevnt ovenfor er tilstede.

Her tror jeg du kanskje er inne på noe. Fordi de fortjener det, liksom? At samholdet og forpliktelser ikke betyr så mye lenger? Du kan ha rett, likevel tenker jeg at den type egoistisk tankegang er skremmende om det eksempelvis er barn med i bildet.

Anonymkode: 144f6...cb3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser stadig menn bli avslørt ift utroskap mens de har DEN flotte, ressurssterke dama hjemme. Hva er det som rører seg oppe i hodet på disse mennene? Hvorfor er de ikke fornøyd med, og setter pris på, det de har? Kan noen forklare meg det? Noen av disse har oppofrende kjærester/koner som tar seg av hjem, hus og barn. Som vil det beste for hele familien. Som husker alles bursdager og holder det hele sammen. Som tar vare på seg selv og er både flotte og gode på det de driver med og i jobben sin. Som er kvinner andre menn igjen synes er flotte. Hva er det som får menn til å risikere alt dette? Kan noen fortelle meg det? Hvorfor blir noen menn idioter og setter alt de egentlig setter pris på på spill?

Anonymkode: 144f6...cb3

Alt handler jo om hvordan hun behandler HAN, ikke om hvor "flott" hun er. 

Anonymkode: c61cc...aa5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Maleficenta skrev:

Nei egentlig ikke. Det at disse kvinnene ofrer alt og gjør alt hjemme beviser jo bare at de har en lat slubbert av en mann som heller tar den letteste utveien framfor å stille opp for familien og bidra til at kona orker mer sex

Enig!

Anonymkode: c61cc...aa5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Maleficenta skrev:

Hallo i hovedinnlegget beskriver du kvinner som homder familien samlet og er i full jobb samtidig som de har tid til å stille opp for barna i alle situasjoner. Santidig som de steller og tar vare på seg selv for å se perfekte ut. For meg høres dette sykt travelt ut. Hallo. Tidsklemma.

Dette er realiteten for mange i dag. "Se perfekt ut" har jeg ikke snakket om. Det er dine ord.

Anonymkode: 144f6...cb3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er generelt mer spenningssøkende, og kvinner er mer trygghetssøkende av natur. 

Anonymkode: 5f714...191

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...