Gå til innhold

Damer kåte i fylla?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 21.4.2017 den 18.49, AnonymBruker skrev:

Så hvis jeg kommer bort til deg med et fint smil og tar deg på låret,  så er du ikke vanskelig å be? 

Anonymkode: 08565...31d

Kjære vene.....er det mulig? Ser for meg en desp fyr som er på byen....

Anonymkode: 18b57...c6a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt blir kvinner kåtere etter inntak av alkohol. Det har ingenting med testosteronproduksjon å gjøre. Det handler ene og alene om at man lar hemningene slippe seg litt mer løs, dropper moralske pekefingre og nyter å ikke være så jævla politisk korrekt, prinsippfast og prippen - om du vil. Rett og slett; "let go". Mange har sperrer for ditt og datt og de blir svakere når promillen stiger. Trikset er bare å unngå at promillen stiger for mye, da blir det kleint. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Gorgonzola skrev:

Selvsagt blir kvinner kåtere etter inntak av alkohol. Det har ingenting med testosteronproduksjon å gjøre. Det handler ene og alene om at man lar hemningene slippe seg litt mer løs, dropper moralske pekefingre og nyter å ikke være så jævla politisk korrekt, prinsippfast og prippen - om du vil. Rett og slett; "let go". Mange har sperrer for ditt og datt og de blir svakere når promillen stiger. Trikset er bare å unngå at promillen stiger for mye, da blir det kleint. 

Det re ingen selvfølge nei. For min del "tørker jeg inn" når jeg har drukket alkohol. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, smilo skrev:

Det re ingen selvfølge nei. For min del "tørker jeg inn" når jeg har drukket alkohol. 

Snakker ikke om deg, snakker generelt. Det er ikke kontroversielt å hevde at et glass (eller tre) med prosecco eller champagne får kvinnene "på glid". Hvorfor skulle ellers kutymen "spandere litt i baren" eksistert tenker du? ;)

Endret av Gorgonzola
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Peter007 skrev:

Ja slike damer produserer voldtekt I kjente relasjoner

Fy fader for en uttalelse! Dette forteller mye om deg.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.4.2017 den 11.56, AnonymBruker skrev:

Hei, mann her. Er det noen kvinnfolk her som kan innrømme at de blir kåtere i fylla enn de er vanlig? Registrer at dama mi blir kjempe kåt, vist hun drikker så hun blir brisen. Tar initiativ og blir helt gal etter sex. Vel det gjør jo ingen ting.:fnise: 

Anonymkode: 93fdb...bdb

Ikke akkurat forskning, men egen erfaring er at brisne damer er litt enklere å "jobbe" med ja. Kombinert med at jeg stiller noen færre krav etter et par glass selv, blir det vinn-vinn 😁

Hyggelig med helg, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjære vene.....er det mulig? Ser for meg en desp fyr som er på byen....

Anonymkode: 18b57...c6a

Lurer egentlig på hvem som er desperate jeg... 

Anonymkode: 08565...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Rotemor skrev:

Fy fader for en uttalelse! Dette forteller mye om deg.

 

Nå er det nå morsomt å se enkelte bite på. Jeg har tidligere skrevet i flere innlegg her om at mine innlegg ikke er personlige. Jeg skrev nylig et innlegg om mulighetene for overgrep I nære relasjoner blandet med rusmiddel. At jeg skriver dette betyr ikke at jeg godtar overgrep. Dette gikk også tydelig frem av innlegget jeg refererer til.

Offerets opptreden er relevant. Det holder å referere til saken I fjor på Geilo, Gol området der tre stk.tiltalte ble frifunnet. Etter å ha lest gjennom dommen kommer det tydeligfrem at den som skulle være offeret medvirket selv. Det kom blant frem at rusmiddel ble inntatt frivillig. At deltagelse i seksuelle handlinger fant sted.Hvor mye som var frivillig er det uenigheter om. De tiltalte var også påvirket av rusmiddel.  Når det her heller ikke var kjente relasjoner kan en spørre seg selv. Påvirkning av rusmidler nedsetter vurderingsevnen. Dette kan få feil følger for begge parter. 

Straffeloven har en pargraf som er kjent som "hjem fra festen" paragrafen i forhold til voldtekt. Denne pargrafen vinner den som påstår å huske mest. Være minst beruset ovs. Er dette riktig? Rus skal ikke ha betydning for handlingen noen vei strafferettslig. Det er flere som mener at denne pargrafen burde vært fjernet pga det meste bygger på indiser og påstander rundt hendelsen. At det fant sted en seksuell handling er helt klart og kan bevises. Men om hva som hendte vet bare de involverte om inntaket av rusmidler ikke medførte hukommelse tap.Skulle den ene parten innrømme hukommelse tap er saken tapt. 

Det er flere menn som har vært ærlige og sagt de ikke husket hva som hendte. Dette har medført at motparten har diktet opp hendelsen og blitt trodd i retten. Det er senere I noen tilfeller kommet frem at det hele var hevn fra den som skulle være offeret. 

Så konklusjonen må alltid være å ha husket hva som fant sted eller dikte sin historie I avhør. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Peter007 skrev:

Nå er det nå morsomt å se enkelte bite på. Jeg har tidligere skrevet i flere innlegg her om at mine innlegg ikke er personlige. Jeg skrev nylig et innlegg om mulighetene for overgrep I nære relasjoner blandet med rusmiddel. At jeg skriver dette betyr ikke at jeg godtar overgrep. Dette gikk også tydelig frem av innlegget jeg refererer til.

Offerets opptreden er relevant. Det holder å referere til saken I fjor på Geilo, Gol området der tre stk.tiltalte ble frifunnet. Etter å ha lest gjennom dommen kommer det tydeligfrem at den som skulle være offeret medvirket selv. Det kom blant frem at rusmiddel ble inntatt frivillig. At deltagelse i seksuelle handlinger fant sted.Hvor mye som var frivillig er det uenigheter om. De tiltalte var også påvirket av rusmiddel.  Når det her heller ikke var kjente relasjoner kan en spørre seg selv. Påvirkning av rusmidler nedsetter vurderingsevnen. Dette kan få feil følger for begge parter. 

Straffeloven har en pargraf som er kjent som "hjem fra festen" paragrafen i forhold til voldtekt. Denne pargrafen vinner den som påstår å huske mest. Være minst beruset ovs. Er dette riktig? Rus skal ikke ha betydning for handlingen noen vei strafferettslig. Det er flere som mener at denne pargrafen burde vært fjernet pga det meste bygger på indiser og påstander rundt hendelsen. At det fant sted en seksuell handling er helt klart og kan bevises. Men om hva som hendte vet bare de involverte om inntaket av rusmidler ikke medførte hukommelse tap.Skulle den ene parten innrømme hukommelse tap er saken tapt. 

Det er flere menn som har vært ærlige og sagt de ikke husket hva som hendte. Dette har medført at motparten har diktet opp hendelsen og blitt trodd i retten. Det er senere I noen tilfeller kommet frem at det hele var hevn fra den som skulle være offeret. 

Så konklusjonen må alltid være å ha husket hva som fant sted eller dikte sin historie I avhør. 

Jeg gidder ikke lese svada-svaret ditt.

Du skriver at kvinner produserer voldtekt. Det er det eneste interessante. Resten er bare bullshit og påstander fra deg - påstander som jeg skummer over og ser at er tilnærmet galskap. Den eneste i din historie som ikke klarer og skille mellom virkelighet og innbilning er du.

Ingen "produserer" voldtekten sin.

Endret av Rotemor
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid mer og heftigere sex i fylla - men aner ikke hvorfor. Blir ikke kåt, men har bare lyst på sex liksom :P blir som sagt aldri kåt når jeg drikker, og får heller aldri orgasme, men er likevel mye mer gira på sex. Usikker årsak.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir ekstremt kåt i fylla. En kveld endte vi opp med skikkelig røff sex, han var bekymra for at han skulle skade meg:fnise: Har prøvd å gjøre det samme uten alkohol i blodet, og da gjør det kjempevondt

Anonymkode: bff21...67c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4/21/2017 den 12.41, Uredd skrev:

Alkohol har den effekten at det øker testosteronnivået hos kvinner. Til nesten samme nivå som menn.

At dette skulle ha en effekt på seksualdriften er vel ikke spesielt overraskende.

hva ? øker testosteron ? alkohol gjør vell det motsatte....alkohol øker testosteron bittelitt ved små mengder alkohol. slik som vi drikker i norge er det noe helt annet. testosteron dropper og østrogen øker når vi drikker så mye som vi gjør

men du har rett, forskning viser at testosteron øker av alkohol, men veldig små intakk og det er veldig små økninger 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Rotemor skrev:

Jeg gidder ikke lese svada-svaret ditt.

Du skriver at kvinner produserer voldtekt. Det er det eneste interessante. Resten er bare bullshit og påstander fra deg - påstander som jeg skummer over og ser at er tilnærmet galskap. Den eneste i din historie som ikke klarer og skille mellom virkelighet og innbilning er du.

Ingen "produserer" voldtekten sin.

Så kvinner som voldtar produserer ikke voldtekt?

Anonymkode: 99033...74a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så kvinner som voldtar produserer ikke voldtekt?

Anonymkode: 99033...74a

Er det det du kaller det?

"Kvinne står tiltalt for å ha produsert en voldtekt"??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Peter007 skrev:

Nå er det nå morsomt å se enkelte bite på. Jeg har tidligere skrevet i flere innlegg her om at mine innlegg ikke er personlige. Jeg skrev nylig et innlegg om mulighetene for overgrep I nære relasjoner blandet med rusmiddel. At jeg skriver dette betyr ikke at jeg godtar overgrep. Dette gikk også tydelig frem av innlegget jeg refererer til.

Offerets opptreden er relevant. Det holder å referere til saken I fjor på Geilo, Gol området der tre stk.tiltalte ble frifunnet. Etter å ha lest gjennom dommen kommer det tydeligfrem at den som skulle være offeret medvirket selv. Det kom blant frem at rusmiddel ble inntatt frivillig. At deltagelse i seksuelle handlinger fant sted.Hvor mye som var frivillig er det uenigheter om. De tiltalte var også påvirket av rusmiddel.  Når det her heller ikke var kjente relasjoner kan en spørre seg selv. Påvirkning av rusmidler nedsetter vurderingsevnen. Dette kan få feil følger for begge parter. 

Straffeloven har en pargraf som er kjent som "hjem fra festen" paragrafen i forhold til voldtekt. Denne pargrafen vinner den som påstår å huske mest. Være minst beruset ovs. Er dette riktig? Rus skal ikke ha betydning for handlingen noen vei strafferettslig. Det er flere som mener at denne pargrafen burde vært fjernet pga det meste bygger på indiser og påstander rundt hendelsen. At det fant sted en seksuell handling er helt klart og kan bevises. Men om hva som hendte vet bare de involverte om inntaket av rusmidler ikke medførte hukommelse tap.Skulle den ene parten innrømme hukommelse tap er saken tapt. 

Det er flere menn som har vært ærlige og sagt de ikke husket hva som hendte. Dette har medført at motparten har diktet opp hendelsen og blitt trodd i retten. Det er senere I noen tilfeller kommet frem at det hele var hevn fra den som skulle være offeret. 

Så konklusjonen må alltid være å ha husket hva som fant sted eller dikte sin historie I avhør. 

jeg har også lest dommen og fulgt saken nøye. det er så mye som skurrrer der jeg viste fra dag 1 at dette måtte være falsk voldtektsanklage

de skriver blandt annet at hun hadde tatt en " dødelig dose mdma og ikke var tilstedet pga det"

200 mg mdma er en helt vanelig brukerdose mdma, hvordan vet jeg dette ? har brukt det selv i 4 år da jeg hadde en litt vill festeperiode. 200 mg er langt ifra en dødelig dose, samtidig så blir man ikke helt vekke av å ta mdma, det er ikke som alkohol man mister kontrollen, man får bare ene jevlig god følelse i seg og blir i ekstra godt humør. hun må ha drukket for mye, samtykket til sex , så angret dagen etterpå og skriker voldtekt. 

det som er morsomt er at de måtte betale 300 000 i erstatning for noe som de ikke hadde beviser mot. det var ingen beviser for at voldtekten skjedde eller ikke skjedde. det blir ord mot ord. er glad de ikke fikk fengsel, direkte bevis skal man ha før noen skal ha straff, å synse gjør man ikke i et sivilisert samfunn

Endret av brownbrown
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Rotemor skrev:

Er det det du kaller det?

"Kvinne står tiltalt for å ha produsert en voldtekt"??

Nei, men hva det kalles er irrelevant. De som voldtar produserer voldtekter, så å si at de ikke gjør det er faktuelt feil. Jeg sier ikke at jeg er enig eller uenig med deg i det du har skrevet, men fakta er fakta. Voldtektspersoner produserer (les: skaper) voldtekter

Anonymkode: 99033...74a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men hva det kalles er irrelevant. De som voldtar produserer voldtekter, så å si at de ikke gjør det er faktuelt feil. Jeg sier ikke at jeg er enig eller uenig med deg i det du har skrevet, men fakta er fakta. Voldtektspersoner produserer (les: skaper) voldtekter

Anonymkode: 99033...74a

Det var jo ikke det det var snakk om. 

Og det unaturlige språket til Peter aksepterer jeg ikke; han får ikke finne opp begreper som skal bli sannheter,, Meningene hans er ille nok når man bare får tolket ham.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...