Gå til innhold

Hcg prøve


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

God morgen! 

Jeg tok en kontrollprøve etter en SA for ca 1,5 uke siden. Hcg var da på 58 og jeg mistenker ny graviditet. Fikk beskjed om å ta ny plodprøve etter 2 uker etter første blodtaking for å sjekke stigning eller om den var fallende. Er den fallende er det samme graviditet som henger igjen... 

meen! Jeg tok en graviditetstest to uker etter sa og den va blendahvit. Ikm kom og jeg testet, positiv til den store gullmedalje.. 😃 Vil ikke gå hele helga å vente på svar og ønsker derfor å ta denne blodprøven idag. Eller bør jeg vente til det er gått eksakt 2 uker? Redd den ikke hsr steget så mye den bør og engster meg. 

Anonymkode: 6045c...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

God morgen! 

Jeg tok en kontrollprøve etter en SA for ca 1,5 uke siden. Hcg var da på 58 og jeg mistenker ny graviditet. Fikk beskjed om å ta ny plodprøve etter 2 uker etter første blodtaking for å sjekke stigning eller om den var fallende. Er den fallende er det samme graviditet som henger igjen... 

meen! Jeg tok en graviditetstest to uker etter sa og den va blendahvit. Ikm kom og jeg testet, positiv til den store gullmedalje.. 😃 Vil ikke gå hele helga å vente på svar og ønsker derfor å ta denne blodprøven idag. Eller bør jeg vente til det er gått eksakt 2 uker? Redd den ikke hsr steget så mye den bør og engster meg. 

Anonymkode: 6045c...8ee

Snakker du om blodprøve her? Da må du ha to blodprøver med noen dagers mellomrom for å kunne sammenligne. Snakk med ansvarlig lege for prøven. 

Anonymkode: ce377...48c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hcg var på nesten 6000, så har gått masse opp på 1,5 uke👏🏻 Skal på tidlig ul på torsdag for å se hvor langt jeg er og om det faktisk er noe liv der.. håper 😱

Ts

Anonymkode: 6045c...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hcg var på nesten 6000, så har gått masse opp på 1,5 uke👏🏻 Skal på tidlig ul på torsdag for å se hvor langt jeg er og om det faktisk er noe liv der.. håper 😱

Ts

Anonymkode: 6045c...8ee

:) Åhhh..Oppdater davel! Det høres jo positivt ut dette?

Anonymkode: 83ac2...1d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg, vi går bare å venter til torsdag.. 😊 Ømme pupper som har blitt større(hurra), trøtt og småkvalm dagen lang! Har en god magefølelse, sammenlignet med forrige gang og det tenker jeg er et godt tegn! Håper jeg innser at jeg faktisk er gravid etter ultralyden på torsdag, for prøver å innstille hodet mitt hele tiden på det verste.. Ts 

Anonymkode: 6045c...8ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...