Gå til innhold

Billig ferie til Kroatia


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å ta en uke i Kroatia i sommer, men jeg har ikke bestilt noe, og har lite penger. Hvor billig kan jeg klare å få en ferie i skoleferien? Det er meg og 1 barn som evt skal reise...

Anonymkode: e411f...85c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da vi reiste, fikk vi billige billetter til Split med Norwegian, men tror vi bestilte i februar. Helt klart billigere å bestille fly + overnatting selv enn charter. Sjekk ut airbnb for leiligheter, det begynner kanskje å bli litt utplukket nå, men verdt et forsøk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk på feks momondo om billige flybilletter.  Split er et bra utgangspunkt.  Da kan dere enten bli i Split, reise til Trogir eller reise ut til en av øyene, feks Hvar. I Kroatia er det veldig vanlig at privatfolk leier ut rom i turistsesongen. Det er mye billigere enn på hotell. De står gjerne ved busstasjonen, togstasjonen eller ved ferjeleiet. Jeg har leid privat mange ganger, og alltid vært fornøyd.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trogir har ofte billige hoteller, men det kan være himla dyrt å fly til Split.
Men Trogir er ikke så veldig barnevennlig alt etter hva barnets alder er, det er en labyrint av smågater man kan gå seg bort i, det er brostein som ikke alltid er like enkel med barnevogn, og det er ikke strand i umiddelbar nærhet til sentrum. Det er enklest ta båt til Medina eller Okrug for å bade...
Primosten, ca 30min unna med buss derimot, det er fantastisk liten by, med gode restauranter, og strand like utfor byporten. Makarska er kjempefint, og Bor er en liten perle. Omis er absolutt også å anbefale.
 

Anonymkode: a8bbd...3dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...