Gå til innhold

Opp i rumpen ved et uhell?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Thyra skrev:

Så du mener altså at kvinner må si fra på forhånd om de ikke ønsker å plutselig bli penetrert hardt og brutalt uten glidekrem? Du synes ikke man må kunne forvente at menn SPØR først,  og ikke minst tar seg god tid når de skal gå inn bakveien? Du klarer ikke å forestille deg at det faktisk er VONDT og potensielt skadelig å gjøre det på den måten? Og at ikke engang kvinner som i utgangspunktet LIKER analsex setter pris på slikt? 

Selv om du ikke definerer det som voldtekt,  synes du at det faktisk er GREIT? 

Å herregud hvor mye skal du kverulere her? Jeg har sagt 30 000 ganger i denne tråden at det ikke er greit. Men voldtekt er det ikke. Slutt å siter meg nå jeg er lei denne tråden

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen mann skal komme å si at man overdriver smerte, med mindre de har prøvd det selv. Gammel jungellov. 

Vet ikke om xen var lite treffsikker eller om han prøvde å jukse seg inn bakveien, men han trengte ikke å være mer enn så vidt borti før jeg hoppet unna. Har hatt et par elskere siden som har ønsket å prøve anal, men beskjeden er at da må de prøve det selv først. Deilig å slippe spørsmål mer etter det:) 

Anonymkode: aec6f...e5f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det går fint an å penetrere et rumpehull uten forberedelser dersom kuken først er dyvåt og innsmurt i fittesaft, og rumpa i tillegg er svett og fin. Det har jeg gjort mange ganger.

Anonymkode: 449ab...ba5

Rumpa kan være knusktørr og fortsatt bli penetrert så lenge det er stor nok fart og kraft. Trist å høre at flere tror damene her juger men det betyr nok at dere ikke har opplevd dette selv. Det burde dere være glade for.

Anonymkode: 6d831...e29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et samtykke til vaginalsex er ikke et samtykke til analsex eller andre fetisher. Man kjører ikke på og venter på å bli stoppet om det ikke er greit uansett hvordan sex det er snakk om. 

Voldtekt er sex uten samtykke. Det er ingenting som sier at man enten har samtykke til alt eller til ingenting. Derfor kjører man ikke på med noen former for sex sånn helt uten videre. Det er mye skade som kan skje før den andre får tid til å si stopp om man går fort frem og skal overraske partneren. Uhell er selvfølgelig en ting, men det merkes fort om det er planlagt eller ikke på hvordan partneren reagerer. Tviler på at menn hadde likt surprise wetsex eller breathplay når madammen sitter på topp og blir slikket... eller å bli introdusert til scat-fetish i 69.. eller surprise buttsex. Tviler på at du er enig i at du samtykket når hun sier "du sa jo at du ville knulle" etter at du har endt opp med tre fingre i rassen så raskt at du ikke rakk å reagere før de allerede hadde nådd helt inn og rumpehullet hadde fått seg en fin rift (som revner på nytt hver gang du driter de neste dagene eller ukene om du var riktig uheldig). 

Og om det skal være slik at samtykke til sex er et samtykke som gjelder ALT inntil du sier stopp. Hvor skal grensen gå for hva som er greit å gjøre uten å spørre eller å prøve seg frem i et rolig tempo? Kvelning? Slag? Pisking? Munnknulling? Ballespark? Finnes også fetisher som går på å slikke øyeeple..knivlek.. ild... nåler.. Nå er jo noen av disse svært smertefulle og kan gjøre uopprettelig skade. Men. Det kan også analsex. Så om det er greit å ta tilfart og kjøre penisen inn i analåpningen med det argumentet at man stopper når partneren sier nei, så kan vel partneren ta tilfart og gå for et sexy ballespark.. Du kan jo alltids si nei når du ikke vil mer.. 

Anonymkode: 443af...8ed

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

Dette skjedde meg i dag. Hadde glidekrem på og stod ikke i en stilling hvor han lett kunne lure den inn.. men den traff, gikk ikke langt inn, men hilste på.. blødde faktisk litt, muligens pga en hemoride🙈 Han skjønte ingenting når jeg spratt vekk og mistet munn og mæle et lite minutt 😆 Var helt jævlig faktisk. Stor fart og vått.. skulle ikke mer til.. Jeg lo det litt bort etterpå.. hvis ikke man stoler såpass på sexpartneren sin at man tror de når de sier det var et uhell, burde man ikke ha sex med vedkommende i utgangspunktet 🤷‍♀️

Anonymkode: 859a7...b40

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedde meg en gang med ei jeg traff for sex i blant. Hun beveget så mye på seg at den plutselig bare spratt rett inn i det jeg fikk den litt for langt ut.

Det skal sies at dama var veldig våt så kuken var glatt å fin nok til å gli rett inn uten noe problem. Hun ble derimot ikke sur da det viste seg at hun likte det og ville jeg skulle fortsette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...