Gå til innhold

Opp i rumpen ved et uhell?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Han må i så fall ha vert veldig full. 

Vi var klin edru begge to, når han bommet og traff analen. han var ikke så lenge der da, siden det var sykt vondt og jeg hylte som en gris :P 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig. Viktig å få med antall tillate hull når sexkontrakten undertegnes (i 2 eksemplarer) :ler:

Anonymkode: f7a58...4ad

Trenger ikke noen kontrakt. Sånn snakker man om på forhånd slik at jenta kan bruke klyster og forberede seg. 

Anonymkode: 265aa...899

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedde en geng med meg og eksen. Vi pleide ofte å gjøre slik at jeg tok den helt ut. Før jeg tok den inn igjen. En gang var hun så våt at den sklei 2cm og inn i nabohullet. jeg merket ikke noe spesielt før hun begynte å sprelle. 

Vi tok det humoristisk begge to. 

Anonymkode: 9a65d...8b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
2 minutter siden, kattepusen skrev:

Vi var klin edru begge to, når han bommet og traff analen. han var ikke så lenge der da, siden det var sykt vondt og jeg hylte som en gris :P 

Ouch :P kan forstå det er vondt å bare kjøre inn med en gang når det er noe du aldri har gjort før! Godt han forstod det og ikke var der lenge! Er glad jeg aldri har tatt feil på noen hverken i fylla eller edru tilstand:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SpankMe skrev:

Unnskyld meg, men alle som har hatt analsex vet at det ikke bare er å "svuppe" den inn. Det krever litt innsats. 

Oja du er mann eller? På fylla har jeg gjort det flere ganger ved uhell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er voldtekt hvis han med vilje putter den i feil hull. Ingen liker surprise buttsex. 

Anonymkode: 265aa...899

Nei. Har hun allerede samtykket til sex og ikke sa stopp når han tok den i feil hull så er det IKKE voldtekt

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, brownbrown skrev:

Oja du er mann eller? På fylla har jeg gjort det flere ganger ved uhell

Om dette stemmer betyr det en av to ting:

1. Du har med full kraft penetrert en meget trang og tørr endetarmsåpning og ergo potensielt skadet men uten tvil påført den du har hatt sex med store smerter

eller

2. Du har en kuk på størrelse med en lillefinger

Fortell meg, hvilken stemmer?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, brownbrown skrev:

Nei. Har hun allerede samtykket til sex og ikke sa stopp når han tok den i feil hull så er det IKKE voldtekt

Så det er helt ok at dama di stapper en tørr dildo HARDT inni rumpa di før du klarer å si stopp. Og når du har sagt stopp og hun tar den ut så er alt heeelt greit liksom? :) 

Anonymkode: 265aa...899

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres lite troverdig ut...

Anonymkode: 8f587...13b

enig

Anonymkode: 21dba...163

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så det er helt ok at dama di stapper en tørr dildo HARDT inni rumpa di før du klarer å si stopp. Og når du har sagt stopp og hun tar den ut så er alt heeelt greit liksom? :) 

Anonymkode: 265aa...899

Nå overdriver du og tar alt ut av petpektiv. Forskjellen på Ts sitt innlegg og ditt var at det mest sannsyneligvis var et uhell. Om det ikke var det er det ikke voldtekt uansett

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, brownbrown skrev:

det mest sannsyneligvis var et uhell. Om det ikke var det er det ikke voldtekt uansett

BS.

Anonymkode: 21dba...163

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, SpankMe skrev:

Om dette stemmer betyr det en av to ting:

1. Du har med full kraft penetrert en meget trang og tørr endetarmsåpning og ergo potensielt skadet men uten tvil påført den du har hatt sex med store smerter

eller

2. Du har en kuk på størrelse med en lillefinger

Fortell meg, hvilken stemmer?

Ingen av delene. De få gangene det har skjedd ble de overrasket og fikk vell litt vondt de første thrustene. Men ikke så vondt som du beskriver det. Overdrive er jo helt vanelig på dette forumet. Det er ikke digg for meg heller å gå inn bakfra uten olje. Men det har skjedd på fylla og var ingen sure miner etterpå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

BS.

Anonymkode: 21dba...163

Nei. Det er ikke voldtekt om hun allerede har damtykket til sex og hun ikke sier stopp eller har gitt beskjed at det ikke er greit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også fått uhellsAnal. Sånn kan det gå. Det er vått og fyren tar den litt for langt ut og kjører den inn igjen, men bommer på inngangen og den havner i feil hull.

Ingen har skyld i det, ville ikke ropt voldtekt i det hele tatt. Blir som om gubben skulle anmeldt meg for vold om jeg ved et uhell kneet ham i sengehalmens hete.

Anonymkode: dc970...98b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har også fått uhellsAnal. Sånn kan det gå. Det er vått og fyren tar den litt for langt ut og kjører den inn igjen, men bommer på inngangen og den havner i feil hull.

Ingen har skyld i det, ville ikke ropt voldtekt i det hele tatt. Blir som om gubben skulle anmeldt meg for vold om jeg ved et uhell kneet ham i sengehalmens hete.

Anonymkode: dc970...98b

Enig, sånt skjer. Ikke direkte behagelig, men ingen big deal heller. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det skjedde med meg en gang for lenge siden. Nå hadde (og har fremdeles) vi analsex sånn iblant, så er ikke sånn at det var forbudt område på noen måte, så dette her var skikkelig uhell i kampens hete. Han tok meg i doggy, så trakk han seg litt for langt ut den ene gangen og siktet ikke godt nok da den skulle inn igjen :fnise: Vanligvis krever analsex både glidemiddel og oppvarming, men gjett om den gikk inn og det med et brak, ja. Han merket det med det samme, bare så det er sagt.

Det var shitvondt, og jeg dreit bittelitt på meg noe senere da vi gikk (vi var utendørs. Muskelen fikk seg en liten trøkk). 

Anonymkode: 55e27...fa0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, brownbrown skrev:

Om det ikke var det er det ikke voldtekt uansett

Men hvis det var med vilje så er det likt. Så det betyr at du ikke ser på det som et overgrep om hun hadde plutselig presset dildoen hardt inni deg uten å spør først. Good to know. 

Anonymkode: 265aa...899

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvis det var med vilje så er det likt. Så det betyr at du ikke ser på det som et overgrep om hun hadde plutselig presset dildoen hardt inni deg uten å spør først. Good to know. 

Anonymkode: 265aa...899

Analsex går under sex. Samtykker hun til sex er det da ikke voldtekt om hun plutselig får den i rumpen eller om jeg hadde fått en dildo i rumpen. Det er forsatt ikke voldtekt

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er voldtekt hvis han med vilje putter den i feil hull. Ingen liker surprise buttsex. 

Anonymkode: 265aa...899

Jeg har opplevd det med en ex. Det var siste jukket før han kom og det virket som han tok sats og ja.. kjentes og føltes emosjonelt ut som voldtekt. Noe jeg aldri fortalte ham men bærer fortsatt nag den dag i dag. Men han fikk som fortjent tilslutt.

Anonymkode: 6d831...e29

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...