Gå til innhold

Hvordan ville du stylet denne? (bilde)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan ville du stylet denne kjolen i et bryllup?

Anonymkode: cdbd2...f15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville bare brukt et par enkle øredobber. Kjolen har så mye mønster at med smykker blir det for mye.

Jeg ville også valgt sko og veske som plukker opp en av fargene i kjolen

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyhælte sølv eller glittersandaler. Samme i veske. Sølv øredobber og armbånd. Enkle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen vintage øredobber i gull for å matche gullfargen i kjolen. Grønt og gull er nydelig kombo. Også ville jeg hatt håret opp i en romantisk "updo" frisyre med litt krøll eller ei flette. Kanskje t.o.m en rød blomst i håret hvis du er litt leken av deg?

Skoene synes jeg bør være i nøytrale nude/brun farger. Så tar det ikke så mye oppmerksomhet bort fra kjolen. Den er NYDELIG forresten! Hvor kjøpte du den? :)
Vesken synes jeg også bør være litt nøytral. Gull, grønn eller noe som matcher fargene i de lilla/rosa-aktige blomstene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nude veske og pumps. Evnt rød veske.

Anonymkode: fe5f7...55d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med nude pumps og oppsatt hår i litt bohem stil. Ingen accessories for uten om et par "statement" øredobber i gull. Må du ha jakke, gå for en kort skinnjakke i nude nappa . Når det kommer til veske ville jeg valgt en enkel "klutch" i dyp rødt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett og slett kun med "a killer body" nothing else ;-)

Anonymkode: 5098f...b86

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nude pumps. En enkel clutch i nude, sort eller rød. Håret enkelt oppsatt. Tynne gullringer. Store øreringer i gull.

Anonymkode: af243...441

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkle sandaler, enkle øredobber, kanskje noen tynne armbånd.

Utenom det ville jeg hatt en oppsatt, eller halvveis oppsatt (f.eks. løs flette) frisyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nude sko og nude farget veske. Bare enkle små øredobber. Oppsatt hår. Nude 15 eller 20 denier strømpebukse eller bare ben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 19/04/2017 den 17.38, Citronella skrev:

Slingbacks med åpen tå i gull. Tenk litt bohemsk stil. Mye enig med @Måbarefåsiat...

Kjolen, er den fra Katrin Uri?

 

På 19/04/2017 den 17.46, Hypnosee skrev:

Noen vintage øredobber i gull for å matche gullfargen i kjolen. Grønt og gull er nydelig kombo. Også ville jeg hatt håret opp i en romantisk "updo" frisyre med litt krøll eller ei flette. Kanskje t.o.m en rød blomst i håret hvis du er litt leken av deg?

Skoene synes jeg bør være i nøytrale nude/brun farger. Så tar det ikke så mye oppmerksomhet bort fra kjolen. Den er NYDELIG forresten! Hvor kjøpte du den? :)
Vesken synes jeg også bør være litt nøytral. Gull, grønn eller noe som matcher fargene i de lilla/rosa-aktige blomstene.

Takk for gode tips! Kjolen er fra Zara :-)

Anonymkode: cdbd2...f15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville hatt et par metalliske, spisse stiletter til og en enkel veske som gjentar en farge fra kjolen. Enkelt oppsatt hår med noen løse hårlokker kanskje? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎20‎.‎04‎.‎2017 den 4.53, Perle skrev:

Med nude pumps og oppsatt hår i litt bohem stil. Ingen accessories for uten om et par "statement" øredobber i gull. Må du ha jakke, gå for en kort skinnjakke i nude nappa . Når det kommer til veske ville jeg valgt en enkel "klutch" i dyp rødt.

Det antrekket (og acessories) høres utrolig stilig ut! Oppsatt hår i bohem stil også. Tror du har peiling altså :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, Hottrio skrev:

Det antrekket (og acessories) høres utrolig stilig ut! Oppsatt hår i bohem stil også. Tror du har peiling altså :)

Takk! Klær, mote og estetikk er en hobby. Det skal skal være gøy! :lillesky2:  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎23‎.‎04‎.‎2017 den 6.53, Perle skrev:

Takk! Klær, mote og estetikk er en hobby. Det skal skal være gøy! :lillesky2:  

Jeg skjønner deg godt!! Interessen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...