Gå til innhold

Brun utflod ....?!


Stjerna3

Anbefalte innlegg

Hei hei. 

Jeg har de siste 3 dagene hatt helt brunt utflod. Bare bittelitt, og jevnlig hele dagen.. jeg har veldig uregelmessige sykluser men er på dag 28 i denne syklusen nå. Og ut fra de to forrige månedene har syklusen min vært på 33 dager. 

Det vil si at jeg er ca 8 dpo i dag..  

tatten g test i dag og den var helt blendahvit! Jeg har også vært jevnt kvalm de siste 6 dagene. Hele dagen! 

hva kan den brune utfloden være? 

Siden jeg er så kvalm tenker jeg at jeg kan være gravid, men jeg har ingen andre symptomer.... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må bare se det an og vente noen dager til med test. 

Anonymkode: 5d74b...f6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 19.5.2017 den 23.42, Teardrop skrev:

Hvordan gikk det? Var du gravid? :)

 

Jo Hei.  Jeg fikkaldri igjen mensen,  så jeg reiste til gyn på dag 42 i syklusen min (2.mai) og der fikk jeg beskjed om at jeg kom til å ha el om få dager. Så da dro jeg rett hjem å gjorde det som måtte gjøres😁 ( ×2 om dagen) for å være helt sikker. Siden dette var førte gang noen gang at jegfaktisk har vist at jeghar el. 

Også har vi gifta oss 13.mai, så pga det så har jeg hatt andre ting å tenke på.. så reiste vi på bryllupsreise dagen etter. Og begynte jeg å tenke på at jeg enda ikke hadde fått mensen, så vi kjøpte en test og midt oppi all bryllups kaos har jeg endelig blitt gravid 💛💛💛💙❤💙❤ etter 2,5 års prøving er jeg nå straks 5 uker på vei ☺😀😃😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...