Gå til innhold

Overanalyserer jeg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

Ifjor ble jeg gravid og hadde en MA i uke 12. Etterhvert i ca uke 5-6 hadde jeg mange symptomer! jeg sov konstant, non stop. Var blitt sensitiv til lukter, var kvalm så fort jeg ikke spiste noe (kan godt hende det også var pga at jeg sluttet og snuse så fort jeg fant ut at jeg var gravid), itillegg hadde jeg veldig vonde pupper igjennom ukene og tisset stort sett hele tiden.

Nå har vi prøvd på nytt siden januar. Mensen min har aldri pleid og vært forsinket men nå er jeg 2 dager over tiden. Vet dette kan være helt normalt men føler kroppen er annerledes på en måte. Jeg har hatt litt humørsvingninger, underlivet føles 'tungt' på en måte, har vondt i hodet ofte, er tørstere en normalt, litt smålig stikking i eggstokkene, har vært mer sliten og trøtt pluss i de siste dagene har jeg tisset litt oftere enn normalt. Har også vondere brystvorter og bryster. Og jeg har hatt litt mer utflod, idag trodde jeg at jeg fikk mensen men det var akkurat som vann, luktet ingenting og lys hvit/gjennomsiktig farge. noen som vet om dette har noen betydning?


Vet at dette kan være hva som helst, og det kan godt hende at jeg bare innbiller meg ting.:fnise:

Skal kjøpe graviditetstest imorgen bare for å være sikker. krysser fingrene

Hvordan har dere hatt det? og har dere noen evt råd?

Takk på forhånd

Hilsen ei i nord

Anonymkode: b6b89...809

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes dette høres lovende ut, jeg :jepp: Men når det er sagt, så høres mange av symptomene ut som noe av de jeg kjenner før mensen. Teit at symptomer på mens og graviditet skal være så like! Bruker du noen apper? Jeg bruker Ovia og Clue, anbefaler de veldig :) Liker spesielt Ovia, for den fungerer spesielt for prøvere. Der kan du plotte inn symptomer, eggløsning, mensen og alt mulig. 
Selv er jeg i DPO-land og får ikke testet før om 6-8 dager. Buhu :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jeg som skrev her oppe, vet ikke hvorfor den ble anonym. 

 

Tok test idag, den var negativ. 

Men mensen min mangler fortsatt så tenker og teste igjen om noen dager hvis den fortsatt ikke dukker opp.

jeg bruker Flo, men er ikke superfornøyd, skal prøve ut appene du har skrevet her også får vi krysse fingrene for begge to da 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, snusmumrik1 skrev:

Var jeg som skrev her oppe, vet ikke hvorfor den ble anonym. 

 

Tok test idag, den var negativ. 

Men mensen min mangler fortsatt så tenker og teste igjen om noen dager hvis den fortsatt ikke dukker opp.

jeg bruker Flo, men er ikke superfornøyd, skal prøve ut appene du har skrevet her også får vi krysse fingrene for begge to da 😬

Prøvde flo, men synes ikke noe særlig om den selv. Ovia er mer nøyaktig og i tillegg har den en feed som blir oppdatert med artikler og fakta hver dag :)  Den teller også ned dager til test, eggløsning og teller syklusdager. 
Ingen mens = håp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde ut Ovia, var veldig fornøyd med den så langt idag, så skal fortsette og bruke den. takk for tipset!

Fikk nettopp veldig lyserosa og slimete utflod så får sikkert mensen nå. så da får vi satse på neste mnd på meg.

krysser fingrene for at du får en liten spire i magen din:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, snusmumrik1 skrev:

Prøvde ut Ovia, var veldig fornøyd med den så langt idag, så skal fortsette og bruke den. takk for tipset!

Fikk nettopp veldig lyserosa og slimete utflod så får sikkert mensen nå. så da får vi satse på neste mnd på meg.

krysser fingrene for at du får en liten spire i magen din:laugh:

Blør du noe mer eller? Litt TMI-spørsmål, men det tåler du vel :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...