Gå til innhold

Hvor drøy kan jeg være på russerebusen?


Mariell007

Anbefalte innlegg

Ey nå er jeg russ endelig! Neste uke starter vi allerede med rebus, altså en løype russen går igjennom med forskjellige poster som nakenpyramide, kles-lenker, shottekonk osv. For å vinne må man samle flest poeng, og de drøyeste får alltid mest.

Vinnerne får flere brett med øl og siden jeg er på budsjett vil jeg gå langt for å vinne! 

Spørsmålet mitt er hvor langt kan jeg gå? 

Er det lovlig å f.eks. ha trekant ute i offentligheten? Og kan jeg bli straffet hvis noen gjør noe på meg selvom jeg ikke er med? Hvis jeg ber dommerne om å gjøre alt de vil med meg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Mariell007 skrev:

Ey nå er jeg russ endelig! Neste uke starter vi allerede med rebus, altså en løype russen går igjennom med forskjellige poster som nakenpyramide, kles-lenker, shottekonk osv. For å vinne må man samle flest poeng, og de drøyeste får alltid mest.

Vinnerne får flere brett med øl og siden jeg er på budsjett vil jeg gå langt for å vinne! 

Spørsmålet mitt er hvor langt kan jeg gå? 

Er det lovlig å f.eks. ha trekant ute i offentligheten? Og kan jeg bli straffet hvis noen gjør noe på meg selvom jeg ikke er med? Hvis jeg ber dommerne om å gjøre alt de vil med meg 

:sjokkbla: Vil du gjøre dette for noe ussle øl?

 

Anonymkode: 7cf9c...8c6

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer dere virkelig ikke ha det gøy uten å seksualisere alt dere gjør i din aldersgruppe/russefeiring? 

Anonymkode: 3da5f...6a3

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Klarer dere virkelig ikke ha det gøy uten å seksualisere alt dere gjør i din aldersgruppe/russefeiring? 

Anonymkode: 3da5f...6a3

Enig. Men ts er ung og langt fra voksen. Dette vokser hun fra seg etterhvert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Mariell007 skrev:

Ey nå er jeg russ endelig! Neste uke starter vi allerede med rebus, altså en løype russen går igjennom med forskjellige poster som nakenpyramide, kles-lenker, shottekonk osv. For å vinne må man samle flest poeng, og de drøyeste får alltid mest.

Vinnerne får flere brett med øl og siden jeg er på budsjett vil jeg gå langt for å vinne! 

Spørsmålet mitt er hvor langt kan jeg gå? 

Er det lovlig å f.eks. ha trekant ute i offentligheten? Og kan jeg bli straffet hvis noen gjør noe på meg selvom jeg ikke er med? Hvis jeg ber dommerne om å gjøre alt de vil med meg 

Hadde vel vært greit å begynne med å kunne stave russebuss, før du har trekant i offentligheten.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:sjokkbla: Vil du gjøre dette for noe ussle øl?

 

Anonymkode: 7cf9c...8c6

Ja jeg vil det, jeg jobber på mcern en gang i uka og har brukt 50 tusen på bussen min.. Gjør det for status og oppmerksomhet også, så ikke kall det usselt din gamle ørn 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mkigjen skrev:

Hadde vel vært greit å begynne med å kunne stave russebuss, før du har trekant i offentligheten.

Hvor har jeg skrevet russebuss feil? Det står russeREBUS. Trenger du briller eller?! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mariell007 skrev:

Hvor har jeg skrevet russebuss feil? Det står russeREBUS. Trenger du briller eller?! 

SRY og ja   :-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mariell007 skrev:

Ja jeg vil det, jeg jobber på mcern en gang i uka og har brukt 50 tusen på bussen min.. Gjør det for status og oppmerksomhet også, så ikke kall det usselt din gamle ørn 

Hvilken status mener du at du vil få? Positiv?

Anonymkode: 7cf9c...8c6

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekanten vil selvsagt bli filmet og lagt ut på youtube. Husk det til du skal søke jobb senere i livet. Mange arbeidsgivere vil nok være skeptisk til dama som hadde trekant offentlig mens fulle folk hoier rundt

Du kan også oppleve å bli blackmailed, der noen truer deg til å betale eller gjøre som de sier, ellers legger de videon på facebook.

Tenk gjennom om det er greit for deg at foreldre og søsken ser at det ligger denne type video ute av deg

Anonymkode: 443b8...8c1

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Mariell007 skrev:

Ja jeg vil det, jeg jobber på mcern en gang i uka og har brukt 50 tusen på bussen min.. Gjør det for status og oppmerksomhet også, så ikke kall det usselt din gamle ørn 

Status? Du får sikkert et par give me fives av gutta samme dag, men tro du meg når du ikke er tilstede vil de garantert snakke om hvor "slutty" du er i lang tid fremover. De får sikkert lyst til å ligge med deg, men forhold? Neppe. 

Anonymkode: d3e85...ca5

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være en tulletråd, hvis ikke kan jeg stille på dugnadsarbeid som din verge i Mai måned. Eller, jeg starter fom i dag. 

For det første KOMMER det til å bli dokumentert når du ligger og ruller utpå plassen med en pikk i alle kroppsåpninger. Hvis du er så naiv at du ikke tror det, vel her er jeg som din lifecoach i russetiden for å informere deg om at jo, det gjør det. Er du riktig så heldig har du politiet som tilskuer, og det blir en fin innledning på rullebladet ditt #seksuelladferdpåoffentligsted #status. Utover det kommer du til å få PTSD før du har fylt 20 fordi du VET at noen sitter på ugunstige videoer og bilder av deg. Er ikke dette advarsel nok, kan du trossalt lage en scrapbook av dine seksuelle utageringer i o den hellige russetid, som kan gå i arv. Ingen ting er så godt lesestoff for dine etterkommere som en god minnebok fra da mamma lå naken i rundkjøringen i en dam av gentlemans juice. Lykke til! Vi gleder oss. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får selv ta ansvar for de konsekvenser dine handlinger du tar i russetiden. Var russ for noen år siden, og hadde en fin russetid uten å gjøre seksuelle handlinger. Jeg ville ikke ha gjort noe jeg ville ha angret på i ettertid viss jeg var deg.

 

Anonymkode: dbb84...ccf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...  noe så ufattelig åndssvakt 😂.  

Anonymkode: 3bf0e...098

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vil du virkelig ødelegge livet ditt for noen skarve øl? Det du egentlig gjør er å prostituere deg for noen øl.  Du kommer til å angre livet av deg når du blir ordentlig voksen. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? Da kan du like godt selge kroppen din for penger til gamle menn. Bedre betalt

 

Visste unge jenter var naive, men at de var FULLT så enkle å utnytte trodde jeg ikke

 

Hvis du gjør det er du definisjonen på hore. Det er ikke et stempel du vil ha. Guttegjengen vil filme deg, dele det rundt om kring på internett, og le av deg. Kanskje moren din får se videoen en vakker dag. Og arbeidsgiver. Og fremtidig kjæreste vil vurdere å forlate deg

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og derfor burde foreldrene ha kontroll på ungenes bruk av nett til de fyller 18... :rolleyes:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer til å få status som hore. 

Anonymkode: f200a...5f0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...