Gå til innhold

Reiselivsstudent og bachelor


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette er riktig kategori og publisere dette i, men prøver. 

Jeg skriver bacheloroppgave dette semesteret. Har i den anledning utviklet en spørreundersøkelse og veilederen min sier jeg trenger 400 svar. Er det noen som vet om reiselivssider/grupper der jeg kan eventulet dele undersøkelsen eller andre måter å komme i kontakt med reisende. Har allerede kontaktet noen reiselivsbloggere og spurt om de kan hjelpe meg. 

Anonymkode: aaa7f...e29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med turistforeningen (eller liknende sider) sine facebooksider? Eller din egen facebook?

Anonymkode: de87b...cb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er relevant for oppgaven din kan du også spørre passende reiselivsdestinasjoner om hjelp. Ikke at jeg som bruker/gjest liker det spesielt godt, men jeg får fra tid til annen spørreundersøkelser som omhandler destinasjoner/restauranter/hoteller som har registrert mailadressen min i forbindelse med bestilling eller besøk. Det er kun få dager siden jeg fikk en slik spørreundersøkelse fra en student ved Høgskolen Innlandet (Lillehammer) sist. (Utrolig dårlig undersøkelse, med nærmest ubegripelige spørsmål, men kvaliteten på studentarbeidet er nå en annen sak...) 

Du kan også bruke din egen Facebookside og dele undersøkelsen der. 

Anonymkode: 960d2...4ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Prøv med facebookgruppen vagabond :) der er det masse reiselystne nordmenn! 

Anonymkode: 8f3dc...7a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...